Help wil mijn 20vt op kenteken laten zettten maar heb aleen een motornummer..
Hallo,
ik ben in het bezit van een golf mk1 uit 1980 zoals in de titel beschreven is heb ik alleen het motornummer van de 20vt en dat is VER100134 is er misschien iemand die via het nummer na kan gaan uit welk type vag dit blok komt en misschien zelfs het chassisnummer kan achterhalen? of hoe ik dit anders moet aanpakken om hem op kenteken te krijgen.. alvast bedankt :thumbup: |
VER motorcode is testmotor.
|
Hoe kan ik dat dan het beste aanpakke naar de sloop gaan en papiere van een of andere auto waar een 20vt in ligt meenemen naar de rdw?
|
Niemand een idee? moet een motornummer matchend zijn met een chassisnummer? want een ruilmotor bijvoorbeeld klopt ook niet meer met het chasis nummer...
|
Ik rijd al 5 jaar met een 20 VT in mijn golf 1. Hij is op kenteken een 1.8 Gti. Ik heb de aankoop factuur erbij van Hulsen Turbo Tuning. Ben al langer van plan hem op kenteken te zetten maar dat is er nog steeds niet van gekomen. Wil je hem op kenteken hebben voor de verzekering? Boven de 300 PK betaal je een toeslag.
|
Ombouwen en rijden is geen probleem.
Tis alleen wanneer je bij een ongeval betrokken bent en de technische recherche komt erbij dat je verzekering behoorlijk moeilijk kan doen. Stel je rijdt iemand invalide en de verzekering komt er achter dat er een ander blok in ligt dan hang je. Dat risico wil ik niet lopen voor de 6 tientjes die je bij de rdw kwijt bent. |
Loopt ie op orginele ecu zo ja chassisnummer uitlezen en daar mee na rdw gaan.
|
We hebben een 1 jaar geleden een golf 1 VR6 op kenteken gezet en er was niet eens gekeken naar een motornummer, geschiedenis of wat dan ook. Hij kreeg zijn testjes, remmen, uitstoot en klap op ze kont... en we stonden na 20 minuten weer buiten.
|