Restauratie
Hier kunt u de ontwikkelingen bijhouden betreft de restauratie van de Caddy's
Volkswagen Caddy 1.6td Planning; medio voorjaar klaar. Volkswagen Caddy 1.6d Planning; onbekend wanneer deze klaar is. Sinds vandaag staan de Caddy's in de spindels die overigs zelf zijn gemaakt. |
ik zie nou al dat dit een goeie gaat worden.
mooie werkruimte trouwens, wou dat ik zoveel ruimte had hahaha. nog aparte plannen voor de auto's of worden het gewoon mooie restauraties? |
De Caddy's worden in een zo goed als orginele staat opgebouwd.
Enkele ideëen/wijzigingen voor de Caddy's zijn: Verlagen, houten laadvloer, beugel, wielen. |
zo,drastisch.....:thumbup:
|
Ben benieuwd! Zelf ook nog een Caddy staan, moet ooit ook nog weer eens rijden... :screwy:
|
Leuke projecten...dit ga ik zeker volgen.
|
Ik zie net tot mijn spijt dat ik dit in het verkeerde rubriek heb geopend, kan één van de moderators dit topic verplaatsen naar watergekoelde projecten?
Alvast mijn dank hiervoor. |
Voor de geinteresseerde te koop:
Laadvloer, heeft enkele slechte plekken. Complete bodem, heeft ook slecht plekken. Foto's volgen... |
Heeft iemand misschien DE tip voor een kunstof tank van een bepaald type vw die onder de Caddy zou kunnen passen.
|
erg benieuwd! zullen een hoop update's langs gaan komen als de 1ne dit voorjaar klaar moet zijn
|
WTF wie verkloot nou zo een cabriotje :(
Verder leuke projectjen ben benieuwd naar de vorderingen :) Helaas geen tip voor je wat betreft de tank . |
lijkt wel alsof iemand een Peugeot rally van deze cabrio heeft willen maken :screwy:
succes ermee! |
is dit niet gewoon een aangepaste rieger kit?
|
juist vdWal is een rieger set. Wel een goede basis mooie harde voorkant had deze golf.
|
stiekem best zonde! top dat je een mooie basis heb maar zo'n dikke rieger kit
die er netjes strak bij staat kan ik nog wel waarderen :cool: |
Hij heeft nog wel een losse set liggen funcarnet
|
|
als je het goed aanpakt, waarom niet
|
Wel rdw keuring dan, want je wielbasis veranderd
|
als er iets meer word nagedacht over de achterste ramen in de deur zeker heel erg gaaf :D
|
Vandaag een bezoek gebracht aan de RDW te Heerenveen, en mijn idee betreft de Caddy voorgelegd.
Deze hebben mij de nodig informatie verschaft, er zal in de loop van dit weekend een mail met de nodige informatie betreft de Caddy naar het kenniscentrum te Lelystad gaan. Wordt vervolg... |
Geniaal die dubbel cabine Caddy
|
Als je dt wil gaan doen moet je haast wel op lucht gaan, anders sta je straks met beide wielen van de grond op een drempel :p
|
|
|
|
DAt zijn fijne cadeautjes ;)
|
Jammer maar helaas, ik moet wegens tijd gebrek mijn eigen Caddy project beëindigen.
Uiteraard wordt de gele Caddy klaar gemaakt. |
All times are GMT +1. The time now is 00:51. |