![]() |
Swallowtail aanmelden!
Weet iemand hoe ik me kan aanmelden voor www.swallowtail.info? Is dat gratis of kost dat geld?
|
mail stijn eens
|
zoals op de site staat: gewoon aanmelden met je vwvortex account
|
dan moet er wel een foto bij :D
|
:D
|
Doe Dan de groeten van Stijn en Gert ;)
|
Mag ik de Link kast die vwvortexx dan ook geld?
|
|
Quote:
:D |
Wat voor foto?
|
Ik zie nergens waar ik me kan aanmelden?
|
Dan@swallowtail.info
Zeg maar dat je het via Gert weet ;) |
Quote:
wat wil je ook alweer aanmelden? |
One swallow doesn't make summer. Of zoiets :confused:
|
Quote:
van je swallowtail mss :D :rolleyes: Die wil je toch aanmelden he? |
En als ik me heb aangemeld? Hoe kom ik dan op swallowtail?
|
Ik wil graag weten hoe ik mij moet aanmelden bij swallowtail is het gratis of kost het geld? Sommigen zeiden Vwvortex aanmelden dat heb ik dus gedaan en nu?
|
Ok : je kan je gewoon bij Swallowtail aanmelden
Het handige is omdat met je Handle te doen die je ook op de Vortex gebruikt maar als je daar nooit komt dan is het ook goed . Het idee is ontstaan via een topic op de Tex en toen heeft Dan www.Swallowtail.info opgericht . Dus hem directmailen is het handigste |
Wie kan mij de link geven van het registeren van swallowtail ik snap er namelijk niet veel van :(
|
Quote:
Je gaat dus naar vwvortex en zoekt de topic van swallowtail, dan zoek je degene die deze website heeft opgericht een daar stuur je een PB naar, dat je jezelf wilt aanmelden (dit begrijp ik er toch uit ;) ) Dan@swallowtail.info dit email adres dus :D |
Goed zo Roundup : je snapt het
Dbreid is zijn handle op de Tex om het nog gemakkelijker te maken :D |
Dus een mailtje sturen naar die volksforum en dan moet ik zeggen ik wil me graag aanmelden? In het engels ? Wie kan dit vertalen ' IK wil me graag aanmelden bij jullie site' ? Engels nooit mijn beste vak geweest :D
|
Quote:
Hello, Let me introduce myself, I'm golf-1974 and I want to put my 74'er swallowtail on your site. Can I sent you some pics of my car? zoiets in die aard he :rolleyes: |
Golf 1974 : ik vind alle onzin best maar ben je nu ook de vermoorde onschuld in dit topic aan het Paintshoppen ?
Je locatie klopt niet en je berichten nog minder ... Heb je uberhaupt je rijbewijs wel ? ![]() |
Lees Watergekoelde projeckten er heeft iemand op mijn account gezeten en geef duizend redenen waarom ik dat zou doen?
|
omdat je je verveeld...
|
Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer liegen over een restrauratie Je mag niet meer
|
Omdat je helemaal geen auto's hebt, en je wou ons laten geloven dat je een T3 bus hebt gekocht...
|
Last Time ik zei dat er iemand met mijn Account heeft gerommeld en die op mijn account heeft gezeten en zo'n dom topic heeft verzonnen!
|
Admins : doe eens een IP adres check
Altijd leuk zo voor de kerst :D |
Quote:
Nederlands ook niet :D:D:D:D:D:D:D:D |
Quote:
:woowoo: :woowoo: :woowoo: |
Quote:
:postpics: :limey: :wee: :nuts: :ass: :kelly: :brad: :gives: :lock: :lock: :lock: :3way: :nana: :goodpost: :puter: :shocked: :drill: :wuv: :bj: :puke: :gay: :dunno: :cow: :gives: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :blahblah: :thumbup: :sleep: :sleep: :sleep: :sleep: |
zo Golf-1974 wat heb jij een nuttige woensdag avond invulling zeg.. eerst allemaal zinloze en saaie domme topics openen. en dan als je er achter komt dat je niet zo grappig bent als je zelf denkt zeggen dat iemand anders op jou naam hier heeft zitte posten. ECHT TRIEST!!!! :chair:
edit: hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag? |
@Heeswijk:
Ik denk dat hij of zij 12 is, heeft net zijn of haar spreekbeurt gehad over volkswagen. :D (Kwam daarbij op google een foto tegen van een aantal golf 1's, een mk1 passat, een siemens T3) :D :D :D |
Quote:
hahaha zoiets denk ik ook ja dat hij is.. ik ben zelf ook pas 17 en heb (nog) geen auto (zit er aan te komen een spijlbus :tongue: ) maar ik snap niet dat je zoiets kan doen en dan daarna doodleuk gaan zitte vertelle dat je van niks weet... |
Leuk genoeg geweest (ja ik vond het ook grappig hoor)
Maar voor de goede orde toch maar een slotje. @Golf-1974: Je antwoord staat er tussen. Dan een mailtje sturen dat je je wilt aanmelden bij de Swallowtail club, daarbij foto EN chassisnr van jouw 'zwaluwstaart' en je verschijnt vanzelf in de 'owners' lijst. |
Quote:
@Golf-1974 |
IB4TL was beter geweest Luuk :)
|
All times are GMT +1. The time now is 16:43. |