golfje gti nieuwe fotos
hallo ik ben david ik ben 14 jaar en heb 2 golfjes in mijn bezit zit al een tijdje op het volksforum dus heb me aangemeld
hier de fotos van de gti en de cl golf 2 1.8 8v gti wolfsburg edition lp5u (origineel) golf 2 1.3 cl reacties over de golfjes zijn welkom :thumbup: |
Welkom
Nette golfjes vooral die edition! |
Idd nette golfjes alleen spijtig dat je nog 4 jaar moet wachten voor aleer je ermee mag rijden :D
"hallo ik ben david ik ben 14 jaar en" |
bedankt achja mijn vader rijdt hem naar meetings
en ik oefen al een beetje met de grijze :D |
Quote:
ah k, dacht eerst dat het een typfoutje was :D Dan ben je er al op tijd bij. :thumbup: Veel plezier ermee in ieder geval :thumbup: |
:) ja heb allebei van men pa gekregen
|
Coole pa heb je dan !!!
Die blauwe is echt heel mooi. Superkleurtje ! Je pa heeft je ook geleerd dat ze een beetje zo moeten blijven als ze er nu bij staan ??? :D :D Dus geen heldere lampenmeuk en zo... :rolleyes: |
Quote:
die heldere verlichten komt er bij mijn auto nooit op :shake: |
Succes met je project! grtz
|
Die blauwe... geweldig dikke auto!
Welkom |
nieuwe fotos
en de cl |
weer een update voor de cl
een setje rood/witte fifft achterlichten en de onderlip weer gemonteerd totdat we een setje gti lijsten hebben :thumbup: |
Welkom op VF David! :thumbup: Je weet het, alle drie zien ze er gewoon super uit! Enne... jij hebt dus ook zo'n soort vader als dat ik heb! :D
|
Quote:
zijn er 2 :D en thnx |
Quote:
Haha, ik dacht dat de rode er ook bij hoorde! :D |
Quote:
Quote:
Moest het 2 keer lezen, dacht eerst dat er stond 2 vaders :D |
Quote:
Nee die hebben we allebei maar eentje! :tongue: |
Quote:
nee die is van de buurman :thumbup: Quote:
:lmao: |
super wagen die blauwe....... en je bent er mooi op tijd bij:thumbup:
|
Welkom op Volksforum! Mooie Golfjes! Al zou de blauwe wel een set spoorverbreders kunnen gebruiken!
|
Quote:
thnx Quote:
vind het zelf wel goed zo voor eerst :thumbup: |
vandaag een originele grill in de gti gezet samen met nieuw grill logo en nieuwe sharkfins
|
die gti heeft een vr6 onderstel ofwat? ik zie 5x100 velgen of zit dat met adapters? mooie auto's heb je :)
|
zit met adapters zijn porsche velgen :thumbup:
|
foto van azeven en een kleine update wielboutdopjes :thumbup:
|
Vind het een super auto en vind die velgen ook mooi maar naar mijn idee staan ze voor veel te ver naar binnen (icm de G60 verbreders).
|
klopt maar als ik voor breder ga dan klopt het geheel niet meer :thumbup:
|
Wow die blauwe is echt een nette wagen!
Houden zo!! |
thnx aan de blauwe wordt niet veel veranderd :thumbup:
|
vandaag de gti lijsten set gemonteerd en de gti logos vervangen door blindplaatjes
en de 15" g60 sebrings eronder |
de sebrings worden nog gespoten
en ik zoek nog een binnenbalk voor een ORIGINELE g60 achterbumper dus als er een hebt liggen of weet waar er 1 te koop is laat het maar horen |
Super vet dat je er al zo vroeg bij bent en al zulke mooie bakkies hebt
die blauwe is echt super vet, hoop dat de ander minstens zo mooi word :thumbup: |
Quote:
thnx en de andere wordt ook mooi maar niet zoals de blauwe :eek: |
Mooi wagenpark heb je. :thumbup:
|
thnx man :thumbup:
|
vandaag de tijdelijke porsche stickertjes geplakt tot dat de velgen zijn gespoten en dan komen er grotere op :thumbup:
|
gisteren een originele g60 bumper gehaald voor de gti
|
originele radio voor de gti
|
de radio zit gemonteerd in de auto
er is een originele stoffen hoedenplank in gekomen + de stoffen steunen en stoffenkofferbak bekleding de kofferbak leeg (audio weg) voor 1 september de bbs rm eronder voor de meet in leeuwarden waar ik in de showroom mag staan foto`s volgen nog :thumbup: |
er is verenderd : siglachrome zonder kenteken gravering
originele voor lip en kapjes tussen sharkfins gisteren ook nog naar de vw fanatics meet geweest foto's zelfgemaakt |
All times are GMT +1. The time now is 03:48. |