Uhm.. Nee
|
"De grote beurt" tuning. :D :D
|
ik zou er eerlijk gezegd niet durven in rond rijden :p
|
Haha ja inderdaad! :P
|
Quote:
Hehehe , sommige snappen de definitie van tuning niet , -minder is meer tuning OF "de GROTE BEURT" tuning wat meer bij OPEL past :shake: Sorry als ik iemand beledigt hebt ;) |
snap ook echt niet op welke manier mensen dit mooi kunnen vinden. afwerking laat ook vaak te wensen over
|
Naja ik snap de definitie wel... Ziet er alleen niet uit ;) :)
|
Wie rijdt dit spul dan, ik ken die mensen niet? Of zouden ze hier speciale meetings voor hebben waar al deze mensen naartoegaan...ik zou me schamen zegmaar...
|
Mooiste is dat in zo'n auto wel gewoon een vrachtwagen geld heeft gekost om 'm zo te maken.
|
Ik heb verder ook wel respect voor t werk en t geld enzo wat erin zit.. Maarja, wat moet je ermee wanneer t klaar is :D:D
|
Quote:
Hij heeft er ook een dito versnellingspook ingezet... :D |
bij zo iets denk ik altijd aan "tumm tumm tumm tumtutumm tumtutummmm ..." en "piu piu piu bliep bliep ... bcchhhhhrrr... boeemmm.." .. of zo iets...
|
die jongen had vast geld over...
|
Quote:
om het kind maar een naam te geven :) ik weet vroeger ( jaar of 10 terug ) was dit wel helemaal in ... sommige mensen blijven gewoon stilstaan :p |
Quote:
Tupperware party/meeting. :D :D |
Whahaha, dat is dus waar alle dames na toe gaan als ze zeggen "Tupperwareparty" :D
|
Quote:
Mag toch hopen van niet..... anders lijkt me een stevig gesprek zeker op z'n plaats :stick: |
Haha ja weet niet welke Tupperware party ik erger moet vinden :D
|
:puke:
|
mooi hoe autobedrijfen lelijke tuning hokken altijd omschijven als 'zeer apart'
|
Quote:
:own: |
Quote:
Als je adverteert met 'lelijk tuning hok' te koop dan trek je niet echt klanten :D |
Als ze nou in eerste instantie al 25% korting zouden geven, er nog 10% af doen, en als ik ze dan beloof dat ik terug zal komen, en die prijs nog eens twee keer over de helft zouden doen.... Dan wil ik hem nog niet...
Vraag me ook af of er uberhaupt iemand is die dit mooi vind:D laat staan voor zo'n belachelijke prijs. |
Mijn smaak is het ook niet,maar als de afwerking netjes is,dan moet het toch kunnen
Of moeten we allemaal als een stel makke schapen achter elkaar aanlopen,en overal dezelfde stijl zien Ieder zijn smaak |
Wat moet je anders erbij zetten er zijn geen andere woorden voor dit soort auto's.
Pff dat het nog bestaat zeg nfs underground auto's |
Quote:
Ja maarja, wat is afwerking, uiteindelijk blijft zoiets toch een plastic aftermarket set van 9 tientjes, met wat kippengaas erachter geschroefd :shake: |
Quote:
Ik begrijp echt niet waar jullie je druk over maken,er zijn nu eenmaal mensen die dit wel waarderen,en ik vindt dat je die in hun eigen waarde moet laten. Het is zo goedkoop om iemands trots helemaal af te branden omdat het niet jou ding is,ik zie genoeg dikke auto's met rennsport wielen eronder met getrokken banden,daar heb ik mijn bedenkingen over,maar als zij dat dik vinden,mijn zegen hebben ze :thumbup: |
Quote:
Tuurlijk waarderen we het wel, het gaat meer om het 'waarom' denk ik |
Quote:
10 jaar geleden was dit ook lelijk :screwy: |
All times are GMT +1. The time now is 04:24. |