klokie's polo 6n2 SDI 2000 van begin tot ?????
hier ff een stukje van mijn bakkie
dat ik hem net kocht dus nog helemaal origineel tot nu toe dan!!!!!!!! nog ff snel voordat de g40 weg is op de foto met zijn 2!!!! |
ff een photoshopie hoe hij ongeveer gaat worden!!
me 14 inch steffan's eronder (eerst naar de velgenboer) lekker laag met de bek aan de straat raampies laten couten strippen en deurgrepen in kleur |
ff het gti grilletje er ingezet
hier nog met het orginele sdi grille en hier met de gti grille alweer een stukje sportiever maar nog niet helemaal wat ik wil!!!maar wel leuk :D |
weer even beziggeweest aan me polo
woordje polo van de achterklep af!!! en het vw logo voor zwart gemaakt ziet er alweer stukje beter uit vind ik!!! :D |
vandaag weer even bezig geweest!
even me emphaser compo erin gezet 200watt rms :D die uit me g40 kwam!!! achterkand van me deurpaneel achterkand kickbass!! emphaser!! binnenkand deur voorkand kickbass!! emphaser!! resultaat bijrijderskand!! resultaat bestuurdersdeur!! :D :D |
vandaag naar mechelen geweest
ff paar foto's gemaakt!! |
vandaag beziggeweest me voorbumper deels te cleanen
totzoverre het resultaad!! |
op automaxx ff angeleyes eringezet
beste een kutwerkie maja !! hier wat foto's!!!!!!!!!!!!!! en het resultaat foto is wel onduidelijk omdat het nog licht was :cry: |
vandaag 11-07-05 weer even doorgegaan met me voorbumper cleanen
linksvoor heb ik nu al helemaal strak!! nu de rest nog :shock: |
mijn nieuwe aanwinst
als het goed is gaat ehet er maandagavond onder fk highsport schroefset 55 tot 85 tuf en is te schroefen tot 100mm :D |
vandaag ff wat nieuwe foto's in het licht gemaakt :D
|
zoals hij er bij stond op m.i.v.w!! :D |
weer ff bezig geweest
NIEUWE AANWINST MOTERKAP MET DOORGELASTE VERLENGER hier ff wat pic's |
nieuwe aanwinst voor onder de polo
bbs rm 15" hard kleur ben ik nog niet zo over uit word orgineele kleur of iets donkerder grijs of zwart!! ideee'n?????? rand word gepolijst met chrome boutjes |
Zo dan! heb je dat allemaal op 4 september aan je auto gedaan!!
Ziet er overigens wel goed uit al! En die BBS harten zou ik hoogglans verdichten ;) |
vandaag ff me randen gepolijst en me hard gezandstraald
van me bbs rm!!!!! |
mooi wagentje
tis alsof ik in de spiegel kijk. dit is die van mij Maar ik ga niet veel meer veranderen tis me daily. Daar heb ik de golf 2 voor heb alleen chromolux folie op de ramen en een schroefkitje van fk. Ik heb ook een silvere reflexe polo sdi Trouwens die van mij haalt de 185, ?? hier nog een Mooi bezig en ga zo door |
das ook neen mooi ding zeg
maare die van mij haalt nu ook de 170 op de teller is ong 180 echt !!!!!!!! |
dat gaat er goed uit zien ! wanneer komen de
wielen eronder ?? |
ff een grotere foto geupload van me bbsjes
rand gepolijst en hard is hier gezandstraald boutjes zijn trouwens net terug van de chromer!! :lol: :lol: |
Quote:
hmzz das een goeie vraag!! doordat de winter ook zo voor de deur staat en het project best veel tijd kost denk ik pas na de winter Hart zandstralen is best veel werk omdat er poedercouting op zit. en daarna moet ik nog een geschikte kleur bij de spuiter uitzoeken Randen moeten er 2 nog van gepolijst worden daarna moeten ze helemaal worden na gepolijst voor de diepe donkere glans!! Boutjes zijn net terug van de chromer en dan de velgen in elkaar laten zetten!!! |
heb mijn bbs rm boutjes laten verchomen en inmiddels binnengekregen!!!
zie hier het resultaad!!! errug mooi vind ik zelf!!!!!!!!! |
vandaag me egr verwijderd en afgedicht!!
hier ff wat foto'tjes hier ff een foto van het begin de egr zit er hier nog op!! hier ben ik al een stukje verder ben bezig het inlaatspruitstuk aan het loshalen deze was erg smerig en aangekoekt met roet!! dus had weer ff werk!!! hier kan je zien hoe erg het spruitstuk aan de binnenkant aangekoekt is!!! :blink: hier heb ik het gat op me uitlaatspruitstuk afgedicht met een plaatje rvs!! en als laatste hier het gat van het inlaatspruitstuk gedicht en alles weer dichtgebouwd resultaat hij trekt aanzienelijk beter door in zijn versnellingen en pakt ff wat beter op en het vervuild de moter nu stukken monder!!!!!!!!! |
ff vraagje.. EGR.... wat is dat precies?
uitlaatgassen naar je luchtfilter ofzo? |
Quote:
jeps idd de egr zorgt ervoor dat er bij diesels uitlaatgassen weer hergebruikt worden vanwege miliueeisen enz als je deze eraf haalt en afsluit heb je minder vervuiling van roet in je inlaatspruitstuk en krijgt hij geen warme lucht meer !!!!!!!!!! |
Goed bezig met die wagen: laag, dikke velgen, 'clean': klaar!
Zit t alleen met kromme tenen te lezen: Kan je misschien je teksten ook even cleaneren voor je ze post? Of loop ik hopeloos achter qua 'nieuwe breezer-spelling' ofzo? |
.
|
komt helemaal goed met klokie dat wist ik al een tijdje
|
Quote:
haha ja sorry dat is omdat ik altijd te snel wil typen haha :redface: |
Quote:
idd ben ook wel ff beziggeweest om het allemaal weer een beetje open te maken wat een vies en langdurig karweitje is dat zeg :mad: |
Quote:
haha is dat zo maja na de winter staat hij er een stuk netter bij!!! |
van de week ff tijdelijk zelf een gaasgrilletje gefabriceerd!! :D
|
Vandaag ff naar robin geweest en zie hier me nieuwe aanwinst
Me strakke achterklep Errug mooi vind ik zelf!!!! Meteen even een kleine fotoshoot gedaan!!! Ook is mijn gehele voorbumper nu van gaas voorzien!!! hier zie je goed wathet verschil van de kleppen is!!! hier dus met de strakkeklep er op !!!!! :D |
Weer een nieuwe aanwinst
Een rolkooi van sparco kleur ben ik nog niet over uit het moet iig opvallend zijn!! En moet ook even kijken hoe ik dat met mijn install ga doen maja dat is een latere zorg!!! :D ik heb ook dse voorste beugels erbij alleen niet te zien op de foto!! |
ook hier :P allemaal bekende :D
|
haha jah overal vind je ze he
|
Eindelijk ben ik eruit me BBS zijn in kleur!!!
Snel even een foto geschoten van het geheel Randenmoeten nog afgepolijst worden en de naafdop ook in kleur :D Hier even een voorproefje!! laat maar weten wat je van de kleur en de velg vind :D |
Quote:
Lekkerrrr!!! :woowoo: |
Ik heb het al eerder gezegd, maar ze zijn mooi klokie :D
suc6 |
dikke pik krijg je er van.
het ziet er allemaal gweldig uit. |
All times are GMT +1. The time now is 13:47. |