Deze bumpers, waar??
Even snel en simpel,
Deze bumpers, hoe kom ik eraan, en wat gaan ze kosten? |
uit de USA, en ze kosten veel :D zijn wel wat mensen hier in NL die ze kunnen leveren. eens goed zoeken op marktplaats, daar zie ik ze wel eens, en mischien kent iemand van hier wel een adresje ;)
|
kom je heel moeilijk aan en zijn reteduur :)
|
of je moet een vakantie, met extra zeecontainer als bagage op de terugweg, naar de USA maken, kun je je vakantie wel terugverdienen aan de winst op de onderdelen die je weer kunt verpatsen aan ons ;)
|
Quote:
Als ik het geld had voor zo'n vakantie, waren die bumpers ook geen probleem :wink: |
tja hoe zeggen ze dat ook al weer, de kost gaat voor de baat.... ;) achja blijft er nog iets te zoeken over
|
Vraag ernaar op vortexx, misschien is er wel iemand zo vriendelijk je ermee te helpen ze hier te krijgen
Je zou ook M.I.V.W. op het forum kunnen vragen, heeft ze ook nog wel eens |
Quote:
goeie tip ga ik doen! |
Quote:
Ik denk dat je in de war bent, de bumpers van oa Cor van MIVW en van Walter van Dub05 komen bij mij vandaan :biggrin: |
D'r rijd er hier in Oosterbeek 1 rond: Golf 2 'Ami' -> met deze bumpers, 'Jetta' lampen, side marker etc..
gaat eerdaags naar de sloop (zo ziet ie eruit iig) |
Quote:
In oosterbeek???? Dat is om de hoek! Enig idee waar die staat, dan doe ik wel een briefje onder zijn wisser! |
Nope: Hij rijd. En volgens mij zit ie bij de vrijwillige brandweer: zo heel af en toe staat ie hier tegenover bij de flat
|
Quote:
Dat wordt dus op een vrije zaterdag Oosterbeek door cruisen op zoek naar bumpers... Vrijwillige brandweer...?? Ik kan natuurlijk ook mijn oude school in de fik steken en wachten op de brandweer....... :biggrin: |
als je een adres hebt gevonden moet je me ff een berichtje sturen...ken iemand die ook al een tijdje op zoek is...
suc6 met de zoektocht!!!!! greetz.. |
Quote:
Tnx Vic, het is idd niet makkelijk om ze te vinden..... |
Quote:
Wat ik je aanbod wou je niet hebben, als je kieskeurig bent word het natuurlijk alleen maar moeilijker :D |
Jurgen, wat kan je aanbieden?
En wat gaat de prijs worden? |
|
|
is idd nie veel, jammer dat het orginele front er niet meer in zit anders had ik heel de auto wel willen hebben
|
Is het niet zo dat Amerikanen de "Euro" bumpers mooier vinden en wij die van hun? Mischien kan je ruilen met een Amerikaan :D
|
andre,stuur deze jongen eens een mail.
vw-parts-impex@hotmail.com hij handeld in amerikaanse onderdelen en vica-versa. |
oa us-bumpers
Kijk daar eens ik zag vorige week nog bij hem liggen en een westmore grill met splinter nieuwe hella's erin |
Wanneer word er nou eens een grote ruil op poten gezet? Een zeecontainer vol Euro-spul ruilen met een container vol US-spul ... Het lijkt me zo simpel, en als ik de mogelijkheden had, had ik het zeker gedaan :)
|
tja, anders ik wel.
ben nog steeds geen milionaair :( |
ach dan is het ook niet leuk meer jongens, als ineens de helft van alle show vwtjes in NL rondrijd mer ami bumpers en front...
|
All times are GMT +1. The time now is 14:57. |