Retro Mania '05
Het was gezellig:
Onderweg een leuk stukje speelgoed ontmoet.. Het bewijs: Ikke was er... Anderen mogen de mooie auto's laten zien.... |
ben benieuwd.. had er graag bij willen zijn :(
|
Volgende keer kom ik ook! Golfje zal dan wel klaar zijn
|
Het was gezellig en super goed weer!!
|
Was idd super mooi weer, erg gezellig bij de stand van het forum :D , en een zeer relaxed sfeertje! Dikke 10 voor de organisatie!
|
was zekers geslaagd, onwijs weer (zie druit alsof ik een weekie naar spanje ben geweest :) )
and me jetta (met mn pa drin :D ) derest komt zo |
|
Quote:
Dit is echt een vette foto!!! If the licence plate is crushed like this, the bus is low enough!! :cool: :cool: |
hier nog een resie:
:D en zoals al gezegt, top meeting |
super meeting idd!!! ben paar keer bij volksforum.com stand langsgelopen maar niemand herkende me :(...
maargoed, was toch gezellig, en super autos! |
leuke pic's.
ik vindt die caddy van caddy'ke wel rete vet! |
was echt wel een zalige meeting, paar mensen van het forum gezien (marco, gert...) ineens een t-shirt watercoold bestelt ;)
diegene die er niet waren hebben heel wat gemist, mss volgend jaar dan :D |
Quote:
Langs lopen is niet genoeg, je geeft de eerste de beste die je herkent van het forum een hand dan volgt de rest vanzelf. Weg met die schaamte is juist leuk als iemand die je niet kent je aanspreekt omdat ze jou el herkenen. @ Kai, Thanks, ik probeer ook maar wat, maar hij is cker netjes geworden. Als iemand ze groter wil dat kan!! |
man man man. NIET NORMAAL GOEIE MEETING..
Wa een tof sfeerke zeg... AMAAAIII We hebben nun helen dag genoten. Mijn dochterke en vrouwke uk. Twas gezellig THANKS |
mja, ik herken ook niemand haha... ik weet niet hoe jullie er allemaal uit zien... maargoed, ik was met me vriendin en we hebben een paar rondjes gelopen, ijsje gegeten bij onze vriend :D met de ijscobus (HEEEERLIJK!!!)... was wel goed zo.. volgende keer zal ik iets zeggen ;)
|
He Don, ik wist dat je er was maar heb je helaas niet gesproken, heb wel nog een paar foto's van je typ3 staan maken.
Kom binnenkort bij je langs voor die lange 4bak en aandrijfassen. @ Mel, moet je cker doen.ik was er ook met mijn vriendin, lang,blond met een rood truitje, we hebben daar nog een tijdje gezetten. |
was gezelli ,weer veel bekende gezien .....sja waneer eigenlijk niet ? goede promotie van het volksforum , zag er goed uit ! :cool:
|
erg leuke meeting met erg mooi weer!
nog een aantal forumleden live gesproken, was weer gezellig! :biggrin: |
goh waren best ERG veel bekenden... dom dat ik niks gezegd heb :S... maar hoe doe ik bijv 100 fotos ineens verkleinen naar 640x480?
|
EN STOP DE TIJD......
ben net weer terug...laatste stukkie binnendoor gereden om nog wat leuke rotondes mee te pakken, geslaagde dag.. en ik lijk nu wel een neger, ben vanochtend niet voor niets terug gereden voor de zonnebril.... met melly heen gereden...maar hij kon de verlegenheid niet overwinnen ff handjes te schudden, en hij had nog wel zoon leuk vriendinnetje bij zich... :tongue: |
kan iemand mij vertellen wat voor banden hier om lagen? Erg mooie foto's! ziet er echt super uit! Ben niet geweest dus, en meende ook dat het weer slecht zou worden(was het hier iig wel...) Maar wel handel gedaan vandaag... mijn setjes velgen korten behoorlijk in zo... |
Niet meer foto's HJ???
Zippo |
Ziet er super uit. Jammer dat ik niet ben geweest. Volgende keer beter!
|
Quote:
allee,jazeker, 136 stuks en 3 kleine filmpkes.. :wink: :D zet je msn maar ff aan, tank ik ze over... |
Quote:
die hebde ons dan toch ni voorgesteld :mad: :wink: |
Quote:
hebben er toch zalig goed weer gehad, en erg mooie auto's, volgende keer dan?? ;) |
volgend jaar ben ik er bij... heb dus wat gemist :(
|
als de meetings allemaal zo zouden zijn dan zouden er geen johnny's meer bestaan :D
was echt een goede volkswagenmeetingsfeer (scrabblewoord :)) |
Was idd erg gezellig! Mooi weer ook, veel mensen gezien.
|
Was idd de moeite waard nu weet ik wat ik vorig jaar heb gemist. :frown:
Maar het enige wat mij blijft verbazen zijn de borden langs de weg :confused: Meer foto's op http://www.vwdepartment.nl |
hahahaha is mij niet opgevalt??????????
|
Retro Mania was top!
Dankzij het strakke plan van Niels-airmighty.com om toch nog even heen en weer te crossen heb ik vandaag een heerlijk dagje in de zon kunnen genieten van veel moois! Door de huidige benzineprijzen konden we helaas niet luchtgekoeld :frown: en moest de leasebak worden ingezet... :frown: :mad: Mooie boessies: Propere brillekes: En flink wat type 3's Meer op www.keverpech.nl |
Ziet er goed uit,volgende keer wil ik daar ook zeker ff kijken.
|
om deze foto te maken zat je met je reet onder mijn achterbumper :rolleyes: |
Ik heb een album aangemaakt waar jullie je foto's kunnen uploaden:
http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=50 ik ben zelf ook bezig ;) |
@keverpech: jij maakt mooie fotos zeg!!! wat voor camera heb je? speciale instellingen ofzo?
p.s. berendd: bedankt voor de complimenten over de meid :D ze is geweldig! (al 3 jaar :D) |
Quote:
Thanks! :) Ik heb een Fuji Finepix S7000. Super camera! Bij dit soort dingen staat tie gewoon op automatisch.... |
Ik heb me wel weer vermaakt! Echt een top meeting. Foto's staan online op de vernieuwde site van VW Fanatics. www.vwfanatics.nl
|
Het was toch vandaag? Ik ben tussen 3 en 5 naar Brussel gereden en weer terug maar het enige wat ik tegen ben gekomen is 2 kevers, eentje op de heenweg, en eentje op de terugweg... wel jammer, ik had gehoopt nog wat te kunnen spotten. Wilde op de terugweg nog ff langsschieten maar ja had een Peugeot bij en mijn telefoon kon geen netwerk vinden dus kon ook niemand bellen of er nog wat bekenden waren... En die borden zijn typisch Belgisch, hetzelfde als de borden met 'Lichten!' na de tunnel :D
|
Quote:
HAHAHAHAHAHAHAHAAH :p Super meeting! Ontzettend gezellig, veel mensen gesproken en veel moois gezien. Last but not least: nog lekker kleurtje gekregen ook! |
All times are GMT +1. The time now is 06:13. |