![]() |
Mistlampen op spijlbus: ja / nee ..?
Ik ben al 2 weken aan het :confused: twijfelen :confused: of ik wil boren in m'n USA bumpers ten behoeve van de montage van deze 2 originele mistlampen...
Laat via een reply, effe weten hoe jij erover denkt. Zonder (huidige status): / Met (effe met tape op de plaats gehouden): ![]() ![]() |
Ziet er wel leuk uit, maar zou het toch standaard houden...Heeft toch meer!
|
Ik zeg nee, zo word het een kerstboom. Te veel lampjes.
|
Less is more !!
|
Vindt met mooier, maar ik zou geen gaten in mn originele bumper boren....
dussuh weer zon antwoord waar je niks aan hebt ;) |
Frank als je ze toch wil monteren zonder te boren,doe het dan op zijn Amerikaans!
Amerikanen gebruiken bandijzer met een rubber en dan hangen ze ze aan de bumperbeugel,net zoals zij hun kentekenplaat ook zo ophangen. |
zonder vind ik ook mooier
|
Gewoon boren.bevalt het niet kan je ze altijd nog dicht lassen ;)
|
Nooit geen gaten boren voor die lampen !!!!!!!!!!!!
Doe het dan maar "op z'n amerikaans" !!!!! Ik vind hem zonder de lampen netter............ Grtz............. LRR |
Niet Doen Zonder Is Veel Mooier.
|
Zonder, zou ik zeggen. Anders zitten er te veel lampen op de voorkant.
Groet, Martin |
Ik stem voor zonder!!!
|
Zeker zonder :frown: , ik zeg zonder is mooier en anders zeker een manier zoeken om niet te boren.
|
Quote:
Ik ook! Enne Kai, moest jij niet studeren? ;) |
Dan ben ik dus de enige die het wel cool vind!
|
zonderrrr
|
Quote:
De Amerikanen zijn ook "massaal" voor: http://www.thesamba.com/vw/forum/vi...p=901302#901302 |
Quote:
Heb je daar wellicht, toevallig, een close-up van gemaakt tijdens je rencente vakantie in de US of A? |
Quote:
Geldt dat ook voor het aantal paardenkrachten..? ;) |
Quote:
ik deel de mening van Wouter het is cool, ik heb net 1 lamp linksvoor gemonteerd |
Quote:
Stem je nou Vóór, of stem je nou zonder ? :D Ontopic -> Ik zeg zonder, bumpers zijn te mooi om van die grote lampen op te zetten.... |
Quote:
Foto('s)? |
Quote:
Kon je de 2e niet vinden?? ;) |
kvind 1 mistlamp ook stoerder :)
|
Quote:
zie gallery, weet niet hoe ik foto's hier plaats |
Quote:
Ik stem voor zonder, achter maakt het mij niet zo uit ;) ontopic: 1 lamp vind ik meer iets voor een kever! |
met een amerikaanse bumper is t niet mooi dan is het te kermis achtig maar met standaard is het beter
|
gewoon lekker ori ;)
|
Kun je ze niet aan je handdoekenrekjes hangen dan? Er zijn klemmen in de handel waar men normaal gezien verwarmingsbuizen aan ophangt, deze bestaan uit een soort slangenklem, of bandklem. Daaruit steekt een stuk draadeind waaraan je de lampen kan monteren.
Greetz, Ron |
Quote:
Net effe bij de G@mma gehaald. De grootste maat was voor buizen met een doorsnede van 28 mm. De bumper overriders zijn 35 mm... :frown: |
Quote:
ja minder gewicht is sneller vooruit gaan :D ik vind met wel mooi alleen zonde van dan gaten te moeten maken in je bumpers, als je een oplossing hebt zonder gaten te moeten maken zou ik het zeker doen |
Quote:
Er zijn ook badge clips van Desmo. Die klemmen om de badge bar heen en daar maak je de badge aan vast. Kan je natuurlijk ook een lamp aan monteren denk ik.. Alleen ff checken of de diameter past. Ze zijn regelmatig op ebay te vinden. Misschien kan je er wat mee. Hier staat er bijv een set van 4. ![]() Succes ermee! |
zou het niet doen
|
1 of geen!Hoeft zeker niet bij amerikaanse bumpers!Polle
|
All times are GMT +1. The time now is 04:41. |