Vw nummer 17
Tja, daar zijn we weer :D . Na begin dit jaar een leaseauto besteld te hebben gezegd dat ik stop met Vwtjes maar kan het toch niet laten. Gister de Golf mk2 van Niels overgenomen, gelijk naar me werk gereden en de Clio velgen die ik nog had liggen eronder gezet en de schroefset nog wat lager gedraaid. Deze week de auto apk klaar maken en even kijken wat de verdere plannen zijn.
|
De velgen staan hem goed :cool:
|
Doe je goed .
|
Leuk hok!!
|
Bedankt heren!
|
Wat doe je nou eigenlijk voor werk dan?
En je hebt ook een beamert toch? |
Quote:
Ben tegenwoordig Aftersales manager bij Kia Rotterdam(onlangs geopend), Bmw heb ik een paar weken geleden verkocht, kreeg er niet hetzelfde gevoel bij zoals ik bij een Vw heb. |
En vooral ook gewassen :D Wielen staan em goed! Veel plezier er mee ;)
|
Nette auto Sander!
|
Gewassen en vooral een stofzuiger erdoorheen, was wel nodig:). Hij is niet helemaal netjes andré, rechtsachter zit een slecht repareerde schade.
|
Quote:
dacht dat je bij renault zat? leuk golfje zo :thumbup: |
Kia is weer 100% dochter van Hyundai als ik het goed heb, niks mis mee :thumbup:
Leuke mk2 :thumbup: |
Leuke Golf. Ga je er nog nieuwe kentekenplaten opzetten? En die wielkast rand linksachter, die lijkt me ook niet helemaal meer zoals die moet zijn?
Ben benieuwd wat je er van gaat maken. :D |
@audi1981 kia en hyundia werken samen op gebied van techniek
@ wouter wielkastrand is nat, lijkt net alsof hij stuk is :D , luxe platen staan op de lijst, eerst de apk. |
Bots!
|
Hoppa! :thumbup:
|
Lekkerrrr
|
Zo zien we dat graag! :thumbup: Was ook wel te verwachten he. :D
|
Goed bezig, setje wintercultjes kopen!? :)
|
Quote:
hahaha kom je er niet vanaf ;) alles moet lowbudget tinus, daarom zitten er nu ook gratis velgen onder :D |
Haha ze liggen niet in de weg hoor, maar ze mogen wel weg ;)
|
20-10 eigenaar geworden van de golf, 23-10 register controle geweest door rdw. Nu boete van 127,- in huis omdat de auto niet gekeurd was, wtf zijn ze gek geworden daar????
|
20 en 21 was nog weekend ook... Ik zou bezwaar maken. Vraag me af of je je gelijk gaat krijgen (je had m eigenlijk moeten schorsen), maar ik denk dat een rechter (gewoon voor laten komen ja!) je punt wel snapt en je hopelijk toch gelijk geeft. Succes!
|
weer een Golf.... op tsja op het een of andere manier kom je altijd terug op zo Mk2tje. :D
Ga zaterdag ook bij 1tje kijken. :thumbup: Maar goed... wat de RDW jou flikt slaat natuurlijk nergens. Zoals hierboven gezegd, gewoon bezwaar maken. Beste kans dat je het wint. :thumbup: |
had hem kunnen schorsen ja, maar heb hem gelijk gecontroleerd voor apk en week daarop afgemeld. daar komt nog eens bij dat hij al die tijd achter een hek op me werk heeft gestaan(eigen terrein). vind het gewoon belachelijk dat ze niet nakijken wanneer de auto geregistreerd is bij een nieuwe eigenaar, je moet toch verdomme de tijd krijgen om je auto te laten keuren!
|
precies, gewoon tegenin gaan.
Nee heb je, ja kun je krijgen toch! |
Kan je het niet laten, blijft altijd kriebelen he :D
Mooie toko trouwens van Kia, was laatst in de buurt en dacht Wow! Maar wat jij hebt gehad met die bekeuring daar hik ik ook tegenaan, kan een Cordoba Vario kopen maar laatste APK is van de 4e maand dit jaar. Als ik hem koop en op naam zet zal je zien dat ik gelijk een bekeuring te pakken heb voor geen APK. Schors ik hem (zonde van de 7 tientjes) en haal hem binnen de drie maanden weer uit de schorsing dan komt de wegenbelasting weer met een rekening :( Maar nette Golf! |
Quote:
er staat in de brief dat het een registercontrole was, dus ze zullen wel nergens naar gekeken hebben. heb nog een bezwaar lopen, dus dit wordt nr 2 :D . en jurgen het blijft idd kriebelen :screwy: |
|
WTF !! :eek:
wat een mist bij jullie man :D :cool: |
Quote:
instamist :D gisteren gele h4's gemonteerd en de staaltjes eronder gezet, heb een set 16 doppen klaarliggen om erop te monteren. |
|
en verkocht :tongue:
|
Leuk die wieldoppen!! Had precies het zelfde op mijn golfje ^^!
Maar die waren gewoon zilver :D is dit 16 inch doppen op 13 inch wielen?? Grtzz antoinee |
toch nog best lang gehad of niet Sander? :D
|
Quote:
op 14 inch @salih week of 6/7 denk? :tongue: |
das lang voor jou doen, opvolger al gehaald of niet? :D
|
Quote:
komt er niet, rij een demo vd zaak en heb nog een auto. |
All times are GMT +1. The time now is 00:18. |