2e VW speed Summershow 7-7-2013
Yessss, de vergunning is binnen! De 2e VW-speed Summershow staat vast!
De officiele flyer is online! More info soon! |
Yiehaaaaaaaaaaaa de ouwe gezellige meets komen terug :)
|
Kan ik al reserveren, zeker weten van de partij !!!!
|
Zeker weten aanwezig!
|
Is dit de juiste flyer of wordt er nog een nieuwe gemaakt ???
|
Quote:
Aangezien je nu net niks kan lezen lijkt het me wel dat er een nieuwe komt ja, denk je niet? :D |
Mmm....is wel akelig dicht bij mijn verjaardag in de buurt.
Maar als ik de 2009 foto's bekijk is het zekers de moeite waard om heen te gaan. Ik voel een dilemma opkomen ;) |
'T is van de moettes... :D :cool:
|
Er komt idd nog een nieuwe flyer! Zodra we betreft de vergunning meer duidelijkheid hebben zal die online komen!
|
Quote:
Er volgt natuurlijk meer info.....het gaat nu eerst om de aankondiging... En natuurlijk komt eerst de Midwintermeeting op 24 Februari 2013 :thumbup: |
Quote:
Klopt, daar was nog iets :cool: |
Quote:
Potverdikke Danny...je was met net 1 minuut voor haha :cool: |
Nu al een beter meet dan de wintermeet! :thumbup:
Vorige/eerste editie vond ik echt een toffe meeting! |
vorige was super, indien deze doorgaat zeker weer aanwezig
|
Genoteerd! :thumbup:
|
Quote:
Nog even onder voorbehoud Miquel......we worstelen nog met de Gemeente en de vergunningen :rolleyes: |
van de partij
|
het is om de hoek dus ook aanwezig..!
|
We hebben het afgelopen week op de Midwintermeeting al bekend gemaakt.......
De vergunningen zijn rond.........dus bij deze..... De 2e VW-Speed Summershow gaat door :thumbup: We gaan er spoedig mee aan de gang......dus zal er ook meer info volgen...... |
O hell yeah !!!!!!!!!!!! Ill be there !
|
Staat in de agenda:)
|
En ook hier waarschijnlijk weer van de partij
|
Staat vast!
|
Moeilijk... Dag voor de start van de CarbageRun :o
Als ik zondag de zaakjes al op orde heb kom ik ook :) |
Heb de begin post geupdate met de officiele flyer!
|
voor het zomerevenement van team vw-speed zijn wij, the-undutchables en aircooled-folks oftwel ACF uitgenodigd om deel te nemen aan het luchtgekoelde gedeelte,
maar natuurlijk hebben we hiervoor nog meer dikke aircoolers nodig! dus bij deze, kom kijken op 7 juli 2013 in Hellendoorn, en neem je luchtgekoelde ride mee! :thumbup: :cool: |
Ik kom wel gewoon met mijn waterkoker :P Maar hij staat op de planning!
Hopelijk weer t zelfde heerlijke weertje als de vorige keer :D |
:sly: .. Zo lag al wat stof op dit topic
Al nieuws opper ? |
Morgen gaan we weer ff vergaderen Alberto.
|
Tijd voor spamming van deze meet , schiet al aardig op, 't is al bijna july !
Tenminste hier is de zomer al aardig in de bol geslagen iig ! Ikheb er iig veel zin in ! |
Volgas! Ik ben er ook klaar voor! :cool:
|
Quote:
Vol gas ? Jonghu . Dan houden we jou niet bij :thumbup: Kan ik vast bestellen , graag dit weer type . Met iets hogere temperatuur , zeg 20 graadjes ... |
Zo hard gaat dat ding nou ook weer niet :D
Ik zal het doorgeven aan Piet. |
Quote:
:thumbup: |
staat genoteerd
hopelijk met schroefset en de bbs`en er onder |
Quote:
:thumbup: |
Quote:
even voor de mensen met luchtkoelers die binnen willen staan, er zijn nog een beperkt aantal plekken beschikbaar, wie het eerst komt, wie het eerst maalt, en vol=vol... even pm als er dus interesse is voor de "luchtgekoelde" hal. :thumbup: |
Juni is begonnen en over een goede maand is het zover: de 2e VW-Speed Summer Show.
Locatie: Manege 't Oale Spoor in Hellendoorn Pastoor Rientjesstraat 77 7447 AG Hellendoorn Entree: Auto + bestuurder € 10,- bijrijder/passagiers/overige bezoekers € 5,- p.p. Voorbereidingen zijn in volle gang, Spandoeken, goodiebags, verkeersregelaars, alles is zo goed als geregeld. Clubs die nog flyers in de goodiebags willen, kunnen contact openemen met mij: chris@vwspeed.nl De prijzen voor de Show & Shine zijn in de maak. Voor de Show & Shine kan je je bij de kassa's opgeven, kosten hiervoor zijn € 2,-. Je krijgt dan een Show & Shine bordje die je voor het raam moet leggen. De jury komt vanzelf langs. Prijzen zijn er in 4 categorieën: Top 10 Luchtgekoeld Top 10 bouwjaar tot en met 1983 Top 10 bouwjaar 1983 - 1997 Top 10 bouwjaar 1997 - tot nu en 1 Best of Show Ook zullen er weer diverse standhouders zijn waaronder o.a.: - Airforce Airride - Ruud's VW Shop - Hottuning - Dutch Car Detailing / Poetsfreaks.nl - Stickerdump - VW MK2.nl - Febi Bilstein - JPS Works of Art Goed weer is ook besteld, dus we hopen dat de levering van het goede weer op tijd is :D |
klop dit wel?
Top 10 bouwjaar tot en met 1983 Top 10 bouwjaar 1983 - 1997 Top 10 bouwjaar 1997 - tot nu moet dat niet zijn : Top 10 Luchtgekoeld Top 10 bouwjaar tot en met 1983 Top 10 bouwjaar 1984 - 1997 Top 10 bouwjaar 1998 - tot nu en 1 Best of Show |
Het is ongeveer, want golf 1 is gemaakt tot en met 83 (zelfs een 84 komt voor), deze valt in categorie tot 83. Golf 2 valt in de categorie vanaf '83, vandaar dat de verdeling zo is. Vorige Summer Show hebben we dit ook gehanteerd en dat ging perfect. :)
|
All times are GMT +1. The time now is 03:34. |