MK1 bwjr 77
hey,
ik ga vanavond voor een 77ér Golf 1 kijken... zijn er nog specifieke items om te zien of hij wel echt van dit bouwjaar is??? er zitten lange achterlichten in dus ik weet dat er wel is mee gerommeld is maar of er na een schade een ander achterpaneel is ingezet dat durf ik nog niet te zeggen... heeft dit model 2 bouten in de scharnieren of is dit nog met imbus bouten??? alvast bedankt... |
Die van Marktplaats dus zeker?
-Heeft de scharnieren met imbusbouten Chassisnummer begint met 177 (voor modeljaar 77, kan ook 178 zijn dan is hij van eind 1977), dash met puntklokken -Modeljaar 77 had nog de 'dunne' richtingaanwijzer en wisser stokjes -Remleidingen naar achter door de auto -Chassisnr op de rechterveerpoot dus niet op de regenbak etc etc.... |
ik weet niet of ie op marktplaats staat...
maar thanks voor de tips ik gaat vanavond kijken... |
Volgens mij heeft een 77-er geen sleepoog aan de achterplaat......maar aan de bumper,dacht ik..........
maar nog meer oud ijzer voor de deur zetten dan? |
of je zet dat oude ijzer in je keuken chris...;)
|
ben geweest...
zal er niet meer over vertellen ;) ik heb hem niet gekocht... |
moet je ons toch eens vertellen wat er allemaal niet klopte en niet deugde.
|
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd na.
|
zal wel vergaane glorie zijn geweest. heb ook een hoop 'aan-elkaar-gelaste-ellende' gezien in mijn zoektocht!
|
ik laat me er verder niet overuit mensen...
;) |
Is het die rode van het VW Forum ?
|
:frown:
|
Quote:
dan moet je hier er ook eerst niet naar vragen, wel vragen maar zelf niks zeggen.. :mad: |
Beetje info sharing kan geen kwaad Johan. Misschien is er nog wel iemand anders die van plan is/was om naar die auto te gaan kijken.
|
de auto klopt niet zitten bouten 13 in de deur scharnieren...
staat 82 in de gordels... |
En die grote achterlichten waren ook niet later ingebouwd? :)
|
nee waren orgineel...
|
Quote:
dakannie op een 77-er ! :eek: de brede achterlichten kwamen pas na september 1980. In NL pas op modeljaar 1981. Als ik het zo hoor is er geknoeid met dat ding :frown: |
Quote:
De VW modeljaren beginnen altijd ergens na de zomer, dus september '80 is al modeljaar '81. :) |
jaja, klinkt als een handelaar :biggrin:
aangeboden golf, model 1981, maar is in werkelijkheid van september 1980. maar je hebt gelijk :) |
Zo'n ding valt toch gelijk door de mand als je hem intikt op de site van het RDW? Of zie ik dan iets over het hoofd? :confused:
Ik ben toch al nooit zo dol op advertenties waarop het kenteken afgeplakt is, denk altijd dat er wat te verbergen valt..... |
klinkt meer als een 77 chassisnr in een nieuwere auto dus
|
Omgekat dus....... :mad:
Daar ben ik kennelijk veel te eerlijk voor, dat ik er niet eens rekening mee hou dat dat ook gebeurt. :eek: Goed om de verschillen tussen de verschillende bouwjaren te weten, dus! |
geen foto`s van die auto???
|
Quote:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd na. En wil dan ook wel eens weten wie die auto aanbied als een '77 :mad: |
Ik heb zo'n idee dat het over deze gaat?
Marktplaats |
die heeft ook op een forum gestaan :rolleyes:
|
Dat omkatten met type 1's gebeurd vaker als je denkt...............ik weet (en zeg echt niet welke ......) er van genoeg die dat hebben gedaan.............diesels die ineens GTI zijn........import hokken die ineens org. NL kenteken hebben .............zelfs een keer bij een Golf 2 wezen kijken.................met een Golf 1 chassisnummer.................kennis van me heeft op 1 en dezelfde 79-er diesel 3 verschillende kentekens gehad..................en dat ding rijd nu rond als 83er GTI.........auto is nu al jaren niet meer van hem....................en ik weet zeker dat bijna heel de "scene" de auto kent... :biggrin:
Als je op meetings loopt en goed kijkt..............zie je het vaker dan je zal verwachten.......... En waarom niet...............waarom een doorgerotte 76er gaan verlassen enz.........als je ook een harde body kan omkatten.................is veel minder las werk........ :wink: . Maar nee.............mijn Golf 1 GTI G60 uit 1984.............heeft het org. kenteken hoor.........blij toe :biggrin: |
Quote:
Was hier toen ook al niet de discussie of t wel een 77er was? :rolleyes: |
|
Quote:
ja dus :redface: |
Hij is er weer, kennelijk niet verkocht op Marktplaats, deze keer op Speurders... :frown:
|
Quote:
Stond aangeboden als sedan... En ik maar zoeken naar die kont :rolleyes: |
Goh, omgebouwd naar grote achterlichten...
Zeker heel netjes gedaan, zie je vast helemaal niks van. |
waar staat dat chassis nummer dan?
op de opvangbak of op de veerpoot?? dat omkatten kan nog wel eens interessant zijn als je bij een latere golf de opvangbak eruit wil slijpen ;) |
km stand is wel reeel. 100.000km per auto :D
|
Quote:
hehehe!! :biggrin: 2 voor de prijs van 1? of is het 1 voor de prijs van 2? |
de een heeft een polo fox...de ander wil een golf cat...;)
|
De auto is naderhand omgebouwd naar grote achterlichten.
*zucht* |
Quote:
Ja? Weet je er meer van? |
All times are GMT +1. The time now is 10:33. |