Type 3 1500 gezocht
Hallo,
Ik zoek een type 3 1500 van de begin jaren van het model (begin '60 dus). Redelijk tot goede staat maar het liefst in een originele staat en dan bedoel ik niet een roestige staat... Mag ook een auto zijn die nog moet worden ingevoerd uit het buitenland. Gr Dean |
Wat wil u uitgeven?
|
Wat lees ik nu broertje.... :eek: Moet je niet eerst een 2.4 afmaken... :biggrin: Op marktplaats staat wel wat. :cool:
|
kieft en klok staat een mooie fastback
|
Quote:
Ja klopt : 1966 en 1969 Niet echt allereerste type ;) |
Quote:
fastback is er pas sinds 65...... :rolleyes: |
Quote:
Ongeveer 3500 euro. Moet gewoon een auto zijn waar ik niet direct omkijken naar heb wat betreft restauratie werkzaamheden. En liever geen fastback...gewoon het sedan model. |
Quote:
nou blijkt toch wel moeilijk om een goed model te krijgen...of je betaald gelijk de hoofdprijs... |
Quote:
Denk dat je je prijs even moet verdubbelen, dan heb je er een in een goede staat zonder er naar om te kijken, 3500 is toch meer een werkprijs! |
Quote:
Het zou niet verstandig (en financieel verantwoord) zijn om gelijk de hoofdprijs hier te noemen...beetje zakelijk kijken Sander... |
Quote:
Je hebt gelijk, maar het is helaas wel waar, vooral door toedoen van de handelaren! :mad: |
Helemaal niemand die een leuke type 3 te koop heeft staan? Wel graag de oudere modellen.
|
Volksrepairs heeft nog een 62'tiger notchback staan .. is echter wel een project,
maar voor 3500 euro kun je ook geen rijdende auto verwachten, nietwaar ?? ;) |
Heeft iemand nog een leuke zien staan ergens? Ben nog steeds op zoek. Rijdend zodat ik niet gelijk aan het sleutelen moet gaan. De prijs hou ik ff open nog zolang het maar een redelijke wagen is
|
ok, je wilt liever geen vaastbek, maar jepe(forumnaam) heeft nog een (origineel??) nederlandse fastback
van 1967? wit, rijdbare auto, waar je niet onmiddelijk achteraan hoeft, prijs etc. geen idee. |
Toch liever maar geen fastback...ben niet zo'n snelle jongen...
|
|
Had ik ook al gezien en ik hou hem in de gaten met het bieden! Hij zal wel verder oplopen nog denk ik...
|
http://www.autobedrijf-reinders.nl/autos/frame.htm
probeer deze es te bellen heeft er zo nu en dan ook wel wat staan maarja de prijzen weten ze overal wel denk ik maar suc6 met je zoektocht |
Ik had die ook al zien staan en denk iid dat ik volgende week eens ga kijken. Thnx voor de info!
|
ja je bedoelt auto reinders die heeft zo nu en dan wel wat leuks staan kom er geregeld wel een keer langs is maar een kwartiertje rije voor mij.
en graag gedaan. ;) |
en al iets gevonden ondertussen? :confused: :confused:
|
Quote:
nee helaas nog niet. Was net weer aan kijken op ebay maar niets gevonden. Bij die garage Reinders zijn beide automaten en ik heb dit weekend in een automaat gereden en het was de slechste uitvinding van VW ooit volgens mij! Je kunt gewoon niet normaal schakelen met dat ding. Dus we zoeken verder... |
maarre je hoeft toch ook niet te schakelen in een automaat??
|
ja toch wel helaas. van z'n 1 naar z'n 2 en omgekeerd met het pookje en gas loslaten. wist ook niet dat het zo ging trouwens maar het is helemaal niets voor mij.
|
Quote:
Dat hoort niet zo te zijn, maar bij mij ontbreekt de kick-down schakelaar zodat ie ook niet terugschakelt van 3 naar 2, dus dan moet je hem even helpen ;) Greetz Ron |
Een 1600 automaat uit 68, is dat er 1 met een IRS ophanging of is dat iets wat een type 3 standaard misschien heeft? Heb nog niets gevonden trouwens...
|
Quote:
Nee, 1968 heeft nog gewoon pendelassen .. past het laatste (oude model/ kurtzschnautzer) bouwjaar type3 (1969) had standaard al een IRS achteras, zoals die ook op het nieuwe model (langschnautzer) toegepast werden. Versnellingsbak is -meen ik- gelijk aan kever IRS, draagarmen zijn weer -ietsje- anders. |
een automaat heeft toch altijd IRS ??
dus volgens mij deze poton dan ook... |
Quote:
Ja kijk dat dacht ik nu ook dus vandaar dat ik graag een automaat wilde. Net als bij de kevers toch? |
Wel wat laswerk, maar geen fastback en geen hoge prijs . . . .
http://www.lvwcn.nl/prikbord/foto.php?foto=6977 |
Quote:
Bouwjaar is goed en kleur kun je wat van maken toch? Alleen kan ik zelf niet lassen en heb daar zelf geen geschikte ruimte voor. Maar prijs is niet slecht dus zal ff kijken. Gr en dank |
Onderwerp kan van mijn part gesloten worden.
Gr |
All times are GMT +1. The time now is 03:44. |