extra remlichten maken
Ik wil extra remlichten bij me bestaande remlichten maken
Het is een golf 1 met brede lampen Orgineel is het gewoon licht en met remmen gaat de zelfde lamp fel branden Nu wil ik eingelijk van me mistlamp een remlicht maken die samen brand met de standaard remlicht waardoor je een bredere remlicht krijgt Hoop dat jullie snappen wat ik bedoel |
Kabeltje door lussen lijkt mij !
|
Ja dat begrijp ik wel maar vanaf waar en natoe ?
|
Lijkt me ook niet zo moeilijk anders gezegd de kabel van je remlicht pakken en die door lussen naar je extra rem licht.
Of terwijl de Zwart/Rood op je achterlichten en een massa :thumbup: |
THanks
Ga ik proberen dan |
Maar waarom zou je dit doen het aparte mistlicht hangt toch laag ?
|
Niet bij de latere types met brede lampen
|
Duidelijk had het verkeerd begrepen :D
|
Ga je een draad trekken van de remlichten naar het mistachterlicht? Dan heb je, zodra je het mistachterlicht aandoet, geen remlichten meer, want die branden dan ook continu! Het kan alleen als je er een diode of relais tussen zet.
|
Heb het een keer gedaan met een Diode. Deze laat de stroom maar naar 1 kant door.
Mistlicht is niet nodig op een oude auto, vanaf 98 is t pas verplicht. Dus je zou eventueel de schakelaar er ook uit kunnen halen en simpel een draadje extra kunnen leggen in de unit. |
Is het niet zo als je mist achterlicht aan is en je dan remt de andere kant ook brand rechts
Dan maakt het dus niks uit Schakelaar uit en dan gaan ze alle 2 aan als ik rem (normaal gebruik) Hoe vaak hebben we mist hier en dan rijd ik er toch niet mee |
Draad van je mistlamp los en doorlussen op het lampenbordje, heb ik ook gedaan.
Heb zelf 10 watt lampjes, anders is het te fel... Je hebt per kant een cm of 5 draad nodig als je het op deze manier doet. Zo dus: |
Ik heb zelf het normale achterlicht doorgelust zodat de hele onderste balk brand, 21/5 watt lampjes gebruikt zodat mist en remlicht ook nog werkt, kabeltjes op de lampvoetjes gesoldeerd en die op de juiste baan gesoldeerd op de printplaat van het achterlicht. je zou dus op de plaats van het remlicht zon 21/5 watt lampje kunnen zetten zodat het 21 watt lampje oplicht bij remmen en het 5 watt lampje oplicht wanneer je het mistlicht inschakeld.
|
5 Watt stelt niks voor als mistachterlicht, da's net zo zwak als een gewoon achterlicht. Doe er nou maar gewoon een diode in, kost een kwartje, en geeft het beste resultaat.
|
Ts zegt dat die toch niet met mistlicht rijd dus...
|
En morgen verkoopt 'ie 'm misschien en zit een ander met de brokken. 't Is sowieso prutswerk, en daar hou ik nou eenmaal niet van.
|
Oke.
|
Vandaag even keken maar dat gaat bij mij niet werken helaas
Zit geen rode reflector in |
Waar zit geen rode reflector in?
|
In de achterlicht
Is gewoon een loze ruimte zonder reflektor en zwart |
Je bedoelt achter de reflector? Daar zit inderdaad geen reflector. Eventueel als je creatief bent kun je die wel daarin maken, maar ik weet niet of dat mag van de APK...
Ik heb in de mistlampen mijn extra remlichten, en daardoor geen mistlamp. (dan zet ik hem toch aan de kant) |
All times are GMT +1. The time now is 17:55. |