Alle jetta's 1 met foto's op een rij
ik wil bij deze een topic starten waarin alle jetta's type 1 van mede forumleden middels een foto worden voorgesteld om zo 1 overzicht te krijgen van wat er aan jetta's 1 in nederland en belgie rond rijd
Ik zal zelf aftrappen met de mijne |
|
specs: - 1.3 met 4x36mm CBR carbs - 8j verbreed staal met 185-50-14 (wintervelgen) - 8j ally cat met 175-50-13 (zomerseizoen) - supersport schroefset - corrado voorstoelen + sleden |
dit is de mijne !
1600 benzine 3traps automaat originele GL uitvoering p.s: eventueel te koop |
kep nog ff geen fatsoenlijke fotoshoot gemaakt, dus maar even met dit doen:
|
Zien er allemaal goed uit.
Meer Meer Meer..................!!!!!!!!! |
Dit is mijn oude jetta 1. Rijd als het goed is nog steeds rond in nederland/belgie.
|
Mijn Sletta:
Nog iemand meer een Jetta MK1 Diesel? :D |
hier is mijn jetta dan bijna ori GLS van 1980 |
de sletta van het forum.. maar hier zoals ik ermee rond reed .. :wink:
[nieuwe eigenaar staat bovenaan] http://www.volksforum.com/albums/fi...51_original.jpg |
Quote:
Geil :spankit: |
jetta mk1 '82 zijn jetta zo uit me hoofd 1.5 automaat. 21.000 km 3de eigenaar alle boekjes erbij. |
|
de jetta van bic mac mark
:hug: |
? zoiets? |
Hoe die origineel was in WOLFSBURG en die ander is van m'n collega |
Quote:
ik moet wel even zeggen dat deze wielen er erg mooi bij staan. Hoe ver is deze slet verlaagd? |
Hij gaat goed !
Meer foto's a.u.b ! Of zijn dit alle Jetta's al op een rij ? |
binnenkort komt er een v-maxx regelbaar eronder en 14" staal GTI in de maten 7&8J met 195/45 voor en 215/45 achter kwijl maar op die km's ;) |
Quote:
Zeker,Ik dacht dat de mijne met 74000 km weinig had gelopen,maar je hebt altijd baas boven baas. Suc6 ermee ps nog een voorbumper nodig ? |
maarja 1,5 jaar later al 46.000 km, rij er dagelijks in.......... |
Quote:
Van de ene kant doodzonde ,van de andere kant dan heb je er wel het meeste plezier van. Have fun :D |
Mijn ex Sletta ( ja de enige echte Jetta SL = Sletta )
Tuft nog rond bij iemand hier op het forum |
voor het rijden zonder voorbumper in belgië gewoon ff gaan zoeken op de site van goca
www.goca.be als je het daar niet vind, zal je daar ongetwijfeld wel een emailadres vinden waar ze je verder kunnen helpen. anders moet je gewoon ff in een keuringsstation binnenstappen en het gaan vragen aan de stationchef |
Mijn jetta 1.
|
Quote:
Heb in die paar maandjes tijd dat ik er in heb gereden ook al een mooi eind bij gekacheld, maar denk dat je me nog inhaalt als t zo doorgaat :D |
vond er ook nog 1.........
|
Mijn bijdrage einserssss :cool: |
de mijne, onderhand al weer wat veranderd, zal morgen effe verse foto's neerzetten!
|
Het was idd mijn bedoeling om alleen de jetta's type 1 van forum leden uit nederland en belgie in beeld te krijgen.
Maar aangezien dit nu niet meer lukt zou ik willen zeggen,laat alle foto's van de overige mooie jetta's type 1 ook maar komen dan is er 1 topic met alle mooie jetta's type 1 op een rij incl. die van de forum leden. Super ga zo door !!!!!!!!!!!!!! |
Quote:
Zo moet de mijne ook worden :cool: Hoe hangen de mensen met mistlampen de lamper onder de voorbumper? En hoe laag is deze auto verlaagd? |
De lampies met originele beugeltjes:
Worden aan de bumpersteunen vastgemaakt... |
Gister opgehaald vandaag alvast n paar foto's:
|
|
ook toevallig een nederlander? |
|
stijn gert en tjaap staan er ook nog tussen!:D
enne.. dit is een golf! |
en groen interieur :D |
|
All times are GMT +1. The time now is 07:55. |