More power?
Omdat het hier zo'n dooie boel is post ik maar ff wat.
Mijn motor had het op de terugweg van Budel naar huis begeven. Ik heb inmiddels een 1300 die we nu aan het reviseren zijn. Hopelijk voor de circuitdag klaar. (niet dat ik het circuit op ga) motor eruit DKP stance zo zonder motor Nog een beetje schoner en dan beginnen met de opbouw En een laatste foto om de reputatie hoog te houden. :wink: |
en nu knallen met dat ding
het is zo te zien toch geen dertienhonderd geworden, hehehe
en nu knallen met die pauter. |
Het is toch echt een doodnormale 1300 hoor.
|
die knip en plak peekaas zou die wel willen.... :biggrin: is voor de volgende motorombouw
|
Quote:
De volgende wordt inderdaad wel wat krachtiger. Misschien van de winter een nieuwe motor bouwen. Maar als de 1300 me bevalt, dan stel ik het misschien wel ff uit. De foto was eerst niet zichtbaar. Had niet gezien dat er een andere motor ingesjopt was. :biggrin: :biggrin: |
Quote:
Goed besug Joop !! whahaha :D Komt er vast nog wel een x in, Oskar kennende :D |
Maargoed, eerst nog maar eens deze rijdend zien te krijgen!!
Vanavond het blokkie afgebouwd, kleppen gesteld, drukgroep/kopp. gemonteerd. bij de bak gele steunen gemonteerd, seal vervangen, en druklager vernieuwd Woensdag het blok er in, kijken of tie wil lopen !!!! :eek: |
even dik offtopic, die redline's, is dat 'tzelfde systeem als de whitewhalls? En waar te verkrijgen?
greetz |
Yep, zelfde principe als whitewalls, alleen dan zwart met een rood randje. Ze passen wel een stuk beter en blijven ook veel beter zitten dan whitewalls. Kijk eens op the samba, daar worden ze wel eens aangeboden.
|
super!! (Super kever ook !!) bedankt !
|
Origami
Wanneer er geen dik blok in komt kun je hem maar beter om een boom heen krullen !
|
Auw!
|
Mooie uitlaat eronder zeg!
|
ziet er weer goed uit zo, dat gaat weer goed komen woensdag...
dit weekend kan er weer gecruised worden...suck6 |
ziet er zeker goed uit!!
top werk! |
Quote:
karmann konnection heeft ze tegenwoordig ook |
os,os,os, het is wel zaak dat je oog hebt voor je werk. op een van de foto,s ben je wel erg afgeleid,! waar is dat ? waar je daar bent, mag ik ook komen,?
|
Quote:
Helaas top secret. Als ik je dat vertel, dan zal ik je moeten vermoorden..... ;) Ik was iets aan het zoeken wat aan de muur hangt. |
Quote:
hehehe, Oskar staat gewoon naar de posters aan de muur te staren ;) |
nee joh dat doet Oskar nooit hij kijkt naar die onderdelen op dat bord.... :rolleyes:
|
doet hij het?
|
Quote:
JA NATUURLIJK :D :D Zal zo ff een foto posten ;) |
Duurt lang. :biggrin:
|
SEAU, nu al thuis ?!
:eek: Jij heb vast geen 120 gereden, hehehe Bij deze de foto's van het OUDE blok, en het nieuwe blok in de kever !! Vrijdag ff de V-snaar vervangen, verse olie er in, en wat kleine dingetjes nalopen....maar hij heeft gedraaid vnavond, en hij klonk SUPER !! |
Haha. Ik heb niet zo hard gereden hoor. Was rustig op de weg en ben meteen achter de pc gekropen. Thanks nog voor vanavond man!
|
Quote:
Je weet toch ? ;) Altijd goed !! Was weer gezellie....kan alleen geen friet, hamburgers en saté meer zien na 3 dagen :D |
toppie,os! voor service kan je ook bij mij terecht. kleppen,ontsteking, gr.
|
ziet er weer mooi uit mannen!
top werk! |
Seau, na een paar dagen flink sleutelen en enorm goede hulp van Leon en Clemens doet 'ie het weer. Klein beetje afstellen nog alleen.
De motor helemaal klaar voor vertrek naar huis. Onderweg En de laatste :biggrin: Morgenochtend nog ff snel wassen en op naar Lelystad. Robert, jij ook nog bedankt man! |
Mijn idee !!!
Kever rijd top gozer, hou m heel ;) Morgen ff pimpen met die bak op lelystad, hahaha Duik nu onder de douche en mijn bed in, morgen weer vroeg dag ! |
Je vergeet trouwens een foto, :D
|
Oh, je hebt zelf ook nog wat gedaan!! ;)
Quote:
Inderdaad!! :cool: |
Ziet er toch wel vetjes uit zo op de snelweg!! :D
Mooi dattie weer rijdt! |
All times are GMT +1. The time now is 13:10. |