![]() |
77'er golf mk1 1100cc te koop: 250,-
Te koop aangeboden:
Daar gaat ie dan, mijn golf. Hij gaat eruit. Over de auto zelf valt weinig te vertellen, check de foto's maar,lijkt me duidelijk! Maar, helaas is er ook iets wat je niet kunt zien, de golf heeft nu sinds een maand een zeer irritante storing. Hij loopt beroerd, en hoe warmer hij word hoe slechter hij het gaat doen... Reeds vervangen zijn: -brandstofpomp -brandstoffilter -contactpunten -condensator -bobine -en de carbarateur, alleen de carb. is 2e hands, de rest is nieuw. Ik snap het allemaal niet zo goed meer maar een ander misschien wel, de auto heeft nog bijna een half jaar apk. Dus: storing fixen en karren maar. Wat betreft de prijs, dit is een vraaggprijs, ik wil er nog wel wat vanaf doen maar als jullie blieft mensen, laat mij mijn waarde een beetje behouden en bied normaal, of bied niet! Als er vragen zijn hoor ik het wel! En o ja, auto komt op irigineel staal, dus niet met de centra's! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
op verzoek van topic starten topic weer geopend, en opgeschoond
|
En bedankt, de persoon die hem zou kopen (en voor wie ik hem vast gehouden heb, drie weken) liet het helaas door omstandigheden afweten, dus weer te koop!!!
|
zijn de binnenschermen, deuren, motorkap, achterklep e.d. hard
|
Hij kost geen 250 euro omdat de banden slecht zijn!!!
Kijk goed naar de foto's, wat denk je zelf? |
hij is rot/roestig ;) okeej dat zien we, maar vraag mezelf af waarom de bumpergaten zijn afgetaped :confused:
|
Quote:
Dus er zitten goede banden onder? |
Quote:
Is toch gewoon een vraag of niet? En foto's zijn niet altijd duidelijk nee. Gewoon antwoord geven anders verkoop je dat hok nooit. |
He Evilyntje,
hardstikke fijn dat je het voor Maikel opneemt, maar die kan vast wel voor zichzelf opkomen... En ik denk dat de foto's duidelijk genoeg zijn! En dan nog wat, ik geef antwoord hoe ik dat zelf wil, hoe jullie het opvatten is jullie zaak, maar ik geloof dat dit soort commentaar niet gewenst is! |
Quote:
Ja die zijn wel oke ja... :biggrin: |
Quote:
Omdat er geen bumpers op zitten wilde ik voorkomen dat de balken vol met water zouden lopen. |
Quote:
Ik kom voor niemand op, je suggereert dat je foto's duidelijk zijn. Schijnbaar niet, anders krijg je die vraag niet. Als je iets wilt verkopen moet je je eventuele kopers normaal behandelen. That's all. Zeker als je er snel vanaf moet. |
Quote:
Ik vond de foto's zelf aardig duidelijk, ik wil er verder ook geen punt van maken, ik dek dat het wel duidelijk is zo. No hard feelings! |
Quote:
@maikel: Omdat WilliamF om de hete brij heen draait: Nee, alle genoemde onderdelen zijn zo zacht als boter. Zo, das ook weer duidelijk. :) |
kijk, dat is duidelijke taal. Maar de interesse was toch al over naar zijn antwoord.
Ben zelf ook een bruine golf 1 uit 1976 aan het restaureren, dus was eventueel niet weg voor wat onderdelen, maar op deze manier wens ik geen zaken te doen. |
Hoe is de staat van:
-het interieur (foto en kleur?) -wiellagers/homokineet -uitlaat Verkoop je evt ook in onderdelen? |
Quote:
Laat anderen dan ook in hun waarde. Ook al lijkt het misschien een domme vraag. Succes met de verkoop. |
Quote:
Interieur is zwart wit geblokt en in matige staat, wat betreft de homokineten en aandrijfaasen deze zijn goed. Hij gaat echter niet in onderdelen weg. |
Zit er nog APK op?
Hoe is het met de onderkant/kokers? Heb je fotos van de reparatie van de wit gevlekte zijde? Ik wil de auto na overleg wel zonder wielen hebben :) |
APK tot 25 februari 2006.
(Het blijft toch een handige site, van het RDW: APK-vervaldatum en voertuiggegevens online ) |
De auto heeft apk tot en met 25 februari.
De bodem is in redelijke staat, linksvoor en rechtsachter moeten nieuwe stukjes in de dorpels gezet worden maar dat is niets schokkends. Ik heb verder geen foto's van de reparatie. |
Zie pb :)
|
Dit topic mag gesloten worden...!!!
|
All times are GMT +1. The time now is 17:02. |