M.I.V.W event 2006
Bij deze:
de definitieve datum voor het M.I.V.W event 2006 is bekend: 18 juni 2006 :hitit: flyer: achterkant flyer: route: |
Quote:
Ik heb alle MIVW-meetingen meegemaakt, maar deze hebben nooit plaatsgevonden in de Groenoordhallen :D |
het wordt een druk meeting seizoen,.gezelli.
welke plaats komt deze meeting, of mag dat ook nog niet worden gezegd?? |
oooohhh
voordat de paniek uitbreekt: VW Movement heeft al een meeting op 25 juni 2006 We hebben meteen onze datum aangepast: M.I.V.W event 2006 zal dus op 18 juni 2006 gehouden worden!!! |
Ik heb m genoteerd!
|
I will be there :D
|
groot terein zo als ik zie in jullie gasten boek Teminste als dat het terrein is
|
I'll be there :rock:
|
tis op zeker een groot terrein, sterker nog , hetgeen je in ons gastenboek ziet is nog maar een gedeelte.
Ik ben in een lichtmast geklommen om die foto te nemen. ( even een plaatselijke paalzit-contest gehouden ) maar meer nieuws zodra het allemaal wat concreter is. |
lijkt me leuk! denk dat we ook wel af komen.
|
tering nico wat een lap beton..
moet goed komen dus... na een jaartje te hebben overgeslagen dit jaar maar weer eens kijken. Hopen dat ik de meeting kan vinden als ik op het terrein ben. |
Van de partij!!!!
Grtz..Vic.. |
T'zal aan mij liggen, maar ik kan nergens een gastenboek of wat dan ook vinden op MIVW. Alleen maar foto's van de leden, that's all !!
Grtz............. LRR |
|
Je zus, dat is een pittig terrein.....
Zou wel ff leuk zijn als wij daar ook heen gaan, doen ons best! |
Zelfde weekend als KCN-weekend Budel!
|
Mag ik ook komen? Of so, i'll be glad to come...
(BTW: is er iemand die alle meetings duidelijk op een rijtje heeft staan? Zou toch veel handiger zijn...) |
Dat zou idd wel erg handig zijn Big Mac Mark!
|
Quote:
Zo kan ik het gastenboek wel zien, maar heb geen opties links in beeld staan. Niet op m'n werk, en thuis ook niet. Vuurmuurtje staat uit hiero !!! Vaaaaaag Thanx voor de link !! |
Quote:
wolfsburg editions deze agenda hou ik altijd aan :cool: |
|
holy cow!
|
voorlopige flyert:
|
Misschien een overbodige opmerking ,maar weten we wel dat het dan ook vaderdag is?
Dan zullen er wel een aantal mensen niet (kunnen) komen!(familie verplichtingen.....) Maar we zullen ook proberen er te zijn ! (tenminste als de auto's dan klaar zijn....!) |
Quote:
Hey, dat is een jetta ;-) die heb ik ook :P |
Quote:
tja ach... als je met alles rekening moet houden dan kun je helemaal geen evenement meer organiseren. Ik nodig mijn vader wel gewoon uit, kan ie ook eens zien waar we nou mee bezig zijn. Vind ie wel leuk! ;) :D |
Quote:
mee eens! Dus mensen neem je pa mee naar de meeting en bezorg hem een onvergetelijke dag! :woowoo: |
pa mag mooi thuis blijven :D:D
|
Wij zijn aanwezig.
|
definitieve flyer:
achterkant flyer: route: |
Staat genoteerd en we zullen er zijn.
|
hey cor, is het eindelijk rond! had al gehoord van vincent dat de gemeente vervelend was
|
@ fabian, yep! en gemeente was inderdaad niet helemaal positief, kost veel moeite om mensen er van te overtuigen dat je een relaxed en leuk evenement wilt organiseren. Een evenement waar mensen naar toe komen om gezellig bij te kletsen en naar elkaars bolide te kijken..
Maar mede dankzij Vincent ging dat gesprek zoals het hoort! :cool: |
Quote:
Nou daar staat deze meet al niet op, dus of het zo'n goeie agenda is... :rolleyes: |
Bigger Bolder Better
|
Dit ziet er goed uit!!!:)
http://www.edition38.com/board/viewtopic.php?t=39520 http://www.edition38.com/board/viewtopic.php?t=38657 |
wij zullen er ook zijn van VAG-á-Holics en we nemen vaders ook mee dus niet zeuren he pa :p
hij is er altijd bij hahhaha... |
Quote:
Met Gele golf :):):);) |
En zijn er al meer hotels vol geboekt met engelsen emiel?
Wordt een super meeting denk ik zomaar |
Ze zijn nog steeds aan het boeken ,Holliday inn zat al vol met engelse hoorde ik.:)
|
All times are GMT +1. The time now is 21:25. |