De Politie, je beste vriend!
Ging vandaag met mijn vriendin en 2 vrienden naar de Woonbeurs in Amsterdam en stond dik in de file voor de parkeergarage.
Dus ik denk "rij gewoon even over de vluchtheuvel naar de baan voor linksaf en parkeer op het industrie terrein!" Ja hoor; oom agent op de motor. Vriendelijk wenkte hij even of ik mee wilde komen :mad: :redface: Ik denk "KUT! Ook al geen papieren bij me....." Agent- Dat mag niet hè? Ikke- Nee, dat weet ik, was stom :redface: Agent- Staat een boete op van 125 euro Ikke- Pffff, dat is een hoop geld :( De agent vraagt wie van de dames achterin bij mij hoort en mijn vriendin geeft aan dat zij dat is.. Agent- Jullie gaan zeker naar de woonbeurs? Ikke- ja inderdaad Agent- Laat haar dan maar voor de helft van dat bedrag, €62,50, wat leuks kopen en dan wens ik jullie een prettige dag. :clap: :wee: :thumbup: :hug: TOPPER die kerel!!!! Hulde aan Oom Agent! P.s. zag op de A4 ook nog een flitser net op tijd! :D (130 waar 100 mag!) |
ben vrijdag met Gert en zijn Sletta ook al aangehouden omdat we nogal raar keken toen we zagen dat hij net als een of andere aso in zijn wagen zat.
wat een lul zeg |
Och ik ben al zo vaak aangehouden. Meestal om niks, gewoon, een jong iemand in een cabiootje, of in een ratje (roest, deuken, valt op...) Nou ja, gewoon papieren en keuring netjes in orde, dus niks aan het handje! Maar toch even stangen door mij aan de kant te zetten! Laat ze boeven vangen!
(BTW: als ze nou alle agenten naar Bali zouden sturen zou ik daar dus totaal niet rouwig om zijn...:rolleyes: ) |
ben nog nooit aangehouden, weleens op de fiets zonder licht, stom natuurlijk. meestal wel redelijke aardige gasten die agenten.
|
ik ben welgeteld in heel 2004 37 keer aangehouden.... :cool: :rolleyes:
dit jaar sta ik op 26 keer..... :cool: :rolleyes: maar tot nog toe geeneen boete.... :brad: en ook nog steeds geen BOB sleutel hanger..... :( :( en me record is twee keer binnen 10 minuten..... en bij die tweede keer in die tien minuten dak aangehouden werd was het over de walky talky zo van: zo wat is dat voor auto dit is de tweede keer in tien minuten dat ze gegevens worden opgevraagd..... uiteindelijk zieden ze sorry voor het ongemak en kon ik me weg weer vervolgen.....:drive: |
Quote:
Ja de agent zat erin zoals een hoop GTI tufferts : rechterarm op de middensteun ( deze bij zijn vrouwelijke collega op haar dij ) en zijn linkerarm op het stuur in racepositie . Kon het niet hebben dat we m uitlachten kennelijk want hij kwam meteen achter ons aan . @ Keverpeach : soms hebben ze een goede bui |
Ook al hoef je maar de helft te betalen, het is en blijft zonde van het geld pechie :(
Nog wel wat leuks gekocht voor de resterende €62,50 ?? :D |
Quote:
Hij hoefde niks te betalen geloof ik...Hij moest gewoon de helft in de vrouw 'investeren' :tongue: :D |
Dat is nog eens een toffe agent! Zo moeten we er meer hebben! :thumbup:
|
Ik zou t voor de lol ook eens moeten bijhouden... hoevaak ik van de weg word gehaald...
Denk dat Jan-GTI-16v me niet heel ver ontloopt.. Ik ken die adem-test-dingen ondertussen beter dan meneer agent heb ik t idee... Misschien komt t omdat ik op wat ongewone tijdstippen op de weg zit ofzo? Bekeuringen opgelopen? Nope |
Quote:
:iamwithst Ik heb zelfs m'n eigen blaastuitje in de auto! |
ik heb nog nooit moeten blazen...maar meetsla als ik aangehouden word komt het omdat ik a te ahrd rijd of b gewoon blindelings een politiefuik inrijd :p
|
dat is wel geluk hebben zeg! aardige agent! ik ben zelf nog maar een paar keer aangehouden, maar waren allemaal algemene of alcohol controles. wel keer aangehouden toen ik meereed met een vriend van me, we waren aan het driften op een lege parkeerplaats met zijn 2liter volvo 360 :rock: toen mochten we door met een waarschuwing omdat we allebei rowwenheze shirtjes aanhadden en oom agent was een grote fan :hug:
trouwens wel een keer geflits voor door rood ligt rijden. je kent dat wel, bijna thuis, bocht naar recht op een leeg kruispunt.... |
Quote:
sow dan, das geluk hebben :wee: |
Ik ben voor een maand of 2 terug nog aangehouden door een agent in burger die niet eens dienst had. De beste man vond dat ik te hard de bocht om kwam(wou eerst aan hem vragen of dat hij er ff naast kwam zitten om te zien wat echt hard door de bocht was) wat echt gewoon 200 % meeviel. Hij kwam met het verhaal dat ik geluk had dat hij geen dienst had, anders had hij mijn rijbewijs ingevorderd. Heb hem toen maar gezegd dat hij maar moest doen, wat hij dacht. Hij werd alleen steeds onvriendelijker, ik reageerde schijnbaar nogal nonchalant. Toen hij klaar was met zijn preek, ging hij in de auto zitten en om nog eventjes mijn kenteken te noteren. Heb de auto toen maar ff voor een weekje of 2 in de garage gehouden, leek me ff beter. Zo zie je maar ze willen gewoon laten zien wie de baas is, maar laat ze dat bij de boeven doen. Ze zien een gti rijden horen een iets te sportief geluid waardoor ze al snel denken dat je veel te hard gaat en je bent de sjaak...............
|
Quote:
Ik ook wel eens gehad... Agent: Je licht doet het niet. Kai: Ik weet het.. Agent: Dat wordt lopen... Kai: Heb ik al geprobeerd, maar dan doet'ie het ook niet.... Kon die wel om lachen, maar ik moest toch echt verder lopen :mad: |
Quote:
:D :D |
Quote:
Precies! :D Wel die dag dit nog gekocht: :cool: (in het eggie is tie KNAL groen!!!) Koste wel wat meer als 62,50 :eek: |
Zo kwam er bij ons een klant nog geen 4 weken terug.
Die had op zaterdag bij ons een afspraak om 8 uur maar was er pas om 10 uur. De reden was dat ie in gedachten naar z'n werk gereden was in A'dam (1 uur) om er achter te komen dat de zaak op slot zat. "mmm wat doe ik hier nu weer, ik moest naar de garage." Hij lekker vlot naar de garage gereden over de snelweg, wordt ie aangehouden onderaan de afrit. "Zo meneer, heeft u geld teveel ?" vraag de agent vrij nors ivm de snelheidsoverschrijding. "Ja" zegt de klant. "Je ziet toch dat ik Audi rijd!" Daar had de agent niet van terug en heeft hem met een waarschuwing weggestuurd. Na zo'n verhaal is hem het late ariveren vergeven bij ons. |
Maar meestal zijn het gewoon ventjes die vroeger veel gepest zijn,en op deze manier machts vertoon vertonen...........
Maar super dat je geen bekeuring van hem kreeg Keverpech............weet je wat??Hangen we die agent apart................ :D |
Heb nog nooit hoeven blazen en nooit een algemene controle gehad, weleens aangehouden voor snelheid. :rolleyes:
Quote:
Kan me ook nog een terugreis herrinneren vanuit Essen met een aantal niet-standaard Polo's die een algemene controle tegenkwamen. En welke werd eruit gepkt; jij met de toektoek. :D |
All times are GMT +1. The time now is 11:06. |