![]() |
Nieuwe Daily Golf S
Vandaag mn nieuwe daily opgehaald. :D
Wel even wennen zonder stuurbekrachtiging en al die luxe. :eek: Lekker standaard bakkie dat wel. Binnenkort een paar dingen aanpassen/vervangen dan is die naar mn smaak. Zo staat ie er nu bij. ![]() ![]() |
leuk rich
setje creme 16 inch audi winterwheels eronder en naar beneden |
Mooi kleurtje
|
Zeker een mooi kleurtje, setje witte wintercultjes zal hem goed doen! (Laat mij die nou te koop hebben....)
|
Thanks.
Ik ga er een schroefsetje nog onder zetten met Audi A3 alu velgen. Er zit nu een nieuwe vaste set met verlagingsveren onder maar dat staat me toch te hoog. |
Zojuist 2 setjes opgehaald :D
![]() Nu alleen nog omboren anders had ik ze al eronder gezet :P |
leuke golf en A3 velgen zal ook leuk staan, maar ik zou die paarse folie wel van de ramen trekken...
|
Dankje maar dat was ik ook wel van plan ;) haha
Dat bedoelde ik ook met mn eerdere reactie van een paar dingen aanpassen. :D |
Vandaag weer ff bezig geweest aan de Golf.
Nieuwe fussee kogel gemonteerd want die had wat speling. Rijd gelijk een stuk lekkerder. :D Vacuumslangetjes vervangen en dashboard verlichting hersteld. Wacht helaas nog op het raammechaniek wat nog stuk is. :( |
Leuke auto! Gefeliciteerd met je aanwinst!
|
Thanks.
Gister de velgen laten omboren bij Bertil. :D ![]() |
Leuke auto verder goede basis? , orig NL? Komt me ergens bekend van voor.
|
Is idd een goede basis en idd een orginele nederlander. :D
|
nu alweer te koop gezet hier op het forum? waarom? :confused:
|
Quote:
Daarom..... |
Dat gaat over die wielen, niet over de auto...
|
Quote:
Dan heb ik niks gezegt... ;) |
Auto mag weg , hoeft niet ;)
Als iemand er interesse in heeft is dit misschien een leuke wagen ervoor als basis. Ik heb namelijk ook nog een ander hobby project staan he. :D |
Vandaag mn winterbandjes binnen gekregen en morgen maar eens monteren op de Audi velgen en eronder schroeven. :D
Pics zullen morgen weer ververst worden. |
Zo nieuwe winterbandjes zitten erop :D
![]() |
Kan het zijn dat ik deze auto laatst op een donderdagavond tegenkwam in Zoetermeer?
|
All times are GMT +1. The time now is 18:17. |