Valt niet op dat het onderhoudsboekje aangepast is!
http://link.marktplaats.nl/642455910
edit: owja en foto's van je computer scherm uploaden is ook een mega fail aangezien de foto's al op je pc staan.....(moddervette achterlichten trouwens) |
Alleen al aan het taalgebruik zou ik deze auto laten staan.
Inderdaad, subtiel aangepast :D dat onderhoudsboekje. |
Quote:
Het is in ieder geval een nete vertrouwbaare auto! |
OMG wat een advertentie weer
En bijna 2jaar in bezit en 2maand geleden naar haar overgeschreven:S |
en "BOMVOL"...... ik hou meer van auto's waar wat ruimte in zit. Anders word het zo lastig met boodschappen doen en zo..
|
Moet eerlijk zeggen, voor iemand genaamd Marjolein klinkt ze meer als Habbibi,
Dit was haar reactie op mijn vraag waarom het door gekrabbeld was. Omdat het verkeer geschreven en als u niet gelooft er staat nog stekertje op de motor en ik kan u mee nemen naar de garge diedat gedaan hebben. Mvg |
Is trouwens ook een goede garage die koppeling met een p schrijft :D (kopeling)
En in 10 maanden wel 2000 km gereden. wat een oplichterij :screwy: |
Quote:
Achja, je koopt tegenwoordig liever een auto van Marjolein dan Habibi, ik denk dat ze dat zelf ook beginnen te begrijpen. |
Longlifeolie volgens het boekje in 5w40 :screwy:
Meeste wagens van 99 zijn zoizo geen longlife |
Mocht je eventueel geen interesse in de auto heb als je hem bekeken hebt.
Marjolein aka de Duivenmelker aka Al-Aaraji heeft ook nog een paar andere mooie aanbiedingen. Bijna GRATIS! En ik denk dat 'Marjolein' bij een advertentie van 'haar' de naam is vergeten aan te passen http://link.marktplaats.nl/629068327 edit: Ik zit de afgelopen 2 weken te zoeken naar een andere auto maar je komt me toch wat pareltjes tegen op marktplaats. Ongelooflijk hoe dom sommige mensen hun advertenties maken en wat voor lulkoek/gelogen word over auto's. |
Hilarisch!! :D
|
Je bent een rund als je met duivenmelker habibi al jazeera stunt
|
Quote:
Denk dat dat olie er longlife in zit :thumbup: |
Quote:
Het is eigenlijk belachelijk dat je op MP de naam bij iedere advertentie kunt aanpassen. |
Quote:
haha ik heb de bimmer ook al iets van anderhalf jaar in bezit maar wel 4 maanden terug oid van naam gewisselt ivm parkeer vergunning gezeik hier:D maar ik snap wat je bedoelt,zou het zelf ook niet zo 1 2 3 geloven als ik alles zo zie:D |
en op deze manier geschreven is het best een
lange optie lijst. |
als je daarin trapt, verdien je het ook wel een beetje.
denk je de volgende keer wel met gezond verstand na ;) |
de duivenmelker verkoopt ook junkies...
Heb ongeveer 10 stuks te koop en 12 junkies te koop er zit nog twee hoogvleigers tussen per kapelletje 20.00 ouders en junkies . voor meer info bel of Maillen zie mijn Andere Advertentie Metvriendelijke Groeten DuivenMelker 06./87.05.80.67 |
Wtf?
|
mooi toch elke advertentie een andere naam... wekt zeer veel vertrouwen op zou ik zeggen..... :D
|
Lekker belangrijk zon boekje....toch geen meerwaarde op zon hok.
|
Quote:
Normaal gesproken hebben duivenmelkers nooit boekjes bij hun hokken. :D |
Jongens, das niet aardig he, iemand met dyslexie belachelijk maken..
Hahaah, heb wel ff heel hard moeten lachen. Betrouwbaar adresje voor een auto of duiven lijkt mij. |
Mss kan je een koppelverkoop regelen, 4 junkies in de golf 4 :D
|
Is niets vergeleken met wat ik de andere dag op kapaza tegenkwam. Een man die een passat b4 break verkocht. Zoekertje is er niet meer, maar het begon ongeveer zo:
"die auto is nog zeer goed die auto heeft veel opties die auto heeft keuring..." en zo ging het nog even voort. Vraag me eigenlijk altijd af of die mensen dan echt denken zo iets te kunnen verkopen. :screwy: |
Quote:
Dit is echt niet door een Habibi geschreven! |
Quote:
Was dat geen duitser met dyslexi ? een beetje problemen met naamvallen overzetten naar lid-woorden ? :D |
All times are GMT +1. The time now is 23:55. |