Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Algemeen (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Wie parkeert zijn golf 3 nou in een politie bureau??? (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=16071)

M.I.V.W 18-12-2005 22:03

Wie parkeert zijn golf 3 nou in een politie bureau???

Iemand van hier? was vanavond op het nieuws,was in Venlo.
Golfje 3 met 17" porsche cup.WAT EEN LUL!!!

René 18-12-2005 22:08

venlo... misschien weet Kevin of Linnie hier meer van?
best dom eigenlijk :tongue:

Tommy 18-12-2005 22:16

las het op dat grotere forum... ;) maar goed... als ik dat verhaal goed begrijp zou ik hetzelfde wel een gedaan kunnen hebben... :cool:

M.I.V.W 18-12-2005 22:19

Quote:
Originally Posted by Tommy
las het op dat grotere forum... ;) maar goed... als ik dat verhaal goed begrijp zou ik hetzelfde wel een gedaan kunnen hebben... :cool:

Ben jij zo'n mietje dan??? ;);););)

Tommy 18-12-2005 22:21

tegen een pistool zeg ik niet: kom maar op...

dat is een ja btw... :D

M.I.V.W 18-12-2005 22:48

Als je een pistool tegen je hoofd krijgt ben je in mijn ogen zelf ook geen lieverdje dus geen medelijden met deze jongens.

Maar dan binnen rijden bij de politie??? alsof een pistool het dan opeens niet meer doet?? :):)
Ik zeg maar zo ,voor het bureau worden de meesten fietsen gestolen.............................

René 18-12-2005 22:59

wat is `t verhaal dan?

Jurgen Santana 18-12-2005 23:23

VENLO - De politie in Venlo heeft zondagmorgen om 03.30 uur zeven inwoners van Venlo en Blerick gearresteerd. De aanhoudingen volgden, nadat een Golfje 3 met 17" porsche cup de pui van het politiebureau aan de Rijnbeekstraat in Venlo had geramd. De Golf 3 met 17" porsche cup kwam binnen in de hal tot stilstand, meldde de politie zondag. Niemand raakte gewond.

De vier inzittenden van deze Golf 3 met 17" porsche cup, in leeftijd variërend van 20 tot 23 jaar, zeiden dat ze werden achtervolgd door een auto met drie inzittenden van 21, 22 en 44 jaar. De betrokkenen hadden eerder die nacht in de binnenstad van Venlo ruzie gehad. Dat conflict resulteerde in een achtervolging, waarbij de bestuurder van de Golf 3 met 17" porsche cup een veilige haven dacht te vinden door letterlijk het politiebureau binnen te rijden.

Nadat de politie de vier inzittenden van de Golf 3 met 17" porsche cup had aangehouden, kwamen de drie inzittenden van de andere auto het bureau binnen op zoek naar hun "maten" en werden ook zij in de kraag gevat.

Door de botsing is de voordeur van het bureau zwaar ontzet en het glas is vernield. De zeven 'branietrappers' zitten nog vast. De politie probeert de schade te verhalen op de bestuurder van de Golf 3 met 17" porsche cup.

René 18-12-2005 23:25

stond het er echt zo? :tongue:

Jurgen Santana 18-12-2005 23:25

:D

Mister Cool 18-12-2005 23:37

Quote:
Originally Posted by Jurgen Santana
:D

Hahaha LOL :hug: :beer:

:postpics:

61 RagTop 18-12-2005 23:42

zou die op pors cups hebben gereden??

super verslag zo
priceless
:D :D :D :D

snellesjaak 19-12-2005 10:26

Misschien staan de porsche cup velgen binnenkort wel in het verkoopgedeelte van het Forum om de schade aan het politiebureau te financieren... :woowoo:

LinnieTDI 19-12-2005 13:37

Quote:
Originally Posted by René
venlo... misschien weet Kevin of Linnie hier meer van?
best dom eigenlijk :tongue:

Uhm nee waren het niet,
en wij zaten ook niet achter ze aan :D :D :D

:chair:

LinnieTDI 19-12-2005 13:44

Quote:
Originally Posted by Mister Cool
Hahaha LOL :hug: :beer:

:postpics:

Een filmpje ook goed?? :D

Filmpje

ff voor de duidelijkheid... :chair:

steven16v 19-12-2005 13:45

Dit was de golf met 17" porsche cup..

Kevin20v 19-12-2005 14:10

Ik heb geloof ik wel eens een wedstrijdje tegen ze gereden (zeker weten doe ik dat niet, maar de auto komt me erg bekend voor) , maar het zijn van die lelijke Mille Miglia "Porsche" Cup1 velgen

Verder hadden wij zoals linnie al vermeldde er niets mee van doen :D :D :D

Richard 19-12-2005 14:12

als kevin erbij was dan was die golf op de persfoto wel naar beneden gephotoshopped...:D

Kevin20v 19-12-2005 14:14

Quote:
Originally Posted by Richard
als kevin erbij was dan was die golf op de persfoto wel naar beneden gephotoshopped...:D

Nee hoor, ik kom daar de stoep niet op, daar is m'n golfje te laag voor :woowoo: :iamwithst :D :D

levis 19-12-2005 15:53

haha :D

met porsche cup

bugdaddy 19-12-2005 16:55

Quote:
Originally Posted by Kevin20v
Ik heb geloof ik wel eens een wedstrijdje tegen ze gereden (zeker weten doe ik dat niet, maar de auto komt me erg bekend voor) , maar het zijn van die lelijke Mille Miglia "Porsche" Cup1 velgen

Verder hadden wij zoals linnie al vermeldde er niets mee van doen :D :D :D

Ben het helemaal met je eens Kevin.....heel lelijk die nep porsche velgen!! :hug:

(wel toevallig dat jij en ik allebei ook een auto op neppers rijden ;) ;) ;) :iamwithst ;) ;) ;) )

Tommy 19-12-2005 16:57

Quote:
Originally Posted by M.I.V.W
Als je een pistool tegen je hoofd krijgt ben je in mijn ogen zelf ook geen lieverdje dus geen medelijden met deze jongens.

Dat snap ik niet... kijk als ze nu zelf ook een pistool hadden... sja... Maar als je een ruzie hebt gehad, en je gaat verhaal halen, kan dat nog vrij onschuldig zijn.... Maar als dan opeens de pa van die gozer met een pistool aan komt zetten..... Als je dan zelf al geen lieverdje was, dan had je dit verwacht, was je niet geschrokken, en zou je niet in paniek raken...

Maar wat ik stom vind... Hij rijdt een VR6.......... zoek de snelweg, en geef gas....... klaaaar! :) Doe later alsnog aangifte.

Enniewee.... WHO CARES!

Ik ben zelf iig niet het type voor ruzie, en zeker niet het type voor verhaal halen.

Maar goed, ik heb zelf eens met een paar klasgenoten voor een stel idioten moeten rennen, en zouden we ook het politiebureau binnen, maar was dicht.... In zown achterstands kut gat hier in friesland, heb je van die mongolen die als de drank op is wat anders interessant gaan verzinnen... En zochten ruzie... Wij wouden weg... Houden ze 1 tegen... een ander trekt zijn bek open... en het is mis. Maar wat doen die stakkers... met hun dronken harses in zown verrotte 316 wat heen en weer scheuren, en achter ons aan... :confused: :mad: Dus wij door tuinen enzo rennen om die stakkers zien kwijt te raken... Klasgenoot van me die we kwijt raakten kwam ze tegen... Ze hadden em zeg maar "gevonden", en die heeft 1 van hen het ziekenhuis in gemept toen... Die raakte ook in paniek, en werd blind... En maar goed ook....

(paar maand later werd er daar iemand doodgereden in een woonwijk..... TUIG!)

M.I.V.W 19-12-2005 17:40

Quote:
Dat snap ik niet... kijk als ze nu zelf ook een pistool hadden... sja... Maar als je een ruzie hebt gehad, en je gaat verhaal halen, kan dat nog vrij onschuldig zijn.... Maar als dan opeens de pa van die gozer met een pistool aan komt zetten..... Als je dan zelf al geen lieverdje was, dan had je dit verwacht, was je niet geschrokken, en zou je niet in paniek raken...

Maar wat ik stom vind... Hij rijdt een VR6.......... zoek de snelweg, en geef gas....... klaaaar! :) Doe later alsnog aangifte.

Enniewee.... WHO CARES!

Ik ben zelf iig niet het type voor ruzie, en zeker niet het type voor verhaal halen.

Maar goed, ik heb zelf eens met een paar klasgenoten voor een stel idioten moeten rennen, en zouden we ook het politiebureau binnen, maar was dicht.... In zown achterstands kut gat hier in friesland, heb je van die mongolen die als de drank op is wat anders interessant gaan verzinnen... En zochten ruzie... Wij wouden weg... Houden ze 1 tegen... een ander trekt zijn bek open... en het is mis. Maar wat doen die stakkers... met hun dronken harses in zown verrotte 316 wat heen en weer scheuren, en achter ons aan... :confused: :mad: Dus wij door tuinen enzo rennen om die stakkers zien kwijt te raken... Klasgenoot van me die we kwijt raakten kwam ze tegen... Ze hadden em zeg maar "gevonden", en die heeft 1 van hen het ziekenhuis in gemept toen... Die raakte ook in paniek, en werd blind... En maar goed ook....

(paar maand later werd er daar iemand doodgereden in een woonwijk..... TUIG!)

On topic graag:)

Kevin20v 19-12-2005 18:04

@Bugdaddy
Maar die neppers zijn hem heel wat lelijker dan die van mij :D (vind ik persoonlijk, mijne zijn ook 18 inch ziet wat beter uit onder een golf 4)

@Tommy Volgens mij is het geen vr6... Anders heeft ie zich de vorige keer gruwelijk verschakeld, met 125pk standaard red je het niet van een vr6 :D :D :D

Michiel86c 19-12-2005 18:47

Quote:

Zo snel is een VR6 nou ook weer niet... 1.200kg en 174pk...

Tommy 19-12-2005 19:19

oke oke oke.....

Big_Mac_Mark 20-12-2005 12:52

Met 4 man op de loop voor 3 man :confused: Ik ga in mijn remi nog niet voor 3 man op de loop! :nuts:

Fabian_GTI 20-12-2005 13:05

3 man met met knaldingen en 4 man die in t z'n broek doet......

Sponze® 20-12-2005 23:21

Quote:
Originally Posted by Big_Mac_Mark
Met 4 man op de loop voor 3 man :confused: Ik ga in mijn remi nog niet voor 3 man op de loop! :nuts:

Jij bent in je eentje al 3 man :D
4 man gaan voor jou ook op de loop :D

Maareh... Tsja... Wat moet ik hier
over zeggen? Was zelf niet zo gauw
naar het politiebureau gevlugd denk ik,
maar ja...

Rutger 22-12-2005 13:07

hahaha dan spoor je toch echt niet:D:D

M.I.V.W 22-12-2005 13:17

Quote:
Originally Posted by Michiel86c
Zo snel is een VR6 nou ook weer niet... 1.200kg en 174pk...

Dat wilde ik nou net zeggen ,een vr6 is niet zo heel erg spectaculair,het is comfortabel thats all

richard-polo 22-12-2005 13:43

ik wil jullie nog wel eens zien als er een 9mm op je gericht word. lieverdje of niet!! daar is niemand blij me en heeft iedereen schrik van ongeacht of je nou een zware crimineel bent of een schijtert....:rolleyes:
denk dat ze flink geschrokken zijn van pap hehehe sommige vaders valt nu eenmaal niet mee te spotten. erg begrijpelijk..

grote praat allemaal en als puntje bij paaltje komt vluchten wel allemaal :cool:
vuisten die bestaan de laatste tijd niet meer.

All times are GMT +1. The time now is 10:18.