22-10: 3e KeverNachtRit Regio Zuid-Holland
Beste luitjes
Zaterdag 22 oktober 2005 organiseert KeverClub Nederland Regio Zuid-Holland de 3e KeverNachtRit. Vorig jaar reden er meer dan 70 luchtgekoelde auto's de rit. Dit jaar hopen we natuurlijk weer op een grote opkomst. Vanaf nu kun je je opgeven als je mee rijdt. Kosten zijn 7,50 euro per auto. Aanvang is 20:00 bij VW Dealer Wittebrug, Forepark, Donau 120 in Den Haag. Dan hebben we eerst een welkomstpraatje en daarna je melden bij de balie, waar je na betaling (liefst gepast betalen!) de route ontvangt, daarna vertrekken de auto's één voor één om de route te gaan rijden. En de rest is een grote verrassing. Kijk regelmatig op onze site voor tips! regio zuid-holland Opgeven kun je je door een email te sturen naar oudshoorn.d@hetnet.nl. Vermeld in de email: je voor- en achternaam, kenteken en tel.nr. (dit voor als er problemen onderweg zijn, dan kunnen we helpen!) Je ontvangt na aanmelding een bevestigingsemail. Tot de 22e! Danielle Teamlid KCN Regio Zuid-Holland |
De eerste aanmeldingen zijn al binnen... wie volgt!
|
Kom op inschrijven!
|
22 oktober :confused: nacht :confused: donker :confused: koud :confused:
BRRRRR.... heb geen dak :eek: |
ja... jij hebt een probleem. Maar begreep dat die mooie cabrio op de meeting in Middelburg van familie is... route moet je toch met 2 doen... eentje rijden en de andere lezen en aanwijzingen geven... dan rijd je toch gewoon mee :D
|
Quote:
hmmm, broertje lief aankijken dus.... :rolleyes: |
ja.... nummer 22 BINGO!!!!! ;) :D
|
Quote:
sjit was alleen voor de bovenste rij?? :confused: :confused: :mad: |
Denk dat ik dan mijn bodemplaat net af heb! Zal wel (weer) proberen een lift te regelen of zoiets. :)
Ben er zowiezo bij! |
Quote:
jullie mogen er bij ons in hoor zit erg lekker vraag maar aan jasper ovaal :biggrin: :biggrin: ik ga me zo inschrijven het was vorig jaar erg geslaagd :p |
Quote:
COOL! Ik reserveer bij deze 2 plekkies op de achterbank! :) Alvast bedankt. Wordt het dan ook weer rubber burnen? :cool: |
Quote:
ik hoop het niet :biggrin: ik hoop dat tegen die tijd mijn kever 'normaal' is verlaagd met versmalde en verstelbare as en smalle wielen enzo was vorig jaar aardig rookgordijn ja :D :biggrin: :biggrin: achterbank is gereserveerd voor jullie gezellig |
Wel knus met 4 mensen in je kevertje :D
|
helaas zit in mexico op vakantie......
|
ik zal er ook niet zijn...broer wil niet...kevertje is dan al in winterslaap :redface:
|
Voor de mensen die hun auto al in de winterstalling hebben: je mag ook... met hoge uitzondering is dat dan... in een andere auto meerijden! Dus Djoek... kunnen we jullie dan ook verwelkomen?
|
Quote:
zou graag komen maar zonder een luchtgekoelde :o is het voor mij een puzzelrit waar ik 2,5 uur voor moet rijden.... Maar wie weet, ben nog met iets anders bezig(met dak) :D ps en ik schaam me voor mijn citroen :redface: |
UP! Er zijn natuurlijk al kevertjes die 22 oktober in de winterstalling staan. Voor deze mensen, misschien kun je meerijden met iemand anders die wel luchtgekoeld meerijdt. Stel de vraag dan in dit forum als je geen ride hebt, dan zijn er altijd mensen die zeggen, je kan met mij mee!
|
22 october? Dan moet m'n nieuwe keef wel af zijn..
Ik ben d'r bij! :D En Miss G (winnares van vorig jaar) rijdt met me mee! Dus wie weet ;) |
Quote:
Magic team dus!!! Ze moet nog wel iets leuks toevoegen aan de wisselbeker!!! Miss G. samen met Miss F. Zodra je je gegevens van je kever hebt, mail maar door!! |
en UP!!!!
|
Ik ben erbij, moet me nog wel even opgeven.
Weet nog niet met welke aircooler, de ragponton of de Grawo bus van wannabay, kunnen we onderweg een bakkie doen :biggrin: |
Gezellig! Je mag je nu ook opgeven en later het kenteken doorgeven, dat is geen enkel probleem!
|
De voorbereidingen gaan ondertussen door en de jaarlijke tip is weer bekend!!!
Check voor info de site: http://www.keverclubzh.nl Groeten Regioteam Zuid-Holland |
Ik zie op de foto's dat er ook een feestje aan vast zit dus de kans is groot dat Leon (rustbuster) met zijn kubel ook mee gaat doen, en dan zal ik de taak van "navigator" op me nemen.
Dus waarschijnlijk tot de 22ste Aleee :cheers: :dance: :cheers: |
Gezellig! De route is leuk! Maar daarna met z'n alleen een biertje doen is ook erg leuk!
|
Quote:
Ja dat is me gisteren op de cruise night goed bevallen vond het gezellig dus we rijden mee en daarna lekker een biertje pakken! lijkt me leuk |
Hallo Daantje, wij komen ook met z'n tweeen. Helaas niet luchtgekoeld maar met de Beetle.
Tot dan! |
New Beetles zijn ook van harte welkom! Ik heb inmiddels al heel veel aanmeldingen binnen! En sommige moeten zich nog aanmelden. Dus wordt een gezellige boel.
|
Ik kan niet, mams is jarig.........
|
Quote:
Jullie hebben je eigen feestje :D Fijne avond! |
Wij zijn natuurlijk ook van de partij, net als vorig jaar!
Ik heb tevens even een aankondiging op mijn website geplaatst! Hopelijk wordt het weer gezellig druk :D |
Ik heb inmiddels al meer dan 50 aanmeldingen binnen!
Dus heb je je nog niet opgegeven doe dat dan nu! @Niels... jij rijd toch met Leon mee in de partybus? |
Quote:
...klopt, zonder mij is het gewoon "de bus" :D Dus ik moet wel van de party zijn!! PS. en met "Wij" bedoel ik trouwens Marieke en ik... dus dat is 50 + 2 aanmeldingen = op naar de 60! |
Nee met aanmeldingen bedoel ik al meer dan 50 auto's!!! Ik hoef niet de namen van de bijrijders te weten!!! Alleen kenteken auto en eigenaar! hahaah.... maar heb inmiddels al 55 auto's en er komen elke dag nog meer aanmeldingen binnen! :D
|
Quote:
Okay dan... beter! Ik ben benieuwd, vorig jaar hebben we iig erg veel LOL gehad!! :D |
Quote:
Maar dit jaar ben ik drbij..... kan dus alleen maar NOG GEZELLIGER worden!!!! :woowoo: :cow: |
Nu vind ik het helemaal jammer dat ik niet mee kan rijden :( Mis alle gezelligheid. Nou ja niet alles natuurlijk, ben er op het beginpunt en op het eindpunt! :D
|
blijft jamer dak nie mee ken met de waterkoker :(
|
tja, ik kan er niets aan veranderen :(
Ik ga nu snel er vandoor, de voorbereidingen verder in orde maken. Aanmeldingen die nog niet gebeurt zijn, kom gewoon naar Wittebrug, dan schrijf ik je daar op de lijst! Inschrijving per email is nu gesloten! |
All times are GMT +1. The time now is 23:37. |