Nieuwe koets 3BG variant V5
Zoals de titel al deed vermoede heb ik sinds kort een andere koets :D , de 3C 2.0 TDI variant moest het veld ruimen voor een ouder exemplaar aangezien ik al wel 3 keer getankt had dit jaar met de TDI :tongue: Voor mij is en blijft een 5 pitter geweldig (alleen het geluid al). Even wat SPECS: V5 20V 140.000 KM 2002 Variant Xenon (OEM) Vol leer (zwart) Licht blauw, is wat lastig te zien op de foto's maar weer eens wat anders. Plannen, die zijn er zat :D , tijd daar in tegen wordt lastig..... Eerst even wat technische zaken doen, dynamo zingt zo af en toe mee, koplampen polijsten (kwaaltje van dit type) en grondig schoon maken... :D laat maar weten wat jullie er van vinden (of niet..... :thumbup: ) |
Gave kar! En heerlijke motor :thumbup:
|
Dikke Passat.
|
Nette Passat.
|
Mooi!
|
Mooi ding Lars :thumbup:
|
Leuke sloep !!
|
Mooi kleurtje man, niet eerder gezien!
|
Thanks heren, ideeen genoeg echter de tijd......
Heb nog een paar Pheaton wielen (8,5x18) liggen die opgeknapt moeten worden, en nieuw rubber. |
Mooie aankoop, wij rijden ook een V5 (170pk) en moet zeggen hij bevalt super!
|
Mooie auto, zou ik heel graag willen rijden!
|
Tijd niets meer gedaan ivm werk......
Reeds vervangen: Draag arm rubbers. Xenon (lampjes) Grote beurt. Fusee links en rechts. Oliën. Reeds besteld: 20 inch S-line 225/30/20 Brembo schijven en blokken voor en achter K&N inleg filter Ruitenwissers voor flatblade (zoek nog een flatblade voor achter) AP schroefset Januari ben ik weer thuis dus kunnen we weer rustig aan verder prutsen. :D |
Knappe plannen !
|
Thanks, volgende week is ook me schroefset binnen dus kan alles eronder in januari :D
|
iemand een idee hoe een 3bg variant er uit ziet met 20 inch S-line?
|
20 inch S-line wielen.
225/30/20 |
Dikke wielen! Al vind ik 20" nét een maatje te groot voor een 3BG
|
Quote:
Ja, dat is waar geef ze maar aan mij dan gooi ik ze wel onder de b7 :D :D |
Quote:
Ik kwam ze tegen en probeer het gewoon, niet mooi gaan ze gewoon de bingo in :thumbup: |
Quote:
Je hoort het vanzelf of het wat is :D |
20'' mag best onder een 3B of 3BG. Maakt zo'n auto mooi groot. :thumbup:
|
Quote:
Thanks... :thumbup: Eerst hier nog een kunstje afmaken en dan eind januari weer terug in Nederland :D |
Gaat dik staan deze set Lars, met een plat bandje en laag staat dat super op een 3bg :thumbup:
|
Quote:
:thumbup:, kan niet wachten om aan de gang te gaan.... :D |
All times are GMT +1. The time now is 11:18. |