Foto's verbreed stahl
Heren, ik heb de search al gebruikt, maar dat is voor mij nog niet genoeg :P
Wie kan hier nog een paar foto's plaatsen van verbrede stalen wielen, liefst met alle specificaties er bij: J, ET, bandenmaat etc. ALVAST BEDANKT!! Zo kan ik inspiratie opdoen voor mijn nieuwe project: |
verbreed staal vind ik ook echt super cool.
|
Mijn oude velgen, verbreed polo staal. Ik meen 7J en 8J, maar Mellyville (nieuwe eigenaar) weet vast wel meer. |
sorry voor de grote foto. 7j en 8j 195/40/14 conti's niet mijn auto, auto van een bekende |
Ziet er beide goed uit, maar ik zit nog een beetje met het punt waar ze verbreed worden... met andere woorden, welke diameter heeft de ring die er tussen geplaatst wordt?
|
Quote:
Dezelfde diameter als je velg :confused: Kijk en informeer anders hier even www.velgen.nl . Ze verbreden de velg naar buiten toen en dat kan per 0,5J. Naar binnen toe verbreden schijnt een stuk lastiger en duurder te zijn. |
waar ergen kan ik we velgen laten verbreden.. ben al tijdje opzoek maar kan zelf niet echt iets vinden. (kom uit noord-brabant)
|
|
Quote:
heb ik je al wel eens verteld dude :D |
8,5 en 9J met 215/40 helaas setje een beetje verkloot toen... Maar volgende keer beter... en voor de winter wil ik wel weer een setje... 8 en 8,5 dan maar, hoeft er ook geen pompring bij... :D |
Nau Carlos, kijk hier maar eens: een velg heeft verschillende diameters:
Is het nu ook mogelijk om niet op het dunste gedeelte, maar meer richting rand en velgbed een stukkie er tussen te plakken? |
Zoals ik al zei, naar binnentoe verbreden is een stuk lastiger en kostbaarder. Die andere rand is de rand waar je band in valt en ik denk niet dat ze daar in gaan sneijden en lassen.
Maar je kunt ze ook even bellen natuurlijk. Weet je gelijk wat het allemaal gaat kosten. |
staat een setje 15 inchers staal op Marktplaats Berend!
100 euroos |
heb je ook een link?
|
|
ah, het setje wat ik tegenkwam zit er niet eens bij...
astra staal moet je het naafgat een beetje uitschuren/vijlen meende ik? die 8 en 8,5 zijn Ronalds oude wielen dus?(Renault staal) |
Als de onderste link ook 4/100 is, is het geen gekke prijs!
|
hallo,
ga eens kijken naar mijn golfke op deze site daar staan ook verbrede velgen onder greetz vw freakske |
Ik heb ook nog zo'n setje 15" Astra G velgen liggen,
Doe maar een Bod. Of PB |
ik heb ook net een setje staal 6jx14" et38 binnen en wil die gaan verbreden naar 7,5j voor en 8j achter.
maar als ze die lassen moet je dan bij het velgbed de las wegslijpen of zie je daar niets van? :confused: |
las zit aan de "band-kant" van de velg... het mooist is als je de stootrand van de delen even plamuurt, en je moet tussen het hart en de velgrand even een rupsje kit leggen, tegen het roesten. Dan even mooi spuiten, en je hebt strakke verbrede wielen!
edit: niet duidelijk genoeg denk ik... :p |
oooo zit dat zooooo.
nooit geweten hoe dat ging eigenlijk. zal ze naar hellevoetsluis brengen en dan nog even bandjes scoren en klaar is klara ;) |
sjek voorgaande foto's maar eens... zie je wel hoe ze gelast worden.
|
he kunnen ze eigenlijk ook 16" verbreden?
|
want?
|
gewoon
|
ja kan
|
idd dat kan... over enkele weken zien jullie het bewijs!
|
Ben benieuwd naar de foto's.
|
16" verbreed wordt mooi Berend!
|
@Dalo en Tommy:
Die velgen op jullie foto's, zijn dat opel velgen, of hebben die ook op vw's gezeten??? Welk type? K wil nl ook een setje gaan maken, 14 of 15 inch, maar k moe eerst een goede basis vinden natuurlijk. |
VW velgen... En ze zitten op de golf II en Caddy(de nieuwere... niet de nieuwste) Ze zitten ook op bmw
|
Quote:
Die van de Caddy zijn net FF anders, 5,5J ipv 6. |
maar kwa model niet... Hij laat ze toch verbreden...
|
Wat kost verbreden ongeveer? En is het ook zelf te doen? :) Zit ook al een tijdje te denken aan verbreed staal, en iets verlagen :)
|
Quote:
en die van bmw zijn 5,5jx14 et35 |
Quote:
Als je al begint met de vraag of je het zelf kan doen lijkt het me niet verstandig om hier aan te beginnen... Je moet er tenslotte wel veilig mee over straat! Prijzen varieren van 16 tot 35 euro per velg, afhankelijk van welke verbreder je neemt... bij sommigen hangt het ook nog van de gewenste maten af. |
Van welke modellen kun je 15 of 16" stalen velgen in 4x100 afhalen dan? BMW's ofzo?
|
De ouwe passat G60 had 15" staal... in 4x100
|
En de corrado en golf G60 ook... geloof ik... Zijn zelfs nog nieuw te bestellen.
16 inch schijnt van Renault te komen. |
All times are GMT +1. The time now is 13:55. |