PM voor de velgen + banden
|
Ik heb wel intresse in bepaalde dingen van waar ben jij?
|
Ik zit in stroe, Gelderland.
Stuurbekrachtiging, bestuurdersstoel, fan, carburateur met toebehoren, Koppelingskabel zijn verkocht |
Advertentie aangepast
|
Ik zoek nog een rembekrachtiger incl remcilinder..
Ook zoek ik nog een kachelfrontje met werkend lampje |
Werkend (in alle standen) kachelmotortje aanwezig?
|
Kachelmotoren heb ik nog 2 van, geen schakelaars meer.
Bedieningspaneel heb ik nog, ik zal het lampje van de week controleren |
Bumpers onbeschadigd ? Dan heb ik interesse
Gr Richard |
Heb je toevallig 2 hoedenplank houders (Links + rechts)? En 2 heupgordels van de achterbank?
|
de bumpers hebben kleine krasjes op de hoekjes en de achterbumper heeft een minuscuul deukje. de bies is iets verkleurd.
hoedenplankhouders heb ik alleen zwart bekleed heupgordels heb ik voor je, je wil alleen de middelste dus? stuur anders een pm met daarin wat je nodig hebt, en je 06 om eventuele fotos te wattsappen |
Schop!
|
Niemand die nog iets voor belachelijk weinig wil hebben? Anders gooi ik het weg
|
Rembekrachtiger incl remcilinder?
|
deuren zonder deuken en/of roest?
Zo ja heb ik interesse. Noem me maar een prijsje. |
Rembekrachtiger heb ik niet. Ik heb wel een paar 5-deurs deuren liggen
|
stuur me anders even een pm over die deuren.
Mits ze netjes zijn heb ik interesse |
een update;
stuurbekrachtiging is nu echt verkocht knipperlichten zijn verkocht golf 3 gti lijstenset is verkocht hoedenplank dragers en kofferbakmat is verkocht als de koper zich voor het weekend meld meer fotos en onderdelen staan op mp. link: http://link.marktplaats.nl/685753833 groetjes |
wat wil je voor de complete carroserie (die rooje op de foto)? en wat zit er nog allemaal op en aan nu?
gr. wilco |
Ik denk dat je weinig aan die carrosserie hebt. Kijk maar in mijn andere topic in golf en jetta mk2. Mocht je daarna alsnog interesse hebben is hij gratis
|
Hallo hoedenplankdragers heb ik al hier in de buurt kunnen ophalen.
Kun je me vertellen of de 5bak past in een golf 2 1.3 mh 2g? |
Zijn er nog onderdelen te krijgen? Als ik het goed gezien heb zitten er zwarte vijfdeurs b-lijsten in voor verstelbare gordels, ben er al een tijdje naar op zoek.
Ben ook wel geïnteresseerd in de vloermat, meer specifiek in de kofferbakmat maar da's misschien een beetje te groot om op te sturen... |
heb je de uitlaat nog?
en zitten er nog tweeters in voor die goed zijn? |
oh en ik wil de deurgrepen achter ook!
|
Sorry beetje late reactie. De bak past naar mijn weten niet. Vloermat/ kofferbak mat is er nog, tweeters zitten er niet in en de linker deurgreep achter was al kapot, rechts is er nog wel
|
All times are GMT +1. The time now is 08:16. |