![]() |
14-08: M.I.V.W meeting
![]() |
Great I'll be there :D
|
toppie...
wij zijn er ook weer bij vorig jaar was super... |
Ehhh Emiel : 2 dingen over de flyer
1) Ik mis een mooie Derby 1 :D 2) Klopt het woord CatAgories ? Mooie flyer voor de rest . Moet dit jaar maar eens komen kijken want heb er veel goeds over gehoord . |
dan hoop ik mn rijbewijs wel te hebben ;)
|
@ Gert,
Je hebt helemaal gelijk over 1 punt, het is inderdaad categories, toen ik de flyer kreeg en er thuis nog eens mee zat kwam ik het ook tegen. ( oops ) En inderdaad, je mist een dikke derby. Maar het idee was niet alle mivw auto's op de flyer te zetten. Gewoon willekeurig een aantal. Zo blijft de voorkant van de flyer redelijk overzichtelijk. Er zijn zelfs nog meer mivw-auto die de flyer niet hebben gehaald, gewoon zonder reden, op dat moment had ik ook nog niet alle pics binnen. Hoe gaat het eigenlijk met de Derby van Michael, het laatste wat ik ervan heb gelzen was nog een klein probleempje geloof. Maar dat zal toch al wel opgelost zijn? Greetz!! Cor |
Quote:
Zover ik weet ging er iets fout met zijn kop. Schijnt bijna opgelost te zijn Heel topic staat er op www.polo86c.nl En welkom hier |
Hey Corremans! Nog 6 nachtjes slapen en dan kan ik ook in m'n auto gaan slapen :) Welkom op dit forum trouwens!
|
gaaf.......ben er dit jaar er ook bij.
|
even de flyer weer online.
Ik heb de mivw-site namelijk geupdate... ![]() |
En hoe. Site ziet er netjes uit hoor. En jullie nieuw clublid Carlos mag er ook wezen (qua auto he!).
Gegroet, Marnix. |
thanx Marnix!
En oja ...@ gert: ik heb uiteraard de flyer aangepast ;-) |
14-08: M.I.V.W meeting leiden
![]() |
wij zullen zeker weer aanwezig zijn in leiden !!
groeten Jasper |
Wij ook :D
|
had opt vwforum al gezet!!!bent er weer bij met de RAT!!!!
|
Wij ook !!!
|
Komt goed uit, we hebben tegenwoordig een logeer adres in leiden. We zullen er zijn!
|
Neem als ik vrij ben ook effe een kijkje daar
|
ik ben er ook wer dit jaar met mischien wel een kleine verrasing ;)
|
mie is er ook weer...
|
ik ook
|
bij mij gaat het al een beetje kriebelen hoor...
ik heb er nu al zin in! |
Denk dat ik dit jaar ook weer kom :)
|
Ik wil zeker ook die cabrio van Chiel weer eens zien dat ding heeft al zoooo lang in de schuur moeten staan!!!!!
|
dat ding van chiel is ziek....GEIL!
|
Quote:
Ik hoop heel erg dat je het over Chiel zijn cabrio hebt en nergens anders over :tongue: |
Hhahahaha, jij zoekt ook overal iets achter he hahahaha
|
hier is ie dan: het officiele programma voor de meeting:
we hebben op het laatste moment nog een extra prijs toegevoegd: de publieksprijs 2005, het is dus de bedoeling dat iedere bezoeker een stem uitbrengt bij de Show en Shine stand. De winnaar van de publieksprijs 2005 hoeft niet perse ingeschreven te zijn voor Show en Shine. De bezoekers bepalen dus helemaal wie die publieksprijs gaat winnen. Lacheh toch? Volgens mij is er daarnaast ook genoeg te beleven op de meeting: motor-stunt-team op het dak van het parkeerdek, zoals het er nu uitziet komt de Performance VW ook langs om pics te maken. Nu alleen nog goed weer... ![]() |
das gaaf zeg een publieks beoordeling...
ben er opzeker... |
Ik heb er vrij voor genomen, eindelijk is m,n wagentje klaar..
|
Ik ben er ook. Ik zal de Polo discreet uit het zicht parkeren om julie ogen niet teveel pijn te doen :P
|
als het mee zit heb ik de golf van becky af en hebben we deze ook bij ons.
|
Wil heel graag ff kijken bij jullie,
maar t is zo'n eind rijden :( En ik kan niet zo gauw mensen optrommelen om mee te gaan... Misschien kom ik alleen met mijn vrouw, of er moeten hier vanuit t Hoge Noorden ook nog mensen heen toeren... We zien wel ;) |
Ik ga zowieso Sponger.... :p
|
Quote:
Ik hoop dat dat gaat lukken!!! |
Quote:
hmmm... knars knars.... U hoort nog eens van mij, via PM of zo... Als je me mee wilt hebben :p |
Spreek me ff aan op msn dan... Maareh, ik ga met een aantal omgevingbewoners meerijden denk ik... Marten zowieso denk ik... Dus weet nog niet exact hoe en wat.
|
Ik kom ook zeker even kijken.
|
ik ook
|
All times are GMT +1. The time now is 06:58. |