Scirocco
|
Dat lijkt een mooie auto te zijn.
|
Ik zeg heel vaak "een 0 teveel" maar hier staat er volgens mij een te weinig.
|
kwijl!! Jammer dat ie ook niet bij Lille staat, maar ongeveer aan de andere kant van Frankrijk.
Al is ie - naar wat ik lees en zie - zo'n rit wel waard toch? Als je nog een oprijwagen zou huren, ben je in totaal ruim 1000e extra kwijt. Met een eigen auto en autoambulance is het ongetwijfeld goedkoper, maar toch. Of zelf terugrijden, maar het is wel 1200km... |
Wat is de koers vd Franse Euro??
|
:lmao:
|
Quote:
Ik kan je dinsdag vertellen hoeveel het kost om daarheen te vliegen en terug te rijden. Ik vlieg deze namiddag naar Nimes om daar een mk2 GTI van '84 op te halen. Maandag rijdt ik met de GTI terug naar huis. Hoop ik......... |
Dat is aardig gewaagd.
|
De vraag is hoe ziet ie er onderhuids uit.
|
Die koplampen zijn al €900,- waard. :rolleyes:
|
Quote:
dat is nu ook weer geen waar hé :p hier staan er te koop voor 225 ofzo ? , wel vind ik die lelijke spiegels maar niks ...ze komen precies van een camper :screwy: verder wel een leuke auto :) edit : ik vind het vreemd dat barn171 nog niet gereageerd heeft :) |
Quote:
Die is al onderweg ;) |
Quote:
Deze wagen is al verkocht na een paar dagen aan een handelaar in frankrijk , de handelaar verkocht hem na een week terug door aan 2500€ en is weer verkocht :) Elke keer was ik te laat :tongue: |
Heb hem ook gezien ja, maar ding is inderdaad weer doorgesluisd en een hele echte is het niet. Om al te beginnen, wit bestond niet in '76... :rolleyes:
Nee, deze hebben jullie gemist, en die was velen malen beter, en stond in Nord-Pas-de-Calais of hoe het dan ook heet. Belgisch Frankrijk zeg maar. En dan zit de clue in het tellen van de wissers en het front door de vingers te zien... |
Quote:
nog eentje erbij ? |
Nee, helaas was iemand me voor.
PS: probeer eens niet steeds alle foto's te qoute'en, da's echt enorm vervelend. ;) |
Die spiegels zijn dus standaard? Alleen een kwartslag gedraaid. Ziet er idd vreemd uit.
|
Nee, dat zijn spiegels van de halfords
|
Quote:
Ja klopt en het is me dan ook zwaar opgebroken vandaag............ |
Oh vertel?
|
Quote:
Ben momenteel nog onderweg terug. Vanavond heb ik een verhaaltje om te vertellen. Edit; ben ondertussen thuis zonder GTI... Ik had dus een '84 GTI gekocht in Ales Frankrijk. Veel foto's van de wagen toegestuurd gekregen, hij zag er parachtig uit !!! De foto's doorgestuurd naar een maatje die wel wat kent van carroseriewerk, ja hoor de auto ziet er super uit. Dus wij met Ryanair gevlogen op Nimes, de eigenaar komt met de GTI naar het vliegveld en wij rijden met de GTI terug naar huis. Tenminste dat was de bedoeling !!! Van de eerste blik op de auto komen men nekharen overeind !!!! Wat een barrel.....langs alle kanten gegolfd plaatwerk, de deuren hangen er helemaal scheef in, dak staat scheef achteraan, en noem maar op. Wat nu !! Ik ben zo dom geweest om geen retourticketten te boeken ! Allerijl ticketten genomen om 's anderdaags terug te vliegen en op zoek naar een hotel om de nacht door te brengen. Ik moet zeggen de eigenaar heeft ons nog keurig naar een hotel gereden 45min verder, hij bleek niet echt die autokenner te zijn. Ik krijg mijn voorschot terug geen probleem, maar het blijft toch nog een financiële aderlating. Hierbij nog een selectie van de foto's http://www.mijnalbum.be/Album=ER8ZHGEA |
All times are GMT +1. The time now is 20:07. |