fotoverslag van mijn Jetta
Halleuh...
Eindelijk heb ik mijn site maar eens online gezet, waar ook een compleet fotoverslag op staat van alles wat er met de Jetta is gedaan en gebeurd... een paar fotootjes: Voor het complete fotoverslag: http://wortherselln.josti.nl have fun, and sign the book! |
Wow, die blinkt weer :cool:
Blijft een vette kleur hoor :D Die mistlampen die je onder je bumper hebt hangen, welke zijn dat? Zat namelijk ook met het idee om die onder m'n Jetta te fietsen :) |
Blijft een grappig gezicht met die kranten............toen ik 12 jaar geleden begon in de autoschade,vroeg me moeder of ik de ouwe kranten mee wilde nemen naar me werk.........voor het afplakken (want zo deed ik het thuis ook met me brommertje enz)....nou,beter dat we daar gewoon rollen papier op de plak-kar hebben hahhaa...
Maar je Jetta ziet er niet minder mooi uit hoor!! Super auto!! |
super! hij staat er weer mooi bij hoor
|
Vet hoor die site van je, je polo is ook helemaal super...!!!!
|
Ziet er goed uit je Jetta! Ik hoop dat mijn Golf 1 er met een jaar ofzo ook weer zo bijstaat.
|
Quote:
HAHA;) |
Quote:
Gewoon de originele VW- lampen :) Waren nog lekker fris ;) Quote:
Ik heb geen polo :confused: Maar denk dat je die van Erik bedoelt :rolleyes: |
hij ziet er echt super uit!!!!!!!!! :rock:
hoop als ik over een tijdje een mooi projectje heb, dat ie er ook zo uit komt te zien. |
Nette auto hoor, en de vetste kleur van VW ooit erop; Mjam! :)
|
propere jetta en mooi weer origineel gemaakt!
mooie site ook ;) |
Quote:
ja................ |
Joa joa...............Superstrak karretje Sponzie !!
Straks mor es eemn een foto-sjoet mit ons baide as de roester kloar is, nait ??? Grtz.................. LRR |
Quote:
over vief joar? :tongue: :hug: |
Kleurtje ziet er goed uit...velgen ogen er ook dik op! super combo..en de mistlampen maken het geheel netjes af!
|
hmmm mooie jet ziet er weer erg leuk uit :rock: , bekende schuur trouwens :rolleyes: :D
|
Quote:
Ik heet geen Rene Kloeze :D :D :D |
super kleur! :wuv:
|
Mooie sletta hoor!
|
sieht gut aus :)
|
heel proper gedaan ;)
ga die van mij ooit ook nog eens helemaal aanpakken maar zolang ik hem mooi origineel kan houden zal hij zo blijven :rock: |
Quote:
Heeft René na 5 jaar al eentje klaar denk je? :eek: Najah :rolleyes: :D Quote:
Staat ie er een beetje warm en veilig? Heb verlet van heur :redface: Wast maar weer zomer :cool: |
All times are GMT +1. The time now is 22:02. |