![]() |
velgenkeus voor mijn golf 1 gti nu met foto,s 15` pirelli
ik heb vandaag de keus gekregen om evt een set schmidt revolution modern line 1 delig 15 inch van een goede vriend van mij over te nemen.
(zie foto) ![]() ik heb zelf een set 15 inch PIRELLI velgen liggen deze moeten alleen nog gepolijst worden (zie foto) ![]() maar ik kan geen keuze maken ze komen 1 van beide onder deze wagen. geef je voorkeur aub . alvast bedankt groeten Alvin |
pirelli, spreekt voor zich...
|
ik zou ze nemen en die pirelli's houden :)
zijn allebei prachtige velgen :) |
Allebei inderdaad. Is altijd leuk om een beetje te veranderen van velgen.
|
Als je idd nieuwe wilt kopen zou ik ze er zeker bij nemen
|
het is het 1 of de ander zoveel geld heb ik niet liggen voor een paar velgen. zodoende welke ik het beste kan nemen.
|
schmidt wielen...
![]() ![]() Me vorige auto..... |
houd jij die pirelli dan ga ik voor die schimdt ;)
hehe ik vind ze beide erg vet, ... houd je pirelli's |
Schmidt ??
* zucht * Das gewoon een zaak die het alleenrecht heeft om ze in Duitsland te verkopen .. |
weet niet....vind ze allebei wel mooi.
|
ik durf niet te kiezen... Maar aangezien je de Pirelli's liggen hebt..... (studenten redenatie ;))
|
hee Christiaan weet jij wat die velgen nieuw kosten?
|
Pirelli's, zonder twijfel.
Zeker met zo'n screenname. :D |
15 inch Pirelli's zijn toch behoorlijk zeldzaam? Zou zowiezo de P's nemen, vooral gepolijste. Super velgen.
|
et is duidelijk voor mij ik ga toch voor mijn eigen pirelli,s .ik heb er lang naar moeten zoeken, dus ze blijven lekker liggen om te polijsten. en vd zomer het bling bling gehalte ff wat opvijzelen op mijn auto.
|
Pirelli's!!!
|
ze zijn beide wel vet maar ik zou ook voor de pirellis gaan
|
Hey alvin!! Nou ik heb je poll toch nog ff bekeken maar ik zou toch ook gaan voor de pirelli's!!!
|
Verkoop ze maar aan mij Alvin die 15" Pirelli's haha :D...
|
ik ben eigelijk wel fan van schmidt velgen, maar kben de enigste denk :P gepolijste pirelli's zijn ook heel stoer natuurlijk 8)
heb je nog geen foto van je auto met ongepolijste pirelli's, wil ik wel eens zien eigelijk! |
nee geen foto kan ik binnenkort wel maken , Ronny ik weet nog wel een set te koop als je interesse hebt.
|
Yoo Alvin
Ik heb interesse bel of mail me met de details ...Laterzz Ronny |
Hmm,als jij die Schmidt 's niet koopt...........heb ik wel interesse in die Schmidts.
Ik krijg over een weekje of 2 3delige Schmidt TH line's in 7 en 9x13,vol gepolijst en met 24k vergulde boutjes en naafdopjes :D :D :D !!! |
FOTO's!!! :P
|
schmidts hebben al een nieuw thuisfront gevonden .
|
pirelli's natuurlijk
|
Quote:
Hoe wie wat waar, je hebt gekozen voor de Pirelli's???? |
PIrelli's zonder twijfel
|
Quote:
ze komen onder een andere golf 1 te zitten . ik hou lekker zelf mijn eigen pirelli,s. |
zoals beloofd een foto met mijn 15 inch PIRELLI,s alleen nog niet gepolijst.
![]() |
![]() |
![]() |
mooie velgen, vooral op de laatste foto :-)
gewoon links pirelli, rechts schmidt.. klaar |
Mooi hoor Alvin!!!!! Het staat echt super goed maar dat kan ook
niet anders want het is gewoon een mooi wagentje!! |
Ziet er echt super uit man! Zeker weer fijn dat ie weer kan rijden?! Succes ermee.. Van mijn mag die raambandsticker eraf maar ja smaken verschillen!
|
mmm heb alleen een foto van de mooie kant gemaakt weet je nog maar ik ben er druk mee bezig om hem in orde te maken .
|
Sjonge jonge, die golf ziet er even gelikt uit! Lijkt wel nieuw!
|
sticker: dealtje gemaakt met Gerjan Stroeve (schroefset) vandaar die sticker op de voorruit (ik hoef officieel nog maar 6 mnd) waarvan ie toch nog de helft stil staat ik heb er geen moeite mee met die sticker tis een keer wat anders.
|
Quote:
Ow, jij korting, maar ook sticker! |
afspraak gemaakt Gerjan anders wordt het allemaal tegek met al die prijzen van tegenwoordig.
|
All times are GMT +1. The time now is 14:52. |