![]() |
mijn droom achtertuin
kwam deze op vortex tegen:
een sloop met alleen maar VW.... en lekker zelf eraf halen... hebben we in nederland ook van dit soort slopen? |
en waar mag die sloop zich bevinden?
|
pittsburgh PA
|
beetje ver weg om even onderdelen te halen maar is wel mooi als dat hier ook zo zou zijn :D
|
Re: mijn droom achtertuin
Quote:
Ik ben dan wel een Belg maar weet deze in Nederland toch zijn, www.interauto.nl |
Vet! heb al een redelijk aantal slopen bezocht! maar die kende ik niet
|
Wel zonde eigenlijk, al die auto's die daar een beetje wegrotten, vooral die kevers
|
ken wel een sloopwaar je lekker een VW kan demonteren hoor...de sloop is alleen niet geheel VW reorienteerd.
|
inderdaad Interauto in Ospel. Ben er zaterdag nog geweest, ze hebben bijna alles maar weten ook hun prijs
|
die bedoelide ik niet Ghantz, bedankt voor je kaart trouwes
|
Is het een beetje redelijke toko daar in Ospel?? Had er al wel van gehoord, maar ben er nog nooit wezen kijken....
|
Chris als je gaat, laat me ff weten dan....
|
Bij deze :D
Weet alleen nog niet wanneer en wat ik er ga halen... Maar kun je in Ospel ook lekker zelf rondwandelen?? |
Ospel is leuk maar tussen de tijd dat je belt en er meteen met gang heen raced kan nogal eens wat euro's tussen zitten. En dan niet in positieve zin voor de klant.
Arjan |
Mar je kunt er wel zelf rondwandelen??
Dat is op zich altijd al wel leuk |
Denk dat ik ook zo'n achtertuin gaat maken, alleen denk niet dat t zomaar mag met alle regeltjes......
|
zal je snel de gemeente hebben staan bij je denk ik
|
klootzakken met als die tering regels......het kan een stuk simpeler.
Als iedereen zicht nu gewoon uit zichzelf aan alle regels houdt, kan je er een hoop schrappen waardoor je weer zo een achtertuin kan creeren |
ze liepen hier ook al te zijken omdat ik een sloopauto voor de deur heb staan voor demontage mag ook al niet meer moet binen een week weg zijn
|
meen je dat Mark? Jezus, tis echt een verloren zaak die nederlandse regelgeving.
|
ja meen ik echt dus nu moet ie ineens weg dus zo zie je maar mag niks meer tegenwoordig
|
In Ospel mag je niet altijd rondlopen. Hangt een beetje van de stemming van de eigenaar af volgens mij :)
|
Dat adres staat in de telefoon.... mocht ik in de buurt zijn :D :D
|
niet goed dus Hans, bij Brabebo in Mijdrecht kan je altijd ff struinen.
|
misschien toch maar eens naar Ospel rijden, is wel meer dan een uur rijden, maar het kan de moeite wezen
|
Was gisteren even op de sloop hier in de buurt, niet veel bijzonders maar als je de baas zelf streft en je zegt wat je ongeveer zoekt, mag je ook gewoon rond kijken. Moest wat delen hebben voor mn diesel.
Tref ik daar toch een zo geod als ongerepte Golf 2 Tour (uitvoering) begreep niet waarom dat ding er stond, zag er echt nog super goed uit. Zat trouwens wel een heel bijzonder stuurtje in dat ding, nog niet eerder in een golf 2 gezien, leek een beetje polo achtig |
Mijn droom achtertuin ziet er iets anders uit:
![]() Misschien een beetje groot, maar je weet het maar nooit. In het midden mooi ruimte om te BBQ-en! ![]() Bovenaan komt dan VW te staan, rechts is plaats voor de familie en vrienden, links iemand die je even wat te drinken aan kan geven. |
ja dat is idd ook meer mijn smaak van een achtertuin
|
Dan kan je ook eens een meeting in je achtertuin gaan houden :P Perkeerplaats zat iig :D
|
Quote:
Was er afgelopen zaterdag nog. Er is altijd wel wat te vinden en over de prijzen valt altijd wel te onderhandelen. In de Liede bij Haarlem is ook veel te vinden, alleen moet je daar wel goed op je spullen passen met al die vage gasten ... |
All times are GMT +1. The time now is 22:24. |