'79er golf 4 deurs
zoals sommige al weten was ik al tijdje op zoek naar een golf1 met kleine achterlichten.
nou zal ik jullie ff voorstellen aan mijn nieuwe project: tis dus een '79er 4 deurs automaat. origineel hollander. zit nog in z'n originele jasje, en is dus niet aan gelast. *edit* toch wel aan gelast... *edit* nieuw plaatwerk heb ik ook al in mijn bezit: 2 deuren en voorscherm. verder is ie nog in redelijke staat op kentekenverlichting na... na 't strippen zal duidelijk worden wat er allemaal aan gedaan moet worden. |
gaaf golfke!
wat ga je er allemaal mee/aan doen? |
heb al nieuw setje velgen klaar liggen.... tnx 2 mk3gti
16v staat ook al klaar met passende assen, spruitstuk enz... en deze jongens wachten met smart... |
ziet er goed uit!!!
|
Zozo, dat wordt weer een mooi projectje! Succes!
|
Zozo huug jij hebt er zin in...
Suc6 met de verbouwing en ik kom wel is een keer kijken of alles goed gaat!!! :) |
ja was produktief vw-wknd! heb in 1 wknd heel NL gezien...
|
hé hugo,leuke golf met 4/5 deurtjes hoor maar zit wel wat werk aan zeg.
dat komt wel goed denk ik. ik kom ook wel weer eens bij je hok kijken hoe het gaat. ga je trouwens al meteen met het project beginnen of ga je er eerst even een tijdje met haar cruisen? :cool: |
mooie 1 en ben benieuwd naar de ombouw, wel foto's plaatsen als je er eenmaal aan begint he!!
|
Hhahah gelukkig is er niet aan gelast :)
FF serieus; leuke auto met leuke plannen, hou ons op de hoogte! |
mooie velgen!! En veel foto's posten. haha
|
dit type 1 is leuk man, succes ermee
enne...trekhaak laten zitten he!! :D |
eerst moet de bruine gti klaar (alarm eruit) zodat die verkocht kan worden. dan kan die naar buiten en 't 4deurs-project kan dan beginnen! :D
|
wordt weer een mooi project zo te zien, succes er mee
|
Leuk project zo te zien. Vooral de moed erin zien te houden (met al die gadgets moet dat wel lukken ;) )
Ik heb nog een zo goed als nieuwe rechter voordeur staan van een jetta 5-deurs. Als je er intresse in hebt moet je me maar even PB'en. Veel succes toegewens collega oergolf :cool: |
plezier vant strippen is begonnen:
verwachte wat ellende (roest) tegen te komen maar dat viel tot nu toe echt reuze mee!!!!!! :biggrin: |
gaat de goeie kant op dus!
|
en toen was er licht......!
top man,zal je wel blij zijn dat het geen gatenkaas is. ben je met sjoost bezig geweest of is dat hem niet op de foto? |
jep sjoost is also in the house!
ja werd er vrolijk van! maar hij is nog niet helemaal kaal he, dus niet te vroeg juichen... |
je hebt de spatborden er ook nog niet af zie ik... daar wil vaak nog wel het roest ophopen :(
|
weer erg druk gehad....
schermen zijn er trouwens ondertussen ook af. rechter kant goed, linkerkant rot... dus moet nog een nieuw achterkantje in en linkerzijscherm |
Quote:
ik zou denken voor je bumperd...maar mischien bedoel je andere |
Die kant waar je de foto van hebt gemaakt zit geloof ik de ruitenwisservloeistof. De andere kant, geen idee.
|
daar zitten idd de bouten van de bumper, lijkt wel of er origineel een plaatje op heb gezeten... denk dat ik ze maar gewoon wegslijp.
ruitenwisservloeistof zit daarboven, of beter gezegd ZAT daarboven! :D |
clean it :) zo min mogelijk frutsels onder de kap als t ff kan :D als je toch bezig bent
|
zoooo een paar avondjes sleutelen en hij is kaal.
het schuurtje begint al aardig te vullen zo. heb je al een bbq op het plaatsie staan?? |
bier staat iig altijd koud, dus kom weer keertje kijken! bel anders van te voren...
|
weet nou zo ongeveer wat allemaal aan plaatwerk nodig heb. wil nu dus alles gaan bestellen.
wil iedereen ff z'n adresjes plaatsen van leveranciers van plaatwerk? en de ervaringen met 't plaatwerk van 't desbetreffende bedrijf, qua pasvorm enz. hartsant, intercar-parts, habo ken ik wel. maar ervaringen heb ik niet... |
Yo Oergolfjuh!
Ja je hebt Hartzant er al bij staan, en ik moet je zeggen, ik heb goede ervaringen met het plaatwerk van ze, weet echt niet waar het vandaan komt, maar het past redelijk goed (moet altijd wel wat aan gebeuren maar dit viel dus errug mee), verder hier in de buurt hebben we nog de Rie automaterialen (Bennekom), en die hebben ook het complete pakket plaatwerk wat er nu te verkrijgen is, maar heb daar nog nooit iets besteld, op een koelvloeistofreservoir (scrabble) na dan en ook die paste goed! :biggrin: Oh ja bij Hartzant vragen naar Eric, is zelf ook Golf gek.... |
succes met je project ben zelf ook al10 jaar met een78er bezig
|
Quote:
nou hoop dat 't geen 10jaar gaat duren... :D |
helaas gooi ik de handdoek in de ring.....
wegens andere woonsituatie moet ik mijn hok weg doen, en ben ik niet meer in staat dit project af te ronden.... :( dus tegen aannemelijk bod is dit project op te halen. je moet alleen nog dorpels en kenteken verlichting plaaterk bestellen. verder is alles wat nodig is aanwezig. hij is op dit moment in staat om gelast te worden. verder is de motorruimte al ontdaan van alle bende. |
tevens een 16v blok te koop (kr) afkomstig uit een cabrio (voor in golf 1 dus) met bak, kabelboom en de juiste assen voor 300euro.
setje dubbele solexen voor 100euro. en een 2500watt agregaat zgan voor 300euro. |
Spruitstuk had je niet stiekem liggen?
|
wtf!!
wat ga je doen dan?ivm wegdoen van je sleutelruimte? was je net lekker op weg en nu dit....... |
ik kan de pics niet zien :(
|
spruitstuk hou ik zelf voor in de toekomst....
tja ingrob, en de huur en de kosten van m'n hobbyhok.... wil wel nog btje normaal kunnen leven. dus tenzij hij op zeeeer korte termijn bij die lasmaat terecht kan, dan ga ik nog een poging wagen. pics zijn idd verlopen, zal binnenkort nieuwe plaatsen. |
Ik zie de foto's niet hoe kunen jullie het wel zien dan?
|
foto's zijn verlopen... als je geintreseerd bent in de golf (vraagprijs 300euro) kan ik je foto mailen....
|
|
All times are GMT +1. The time now is 13:59. |