GEZOCHT: LF-XD-54, golf 2 gti
na een dagje niks te doen te hebben, keek ik eens op rdw, en zag dat mijn oude gti 8v sinds 29 september dit jaar in het bezit is van iemand anders
misschien iemand van hier of weet iemand waar ie nu rijdt? |
Dat klopt ,hij staat hier in de schuur en we zijn hem aan het ombouwen voor de autocross,nee hoor grapje:);)
Veel succes met zoeken,is altijd weer leuk om zoiets weer terug te zien. |
Wel een vet ding maar ken hem niet.??
|
ik had toen aan de eigenaar gevraagd waar ik m toen aan verkocht, van als hij de auto ooit weer weg zou doen, mij het even wou laten weten, want wil m eigenlijk graag terug, en zag gisteren dat hij al van eigenaar was gewisseld
dus als iemand iets weet??? |
Dat ga je missen he een golfje gti :D
succes met je speurtocht ik had begrepen dat hij hier ergens inde buurt rondreed bij wijk en aalburg? |
Quote:
ik ga het missen in de zin van dat het mijn eerste auto was, en het moment dat de auto wegreed met de nieuwe eigenaar erin, had ik al spijt van de verkoop heb toen nog een geruime tijd contact gehad met de nieuwe eigenaar, maar dat is toen verwaterd de jongen die de auto gekocht had, kwam uit den bosch, dus daar heeft hij een tijd rondgereden, maar sinds 29 september is hij van eigenaar verwisseld, en of hij nog in den bosch rijdt is mij onbekend |
Kheb hem eerlijk gezegd nog nooit in het wild gezien..en ik kom elke dag in denbosch en maak er vele kilometers..
|
ik wist niet dat je op rdw kon kijken nou dan ben ik ook nieuwsgierig of mijn oude auto is verkocht aan iemand anders
|
Quote:
dat kan al een hele tijd https://info.apk.nl/ovi/oviinvoer.aspx |
hij is toch verkocht aan een ing. met spaanse naam... hij was bezig met een caddy G60.
|
Quote:
klopt, roberto uit den bosch, maar die heeft m augustus 2004 gekocht, en sinds september 2005 staat ie weer op een andere naam, dus neem aan dat hij m verkocht heeft |
niemand ondertussen mijn oude golfje zien rijden?
ben echt wel benieuwd waar ie uithangt alle info is welkom |
doe een mailtje naar KRO's "opsporing verzocht" :)
|
Quote:
zal ik doen :) :cool: |
de golf is ondertussen terugevonden, de jongen die m had gekocht, heeft m van naam verwisseld, maar is nog steeds in zijn bezit
als alles meezit, rijdt ie medio april weer in brummen :D :D |
Je hebt hem weer overgekocht? :)
|
deze rijd nog in den bosch heb hem hier in den bosch zien staan maar nu heeft deze golf chrome spiegel achter ramen en als ik goed heb gekeken heeft hij ook andere velgen groetjes moonshine
|
chrome spiegel achterramen :(
|
ja auto heb ik waarschijnlijk teruggekocht, als we t over de prijs overeens worden
auto is nog in dezelfde staat als ik m aan hem verkocht heb, alleen heeft ie m iets omhoog geschroefd en ja spiegel achterramen :rolleyes: :rolleyes: , nu mijn smaak niet meer |
aaaah...niet sentimenteel worden nu he :D
|
Als het alleen de achterramen zijn, valt het wel mee....
|
Ik dacht bijna dat ik wist waar die reed tot ik las dat hij toch nog in Den Bosch rijd. In enschede rijd er 1 die er toch veel op lijkt
|
All times are GMT +1. The time now is 20:22. |