Stickers !!!
Er werd al een tijdje op de achtergrond aan gewerkt .
Nee het ontwerp blijft nog ff geheim . 2 vragen : hoe groot en wat geven jullie er max aan uit ? We denken zelf aan 20 x 4 of 15 x 3 cm En de kosten : we willen niemand het vel over zijn neus halen . Moet een normale prijs zijn . Feedback please :) |
Ik denk bij donatie aan het forum van 10 euro gratis sticker!
|
Zo klein mogelijk! 15x3 cm dus.
|
idd 15x3
|
15 x 3 It is!
|
En prijzen ?
5 euro per sticker zal het zeker niet worden .. Gewoon om te kijken of we er geen verlies op gaan maken ;) |
Lijkt me een mooi maatje 15X3!
|
15 x 3, komt er volksforum op te staan? Of een andere hete tekst?
|
Quote:
15 x 3. Wel 1 kleur toch? € 5,- vind ik een mooie prijs. Gelijk een donatie aan het forum. |
15 x 13 en maximaal 7,50 incl. donatie (winst) voor het forum.
|
Quote:
waar zat jij aan te denken dan :p |
Quote:
Winst doen we niet aan.. Alle inkomsten worden aan het forum gespendeerd |
dat bedoel ik ook marcski :)
|
Quote:
eeehhhh iets VW gerelateerds? |
Het logo links bovenin is wel mooi voor een sticker, zeker op 15x3
misschien iets lichtere kleur :) |
Ben het helemaal eens met Beetlefreak, dat logo is perfect en 15x3 is ook oke.
Kosten ? 7,50 per stuk en twee voor 12,50 ofzo. |
Ikke natuurlijk vrienden van Gert,
heb alvast een voorproef sticker (eigenlijk 2).. 1'tje size mega, 1'tje size 'small' Hoe staan ze? |
die grote steekt wat uit voor bij je spatbord.... kom je niet in de knel met je band ?
|
had je hem er niet helemaal over heen kunnen plakken...;)
|
Die stikker op een magneetplaat maken, das lekekr handig. Plak je em er gewoon op als e bijv naar een meeting gaat, of wanneer je er zelf zin in hebt.
Als die er dan zijn wil ik er wel 1, voor op mn motorkap :) |
Is die kleine nie nog een beetje aan de grote kans :S
|
15 x 3 is goed !!
Prijs tot een 5 euro wil iedereen er vandaag de dag nog wel voor betalen, een empi/76/mooneye sticker op een meeting kost tegenwoordig ook al 5 euro... |
Quote:
Jawel, Moest m'n wiel ff rechtsaf draaien.. Maar dat maakt niet uit; Ik ga altijd al rechtsom :-) |
Quote:
Vind k niet echt een reden om m dus maar 5 euro te laten kosten. Zal m'n eigen cheap-ass mening er even tegenaan gooien: 2,50 vink een mooie prijs voor 15x3 25 euri voor een voorruit-zonneband-stickert is te weinig :-) 't is zo moeilijk inschatten met dat soort shit: Je laat er 100(?) maken, kostprijs 2 euro per stuk, verkoop je er 50.. voor 2,5 euri... schiet je erbij in.. Laat je er 200 maken, zit je aan een kostprijs van 1,00 euri. Verkoop je ze nog steeds voor 2,5 euri, maak je al winst :-) Voor 2,5 per stickert verkoop je er makkelijker een paar meer: Hoeveel mensen hier hebben er meer dan 1 auto? Precies! en hoeveel mensen hebben er meer de 1 zijruit? Precies! Dan koop ik liever 4 stickerts voor 10 euri,.. |
Quote:
DAT ZEG IK OOK NIET !! Als t voor minder kan, dan uiteraard voor minder ! eurootje per stuk, en ik koop er 7 ! Voor elke auto 1 Maar het gaat er ook een beetje om dat er wat overblijft voor het forum. De tig GB die nodig is voor dit forum zal toch ook ergens mee bekostigd moeten worden, toch ?? |
tot 10 euro voor 2 15*3 stickers vind ik een prima prijs, wat er overblijft na aftrek kosten kunnen jullie gebruiken voor het forum.
|
Quote:
Je hoeft niet zo te schreeuwen :D Ik ben niet doof :rolleyes: Maar ehmz: ik had t ook niet over jou, maar meer in het algemeen.. Ennuh: zolang het over een paar euri gaat, doet niemand moeilijk. 't tonen van good-will (zovan: ikke betaal jullie van harte zus en zoveel) is ook helemaal niet erg. Maar t hoeft niet zo te zijn dat met de verkoop van stickers het forum betaald word. Ik heb er persoonlijk niet zoveel aan honderd drie-endertig stickers, puur omdat ik dan zo het forum wat meer kan spontsoren. Dat er wat aan een strijkstok kan blijven hangen; No Problemo. Dat je onafhankelijk van de aanschaf van stickers het forum kunt sponsoren; Ideaal! Ik ken 't zelf: 'lidmaatschap' van ons cluppie word drank enzo van geregeld, maar ook 'gefinancierd'. Ik weet niet hoe erg de bouwerts/onderhouwerts van het forum in de slappe was zitten, maar als je tig stickerts wilt laten drukken, moet je ze eerst allemaal betalen, voor je er ook maar 1 kunt verkopen. ff on-afhankelijk van stickerts: Is er nog een foon-lijntje waar ik kan sponsoren (in de boas z'n tiet)? of gewoon een rekening nummer open voor donaties? |
Quote:
ROFLMAO!!! |
Sjampoo, dat bank rek.nr. komt eraan... het gaat nu nog allemaal via chris, en ik denk niet dat hij blij is als ik zijn nummer hier op gooi. Maar we zijn bezig met een stichting en daarop kunnen we een eigen rekening krijgen... Dus we zijn erg blij met deze geste.
alleen duurt het nog ff (zoals wel meer hier ;) ) dusse KEEP THAT THOUGHT!! |
15x 3 is ok, en donker, ik vind t idee van een gratis sticker bij een donatie van 5,- of meer wel ok!!
|
Als ik er voor 7,5 euri 2 stickers krijg ben ik blij, en mischien voor 10 euro ook wel als ze mooi zijn. zijn er al ontwerpen?? die van vwforum zijn wel mooi, maarja, daar zit ik nooit op.
|
Die zijn lekker aan het promoten jah... nu ook al nummerplaten, en de stickers zijn ook goed geregeld. goeie Marketing... :D
Ik zou hem het liefst op het achterzijraampje hebben... wit/doorzichtig gaat dan mijn voorkeur naar uit... Maar ik pas me altijd snel aan hoor. ;) Misschien wil ik wel een onder de motorkap... die ga ik tegenwoordig toch open zetten op een meeting.. hehehe :D heb er speciaal een plaatsje bij het luchtfilter(op de onderplaat die ik nog ga polijsten) voor open gehouden ;) |
All times are GMT +1. The time now is 00:25. |