Leuke vondt als ie echt roestvrij is meteen schoonmaken en alles tectyleren ook de binnen kanten dorpels enz waxen dan heb je er nog jaren plezier mee
|
Zo! Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst!
|
een mooie mars rode . :thumbup:
supper kleur succes ermee |
Die heb ik een paar keer bekeken op Marktplaats. Leuk ding, en aan je verhaal te zien een top-aankoop voor die prijs!!
|
Wat een ontzettend gave wagen. :D Ben benieuwd naar de rest. :thumbup:
|
Quote:
Ik ben er dus met een instelling heen gegaan dat het niet veel kon wezen. Maar was dus echt wel wat, maar was duurder dan dat die voor op internet stond. Maar dan nog niet duur nee ;) Grootste wat eraan moet gebeuren is schoonmaken :thumbup: Tevens moet hij ook nog ingevoerd worden, maar zie geen obstakels, alle papieren zijn aanwezig. |
|
Quote:
Precies even bij chris langs, daar dacht ik gelijk aan :thumbup: |
Wow! mooie aankoop! :thumbup:
|
Quote:
Huh, hoe kan dat?? Hij staat overigens nog steeds online... |
Quote:
Weet ook niet, was een vanaf prijs ;) heb al een aanbetaling gedaan, dus zal er morgen wel af zijn. |
Absoluut een leuke auto !
Alleen snap ik bij de km stand die slijtage aan de best, stoel niet... Succes met je plannen. |
Quote:
ik wilde het niet zeggen.... ;) wel een leuke vondst opzich. |
Quote:
Misschien een dik persoon :D , dit viel mij ook wel op. Maar ook al heeft die 2ton gedraaid, het gaat mij om het model, uitvoering en algemene staat. |
Quote:
:thumbup: |
73.000 km kan ook betekenen bij korte afstanden dat er 15-20.000x in en uitgestapt is...
Leuke auto, ben benieuwd naar de schone foto's :) :thumbup: |
Mooie aankoop uit Roden ;)
|
Mooie aanwinst :thumbup:
|
cool ding inderdaad!
|
Quote:
Ja en? |
Veel plezier ermee, dit zie je niet vaak meer :thumbup:
|
Quote:
Niks ja en, gewoon mooie aankoop. Staat bij een kameraad van mij in Roden. |
Quote:
Bedoelde er niks mee hoor, wou het gewoon even weten :thumbup: |
Quote:
Klopt. Gti's zijn ook geen kilometervreters. |
Quote:
:thumbup: |
Gave schuurvondst!
|
Morgen haal ik hem op:) wie weet hoe ik het verschimmelde interieur goed schoon krijg? Heb mijn vorige interieuren met dasty gedaan, maar dit moet perfect. Dus iets voor bekleding, tapijt en dashboard enz.
|
Mooie GTI, ik zou hem proberen zoveel mogelijk origineel te houden.
Er staan nog een paar stoelen in dit motief op Marktplaats, kun je van 2 stoelen weer 1 maken. Ik heb dit bij mijn 16V ook laten doen, stoelen zitten nu veel beter. Het gemakkelijks lijkt mij om het interieur er zoveel mogelijk uit te halen en dan goed schoonmaken/drogen. suc6 met opknappen. |
Mooie vondst :thumbup:
Ik had em ook gezien op MP Als de stoelen ook vies/schimmel hebben kun je dit makkelijk reinigen met een stoom reiniger |
Mooi om te lezen dat deze auto naar een goed baasje gaat. Heb de auto nog samen met de jongen van wie jij hem hebt gekocht opgehaald. Ben benieuwd wat je er mee gaat doen! Succes!
|
gaaf ding! poetsen, verlagen, dik setje velgen en niet veel meer aan doen :D
|
Nou vandaag heb ik haar opgehaald, staat nu netjes in de schuur. Nu alleen nog een mooie ruimte vinden om haar schoon te maken :D Het mooie is dat ook geloof ik alle documentatie erbij zit zoals, alle rekeningen, keuring rapporten, originele service boekje ingevuld en het complete originele mapje die je krijgt bij aankoop auto.
Meer foto's volgen nog. |
Wie weet of de ruitenwisser reservoir ook nog nieuw te krijgen is? Deze is een beetje verkleurd.
|
Quote:
Even proberen schoon te maken met remreiniger !! Bij de mijne werkte dat perfect. |
Mooie vondst Kaz!
Voor de hou? Of gaat hij nadat hij weer netjes is de verkoop in? |
Quote:
Belang bij ;) nee deze gaat blijven, misschien straks als daily en dan de dai weg :D kunnen we een keer samen over het circuit :thumbup: |
Neuh, geen belang bij hoor, was een vraag puur uit nieuwsgierigheid :)
Ik zeg; goeie plaatsvervanger van de Dai! |
Leuk karretje! Ben benieuwd hoe hij er straks uitziet na de grote schoonmaak.
|
Na vandaag voor het eerst met een volle accu en wat verse benzine, geprobeerd de auto te starten. Auto start wel en loopt heel even, hij galoppeert als het ware en valt daarna uit. Wat kan dit zijn?
|
All times are GMT +1. The time now is 01:37. |