VW Mania foto's online
|
hmmmmz, looks good :)
|
ik ben er vandaag geweest en het was zeker de moeite waard.
het weer zat ook nog mee dus was een geslaagd uitje. heb helaas weinig fotos gemaakt. deze zijn van op het parkeerterrein waar toevallig deze mk1's (wie kent ze niet)naast mij parkeerde. aangezien ik ook een zilvere mk1 gti heb snapte mijn dochter(1,5jaar)er helemaal niets meer van. welke is nu van pappa??zijn we nu met de audi of de golf! :confused: ik neem deze wel,zal ze gedacht hebben :biggrin: |
erg mooie achteraanblik die golfjes! dik en strak... helemaal goed
|
|
|
Whahahahah wel effe een barre foto...
voor iedereen links is Vw Ropie en rechts is Vw Jopie Whahahahah was vrijdag avond en ik had hem best zitten :p |
heb inmiddels wat foto's geupload in het foto album. Er zal nog een foto album aangemaakt worden voor de foto's van Mania.
|
op de terugweg naar huis heb ik de beide type 1's nog zien rijden...
|
Quote:
Goh, zou je niet zeggen! :tongue: :biggrin: |
dat wilde ik net effe zeggen :p
|
Quote:
... Met je nuchtere hoofd :p :D |
|
Deze vind ik heel gaaf,
Met ik en me golf op de achtergrond :) |
ik vond mania ook gelsaagd, heb het er goed naar mijn zin gehad van t weekend. (ik hoorde wel wat belgen dat de sfeer niet zo goed zou zijn als andere jaren maar daar heb ik zelf geen bewijs voor want dit was mijn eerste weekend daar.)
|
foto's van ons staan ook online...
http://www.teamflykiller.nl/index.p...0bfae4c228d25fe er volgen nog meer foto's maar de rolletjes liggen bij de foto zaak om omgezet te worden naar digitaal... |
HIER ook mijn foto's
|
wij zijn de zondag geweest. zeer mooie auto's gezien maar vond de sfeer minder goed dan vorig jaar.
|
hier nog even een foto van me broertje met zijn auto Vw Ropie en vaders Vw Beftus met zijn auto...
|
ik heb net 200 foto's geupload naar het foto-album
|
Foto's van de vw Mania staan online op www.bugland.be
Special thx to Jonny en Jeanke for the pics Enjoy :cool: Lays |
hier paar motorruimtes die ik getrokke heb
|
Quote:
Dat heeft wel ff wat tijd gekost dan, of heb jij daar een speciale functie voor (wel zo handig) ? |
ik wel, ja ;)
helaas niet beschikbaar voor "normale" gebruikers |
meer typ 17 ers getrokke dan k dacht hihi :lol:
later nog meer maar dan een andere vw model :P |
de mk2's
;) |
waar blijven de polo's en de lupo's?
|
Quote:
Daarom zul je mijn foto's hier ook niet zien ;) Edit: Christiaan zal ze uploaden voor me :D |
ik zie maar weinig polo,s. daarom rijdt ik dus polo
|
Quote:
Dan ben je waarschijnlijk niet op mania geweest, want het stikte er van de polo's :biggrin: :biggrin: |
Quote:
Foto's? |
Quote:
weinig polo's geknipt :tongue: zal zo es kijken... Zowiezo niet veel geknipt, ik geef ook alleen maar aan dat er wel veel polo's waren :) |
Met dank aan onze VW Speed vrienden : Polos genoeg :D |
hier mijn polo foto's
de pologroep |
wel geteld 9polo,s........ kom op mensen daar waren er meer volgens jullie.
3polo,s noem ik niet genoeg gert. ;-) en nee ik ben inderdaad niet geweest anders vroeg ik geen foto,s;) |
Quote:
En ik een classic :D was net als vorig jaar de enige met een 6KV classic :D Maar er stonden naast mij in het laantje minimaal een stuk of 15 6N's en verder op ook veel 86ctjes :cool: |
er stonden idd nog wel lekere polo's hoor
hier staan nog wat pics maar niet echt veel polo's hehe http://www.desnelders.be/vageditionz/gallery/mania05 men broer zen gt |
de luchtgekoelde pics van mij
|
mooie foto`s! petje af
|
Mijn foto's zijn nu ook geupload, thanx to Christiaan!
|
All times are GMT +1. The time now is 11:32. |