Mijn G60 nog een paar cm omlaag gezet en Corrado Steelies eronder
Vanmiddag samen met een maatje van me mijn G60 wat dichter bij aarde gebracht... Om precies is hij voor nog 6 cm gezakt, en achter 7cm (of 8)
Heb nu geen schroefdraad meer over, of ik moet die ene veer ertussen vandaan halen. Voor: Na: :woowoo: |
mooie nette golf!
|
Lekker laag! Niks meer aan doen ( en drempels ontwijken) :)
|
Lekker LAAAAGGG nice houden zo en niet te zware mensen meenemen gehgeh :D
|
Is geen verbreed staal, zijn winterwielen van golf 2 en corrado G60 (Optie velgen)
|
Lijkt mooi! Ik vind ze origineel nog mooier dan verbreed, geloof ik.
Enne...best laag niet? :D Wel heel erg gaaf zo. |
jaja jouwe ligt el lekker laag joh
mooie auto |
Hallo Klaas!
Ziet er goed. Die voorspanveer, die kleine, moet je niet verwijderen. Als je dan uitveert vanwege een kuil in de weg ofzo dan kan je hoofdveer verschieten en scheef op de veerpoot komen te staan met alle gevolgen van dien! Niet doen dus! En je hebt dus al andere velgen, of zijn dat winterbanden? Aangezien je die G60 velgen voor mij zou bewaren. Maar dat staal vind ik ook wel erg mooi. Hoor het anders wel op msn van je! |
Ruben, ze liggen hier klaar.. je kan ze zo een keer op komen halen als je wilt... Spreek je op msn wel erover ;)
|
Damn, platte bandjes... 165/45-15 zeker??
|
165/50/15, Bridgestone Potenza's
|
Ziet er dik uit kerel!
Velgen komen me heel bekend vooor haha |
Zier er goed uit, mooie golf 2 g60
|
Gatverredamme! Dat ziet er geil uit! Steelies zijn ÜBER!!!!
|
zozo dik hoor, zelfs met originele stalen wielen zo een dikke auto.
|
Quote:
zat met die van mij ook al klem op zn k.u.t. drempel is ind.lekker laag ziet er goed :D |
Ziet er een stuk beter uit klaas !!
|
heerlijk laag die auto! En wat betreft drempels, er is altijd een alternatieve weg zonder drempels die je kunt nemen om op je eindbestemming te komen... :woowoo:
|
heel dik!!!
|
Quote:
Ja, dat heet het fietspad :mad: Maar ik moet zeggen dat ziet er goed uit , maar ik zou met die hoogte de snelweg niet eens kunnen halen :( met mijn 7cm heb ik het al zwaar genoeg...... :( |
netjes, lekker sober zonder fratsen.
|
mooi hoor, ziet er top uit, zo plat op zn buikie!
|
tof!! wat voor schroefset ligt daar nou onder? Zo laag is gewoon perfect... :D
|
@baslacrosse, er zit een supersport schroefset onder en die ligt op z'n laagst.
Gister mee gereden en nog ff staan kijken maar hij ligt egt laag. |
oke tof, daar hoopte ik al op, aangezien ik over 2 weken zo'n set via ebay ga bestellen van supersport, want zo laag wil ik ook met 15 inch :D
heb nu 80/40 met verkorte veerschotels voorop van 1,5 cm :D |
Dan hoop ik dat jij niet zoveel hoge drempels hebt, als ik hier.... als ik mn straat uit wil moet ik al een enorme drempel over, en zelfs als ik er schuin overheen ga, neemt ie mn halve onderkant mee...
Binnenkort maar even de onderkant bekijken haha. Is inderdaad een supersport schroefset met 16 cm schroefdraad, en ik heb hem op zijn laagste punt gezet. Lager kan en wil ik niet, aangezien ik nog wel langer met deze auto wil rijden hehe |
hehe... maar wel petje af! Was vandaag in Zwolle, nou daar stikt het er ook van, leuk als er voorbijgangers lopen, SRRRGHHH,.. Maar in Emmen valt het allemaal nog wel mee met de drempels.. als ik hem heb laat ik je wel wat foto's zien..Maak effe meer foto's trouwens :P
|
super mooi auto !!! :woowoo:
knap gedaan om hem zo laag te krijgen, maar wat voor banden zitten er op die steelies, k vind ze egt masterlijk eronder staan :D :cool: |
Quote:
En dat is wat hier hier altijd duidelijk willen maken op het forum :) |
is natuurlijk niet zomaar staal he ;)
|
@ Erik_edition, knap om zo laag te krijgen is het niet, maar proberen je onderkant niet te beschadigen, dat wel haha
Banden zijn 165/50/15. Velgen heb ik gekocht omdat ik ze veel mooier vind dan die g60 wielen. Maar deze zomer blijf ik nog wel ff op deze rijden denk ik. Eerst word de linkerkant vand e auto overgespoten, omdat daar 2 grote krassen zitten (vandalisme), en heeft een deuk op het achterscherm onder het achterlicht... Maar ik ben nogal wisselend, best kans dat ik hem in maart/april helemaal over laat spuiten, natuurlijk wel in de orginele kleur |
Quote:
:D beschadigen weet ik alles van :rolleyes: , velgen staan er egt super onder, jammer van die beschadigingen :mad: , mensen zullen altijd jaloers blijven, ik heb nu wel een mooi voorbeeld van een supersport setje ;) ga zo door :rock: |
Quote:
ja helaas wel. En wat ze er leuk aan vinden... Geen idee. Hier een foto met de beschadigingen omcirkeld. De 2 krassen op voor en achterdeur en deuk |
:eek: heeft er iemand een nieuwe emmer en een tisseu? :eek:
prachtig :woowoo: |
gelukkig dat de krassen op de deuren zitten
deuk moet ook wel mooi te maken zijn ;) gaat helemaal goed komen, ik zie het al :) |
nieuwe foto's van voorkant etc etc etc al gemaakt? ;)
|
Quote:
is 15 inch van seat ibiza wintervelgen(en volgens mij niet van vw)is moeilijk aan te komen, zelfs bij de vw dealer zeggen ze dat ze niet bestaan in 15 inch ben er naar op zoek geweest en kwam via via te weten dat er een boek is waar stalen wielen in te koop staan en daar staat in dat het optie is bij seat |
Zijn 100% zeker Corrado G60 en Golf G60 optievelgen ;)
|
ai, wat een vuillakken van die krassen... heb ik ook eens gehad; gelukkig vlak voordat ik hem helemaal ging spuiten.
succes ermee... komt wel goed zo te zien |
Quote:
Jij moet wat beter onderzoek doen eerst... :chair: |
All times are GMT +1. The time now is 10:42. |