14 juli 2013 - International VAG Sensation @ VDL NedCar in Born
International VAG Sensation @ VDL NedCar in Born An event for every age! With DJ, Shops, Foods & Drinks Cars: € 10,- Visitors: Free No damaged cars and unpainted parts! Rats allowed! Only 20 minutes from Maasmechelen and 35 minutes from Aachen! Cups: Best of Aircooled Best of Watercooled Best of Audi Best of Volkswagen Best of Seat Best of Skoda Best of Wheels Best of Interior Best of Paint (made and sponsored by YCSW) Best of Engine (made and sponsored by RR Customs) Longest Drive (no cup, but something better, sponsored by Ruuds VW Shop) More info on Custom Cars Events or on our Facebookpage!! |
Aanwezig, is bijna naast de deur.
|
Ook aanwezig.. lekker dichtbij :)
|
Aanwezig! :) +3
|
:thumbup:
|
Aanwezig :thumbup:
|
Quote:
Samen maar ergens verzamelen? Haha |
Ook vast wel aanwezig met een aantal One Dubber's. Kunnen we weer mooi door de Roertunnel knallen. :tongue:
|
Quote:
Hahah en dat klinkt lekker :cool: |
Aanwezig :thumbup: .
|
Ik denk dat ik ook die kant wel op stuiter :)
|
Link Facebook:
https://www.facebook.com/Internatio...nsation?fref=ts Link Evenement: https://www.facebook.com/events/223...776397/?fref=ts Like en deel met andere VAG liefhebbers. Bedankt. |
Update:
Dit zijn de cups die er te winnen zijn: Best of Aircooled Best of Watercooled Best of Audi Best of Volkswagen Best of Seat Best of Skoda Best of Wheels Best of Interior Best of Paint Best of Engine Longest Drive (no cup, but something better, sponsored by Ruuds VW Shop) Standhouders/Sponsors tot nu toe: Ruud's VW Shop (Sponsor) StickerDump (Standhouder) Jamrozik Cardesign (Standhouder) Custom Car Cleaning (Standhouder) VCI Car Interiors (Standhouder) MPGrafikx (Standhouder) De catering wordt verzorgd door: HappySnacks uit Geleen. Website: www.happysnacks.nl Het geluid/DJ wordt verzorgd door: BeatVision Website: www.beatvision.nl Like onze Facebook pagina's !! :thumbup: |
Dit wordt waarschijnlijk de eerste meeting waar mijn Golfje heen gaat :P
BTW is er ook een cup voor oudste Golf 2? Grote kans dat ik erom mee kan doen :P |
We gaan dit jaar met deze cups beginnen.
Wordt deze editie een succes zullen wij als organisatie zeker uitbreiden, maar het hoe en wat voor 2014 is op dit moment nog niet aan de orde. We hopen op goed weer en een goede opkomst uit binnen en buitenland. |
Wellicht aanwezig.
maar "No damaged cars and unpainted parts!" Ratlook mag dus niet? Of wat moet ik me hier bij voorstellen? |
ratlook mag zeker, alleen willen we geen schadeauto's of ongespoten delen toe laten, denk aan ongespoten bumpers bijvoorbeeld
ik denk dat iedereen zelf wel kan inschatten of zijn/haar wagen hieraan voldoet ;) en anders gewoon ff een berichtje achterlaten op de facebookpagina's of een mailtje sturen naar info@custom-cars.nl |
En we mogen er nog 3 sponsors aan toe voegen.
VPC Autosport aanwezig met een stand. Auto Theuns uit Beek en Autobedrijf Verheijen uit Born zijn ook sponsor van dit evenement. Check de Facebook pagina's van International VAG Sensation en like us !! :thumbup: |
Er zitten deuken in m'n auto en ik heb ongespoten bumpers
Gelukkig ben ik dus niet welkom hoef ik dat pokke eind niet te rijden :screwy: Beetje raar om zo mensen aan te trekken |
Quote:
Wij hopen als organisatie de VAG liefhebber te trekken die respect heeft voor zijn wagen en niet de mensen trekken die niks om hun wagen geven en toevallig VAG rijden. Dus deukjes worden hier dus niet mee bedoeld !! Na onze mening show je niet een wagen die behoorlijke wat schade heeft of ongespoten delen heeft (los van RAT Look). Wij hopen hiermee iets meer duidelijkheid naar jullie toe te hebben gegeven. |
Had misschien wat beter verwoord kunnen worden dan
Niet iedere liefhebber heeft namelijk de middelen voor een dikke paintjob Of stelt door liefhebberij andere prioriteiten |
wij hopen dat iedereen over een gezonde dosis zelfkennis beschikt en zelf wel een inschatting kan maken wat wel of niet op een evenement thuis hoort.
ik heb zelf wel eens een evenement bezocht waar een auto op het terrein stond die z'n halve neus eraf had liggen na een aanrijding :screwy: kijk dat zijn pas schadeauto's ;) ik denk niet dat er veel wagens zijn die volledig deuk- en krasvrij zijn. als het er gewoon allemaal netjes uitziet, is iedereen van harte welkom :thumbup: en zo niet, even goeie vrienden. we hebben genoeg plaats voor een bezoekers parkeerplaats, zodat je toch een leuke dag kunt hebben :) |
En we kunnen weer een update vermelden van onze sponsors.
Wij als organisatie willen alle sponsor die er tot nu toe al zijn bedanken voor hun bijdrage. Mochten er nog meer sponsors een bijdrage willen doen kan dit via: info@custom-cars.nl Dirix Transporten (sponsor) Tief.und.Breit (sponsor) E&M Photography (sponsor) RR Custom (sponsor) VDL Nedcar (sponsor) |
En hierbij de definitieve achterkant van de flyer met alle sponsoren erop :)
|
denk dat we ook ff aanwaaien
|
Ziet er goed uit, toch zeker 3 minuten aanrijtijd. Moet kunnen ;)
|
Kom misschien ook wel even wat plaatjes schieten dan
|
Nog 2 sponsoren die zich gemeld hebben voor ons evenement:
- Lowering - Trabi Style (standhouder) |
Organiseer je een evenement dat na de onze wordt gehouden en je hebt nog flyers over?
Stuur ons even een bericht en wellicht kunnen wij die bij onze kassa verspreiden :) |
waarschijnlijk aanwezig. maar als bezoeker aangezien de golf nog niet helemaal af is daartegen.. maar we komen ideetjes opdoen!! :thumbup:
|
Ook aanwezig maar ook als bezoeker aangezien de Polo nog volledig origineel is :shame:
|
Ook zeker weer aanwezig.
Hopen dat de locatie er net zo uit ziet als op de flyer, dan word het genieten en veel mooie foto,s schieten :D |
volgens mij zijn die foto's gemaakt in de haven van Stein paar km verderop dan de parking van Nedcar te Born..
|
wij verzamelen om 10:00 bij de Mc Donalds in Geleen. Wie zin heeft kan meerijden...
|
Quote:
Thanks, daar ga ik na de tyd is even een kijkje nemen :D :thumbup: |
@ Lucifer:
De foto's zijn gemaakt op het container terminal in Born, met toestemming van de manager van daar. Je komt niet zo maar op het terrein ;) |
Van de partij!
|
Ik ook waarschijnlijk.
|
Wij komen ook ff kijken
|
Porsche's ook welkom op t terrein ?
|
All times are GMT +1. The time now is 23:23. |