Audi Sport Quattro
http://www.autoleitner.nl/automobie...-kopenhagenblau
Heeft altijd super mooie autos staan..... :thumbup: |
Het is dat ik ff geen 275k heb liggen. Wat een apparaat!
|
If i only had the money :( :D
|
Gordels zijn wel een afding puntje :tongue:
|
Echt supervet, maar denk alleen interessant voor een rijke verzamelaar :D
Voor dat geld heb je ook een splinternieuwe R8... |
Quote:
Met bijbehorende afschrijving :D |
Liever een Sport Quattro, dan en R8. Die kan nog niet tippen aan de status van een Sport Quattro.
|
Quote:
Eéntje minder scheelt 25k :D |
Hier heb ik een tijdje terug nog in gezeten... Die heeft in de showroom gestaan bij Porsche centrum Gelderland :thumbup:
Echt een dikke bak! Hier was ik al tevreden mee :D http://www.autoleitner.nl/automobie...wzwart-metallic |
Zag hem gisteren nog bij leitner buiten staan.
Gast heeft alleen maar dikke dingen te koop staan. ;) |
Die gordels horen er in .
Deze werden er destijds bij geleverd en zijn er zo uit te halen. Er zitten als het goed is ook standaard 3 punts gordels in. Ben een poosje terug nog met zo`n blauwe sport naar de snackbar geweest :cool: Een hele beleving :D Auto wordt alleen herkend door de echte liefhebber. Zeker in deze kleur. |
zijn die quattro's zoveel geld waard?
hier in de buurt rijdt er iemand rally met die quattro, heeft er denk ik 2 staan. |
Ja, een quattro of een sport quattro? Da's nog een behoorlijk verschil namelijk!
Maar wat een prachtige wagens zijn het toch, die kleur ook, heerlijk... |
Quote:
Een echte sport quattro zal nu niet snel meer verneukt worden. In Duitsland zit een firma die deze auto's namaakt. |
|
Quote:
Is ook wel een erg goede replica hoor |
Pfffieuw!
Erg gave bak... Maar toch.... De e30 m3 zal toch mijn favoriet blijven :redface: Die kerel heeft een leuk assortimentje staan zeg.. Helaas de 30 miljoen wéér niet gewonnen :shake: |
|
Quote:
In zo'n ding kun (en wil) je toch geen frikandel speciaal eten? 1x optrekken en hij ligt op de achterbank :D |
Vind het interieur in leer van die replica wel mooier :giggle:
Die Porsche GT3 RSR is ook dikkkkk..... |
hoe heette dat bedrijf in Zwitserland, kan me eigen heugen dat ze daar een tikkie goedkoper waren of niet?
maar wel kanonne-dik zeg!! |
Quote:
Dat hebben we ook maar niet gedaan , we hebben daar ter plaatse maar wat genuttigd :D ;) |
Quote:
Vanaf een goeie 60.000 euro |
Bij die rode replica is de rolbeugel gewoon eventjes onder de hemel en deurstijlen weggewerkt! Wat een afwerking! Geen prullewerk. HEERLIJK interieur!
|
Misschien vloek ik in de kerk maar ik vind het echt een verschrikking om te zien.
Wat een lelijk hok, los van de prestaties wat ie zal leveren, daar twijfel ik niet over. Geef mij dan maar zo'n R8 want daar word ik dan wel weer warm van. Maar ja wie ben ik :rolleyes: |
mag je vinden, maar als ik mocht kiezen, liep ik de r8 recht voorbij
|
Quote:
:goodpost: +1 Het is de basis geweest van de hedendaagse audifilosofie. Vorsprung durch techniek. :D |
:goodpost:
|
R8 kan me gestolen worden, dit is gewoon the shit
|
abs uitschakelbaar......ik zou het niet durven in dit kannon van goud :D
habba habba wat een kar, heerlijk! |
R8 kan voor mij ook niet tippen aan een SQ.
Toch maar wat vaker aan een loterij mee doen... **zucht** |
En wat is het verschil dan tussen sport quattro en nen 'gewone' quattro?
|
lengte, pk's, interieur, maar vooral STATUS :D
|
Quote:
:goodpost: |
|
Doordat hij zo kort is beetje uit verband maar wat een bruut ding zeg,zou zoiets toch liever willen als een r8.
|
Egt een super mooie auto heeft gewoon wat .
en wat de r8 betreft die zou ik lekker bij pon laten staan |
Wat een gedoe :tongue:
Nu we toch bij niet realistische keuzes zijn aanbeland, zou ik liever helemaal niet kiezen! R8 voor de zaterdag en de sport quattro voor de zon- en feestdagen :D |
Zeer mooie en informatieve doku van de audi sport quattro.
Zeker voor diegene die niet weten hoe de korte versie is ontstaan. |
ja laatst nog bekeken die video, erg gaaf om te zien :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 15:52. |