Timberland's R32 weg en 2,5L 4-motion
Ik heb een originele mk3 vr6 us model.
met wat kleine aanpassingen. zoals de auto op de foto staat was 2 jaar geleden met worthersee :D Daarna is die met olie problemen in de schuur belandt en niks meer aan gedaan. na een jaar toch maar weer zin ervoor gemaakt om de motor te reviseren, echter nadat ik daarmee klaar was kon ik voor een leuk bedrag een r32 met dsg krijgen :screwy: |
de nieuwe wieltjes voor 2014
en natuurlijk even de motor gepast |
Best aardig!
|
dikkkk!
super wielen ook. TMB's? vraag me wel eens af hoe dat zit met die 3.2 motors, zijn die ook in andere auto's geleverd dan alleen een R32? zie ze ook wel eens met audi logo? |
Idd ook in audi geleverd, mooie us timberland, ben benieuwd als die klaar is :thumbup:
|
maar zijn dat dan echt dezelfde motors? en deze komt echt uit een golf R32 of een andere vw?
|
|
|
Dit belooft wat goeds! Succes :thumbup: !
|
Mooie kar zeg....!!!
het wordt dus een 3.2 DSG, respect..! |
Netjes! Die wielen staan hem dik straks, wat zijn de afmetingen?
|
mooi project! benieuwd naar de vorderingen :cool:
|
nice project! ga hem zeker volgen, nooit een 3,2 v6 met dsg in een golf 3 gezien:D
|
Mooi werk! Loopt echt super zo r32. Blijf/ga je met dsg rijden? Succes en bij eventueel vragen horen we het wel.
|
|
oke mooi project, dsg is zeker mooi stukje techniek. succes met de bedrading. het lijkt meestal erger dan dat het is :D
|
haha klopt klopt, nja om eerlijk te zijn laat ik het doen.
Het was een heel stuk goedkoper dan dat ik het zelf zou kunnen doen ;) |
poeh mooi hoor..
|
Erg dik, ik volg :thumbup:
|
Heel gaaf! Had het er afgelopen zondag met Kristof over je mk3.
Keep it up! |
Thanks mensen.
haha, positief hoop ik ;) Waar heb je het over gehad dan als ik vragen mag? |
Niks spannends, random stuff. Hij was zondag bij mij een schroefset voor de MK1 halen. En toen vertelde hij dat jij ook in de buurt woonde en zodoende oom over je VR/R32 gehad :)
|
haha, ja dat zei hij ja.
Nja woon niet in de buurt maar werk er wel in de buurt ;) |
|
Heel netjes.
Dikke golf en dikke wielen. Ben benieuwd naar de inbouw van motor met de dsg. Ziet er al allemaal super uit. :thumbup: |
worden de velgharten verkocht of blijven ze? vind ze zelf super dik!
|
Thanks, de harten blijven gewoon. na het zien met een rand eromheen lijken ze toch een slag groter.
En door de remmen is het geheel ook goed gevult. Ben er zelf meer tevreden over dan dat ik zelf verwacht had |
mooi spul hoor :thumbup:
|
thanks
|
mooi spul, ik ben benieuwd naar meer van dit !
|
Zo vandaag een bericht gekregen dat de kabelboom en ecu klaar zijn.
En ik kan niks anders dan Vol LOF over hem praten. |
Kan helaas niet zo heel veel tijd ervoor vinden iedere keer. maar ben weer iets verder
De motor hangt bijna, Trabistyle gaat nog even een paar stukken snijden voor de motorsteun aan de voorkant. Ik ben alleen nog aan het twijfelen of ik de originele luchtfilterbak wil behouden of voor een cai ga. En een kleine update voor mogelijk volgend jaar |
ziet er netjes uit die kabelboom! maar waarom zit die grote draai stekker van de vr er nog aan?? of zie ik dat verkeerd?
|
Er zit nog een grote draaistekker aan, mijn us model heeft origineel de verlichtingskabelboom samengevoegd bij de motor kabelboom.
een aantal modellen hebben het zo, en de meeste euro modellen hebben het als echt 2 losse kabelbomen |
aah oke duidelijk. mooi werk ga zo door.
|
van de week de nieuwe spiegels binnen gekregen, maar weet niet of het helemaal mijn ding is :mrgreen:
En gister bij Peter aka Sixpack aks RS-Velgen.nl de nieuwe randen gepast voor de Rotiforms. De verdere opbouw blijft nog even een misterie, maar een preview kan altijd :LOL: |
Dik project, deze ga ik volgen :thumbup:
|
Mooi man!
|
Dit begint er weer aardig op te lijken vond ik :D :D
Fusee's gepoedercoat, nieuwe lagers en naven en nieuwe homokineten |
Mooi hoor, :spankit:
Heb nog in een v6 Corrado gereden, blijft toch een mooi geluid. :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:10. |