Carrosserie golf1 GTI 1978
Ik ben zoekende naar een kenteken van een '79er GTI chassisnummer beginnend met: 17A. Graag origineel Hollands, geen duplicaatcode en alles compleet. Als je iets hebt, hoor ik dat graag! Groet, Martijn
|
Je wilt een zeker GTI op kenteken? Ik heb wel een casco met origineel NL kenteken maar dit een 1500 LS automaat op kenteken. bouwjaar begin 1978.
|
Klopt, uitsluitend GTI.
|
Quote:
Ik heb er nog wel een staan ik had je al een pm gestuurd ;) |
Quote:
Contact gehad en de nodige info verkregen. Waarvoor mijn dank! Nog niet voorzien overigens. Tevens up! |
|
Quote:
Gezien, wederom gèèn GTI..... |
Bij ons in Veldhoven heeft een auto handelaar een kale koets staan van een type 1 GTI met smalle achterlichten. BJ weet ik helaas niet....
Je kan hem bellen: Hans v. Keulen 06-28770425 Grtz Roland |
Zoek je alleen een kenteken of een complete auto?
|
Tot op heden nog niks gevonden, niemand een kenteken van '79 of '80?
|
Pm Goldfinger eens, die weet ook vaak wel wat staan.
|
Fred, ga ik doen! Thnx :thumbup:
|
Hop
|
........
|
Omhoog maar weer dan....
|
Nogsteeds niks ??
Bij Kosmeier - Musselkanaal of bij Reinders in Emmen ? |
Quote:
Ja die hebben misschien wel wat staan maar kost ook wat. :eek: En wat hij zoekt is er bijna niet meer en als het er is kost het ook wat. :thumbup: |
Ja klopt Sipke, maar beter duur als niet te koop ;)
|
Quote:
Ja heb ik ook al tegen hem gezegt . :thumbup: ik heb ook nog wel wat staan maar gaat niet weg voor een appel en een ei. ;) |
Zelf ook lang moeten zoeken, en zo ook bij Sipke uitgekomen;)
|
....Maar is er ook iemand die wél heeft wat ik zoek?....
|
Quote:
Ja zal er wel zijn maar niet voor de prijs van nieuwe nummer borden ;) |
@ Sipke: Dat was de vraag ook niet.
|
Quote:
Nee dat weet ik wel maar je zoek een compleet kenteken voor nop volgen mij. ;) En heel nederland weet inmiddels dat ze zeldzaam zijn dus zal het moeilijk worden volges mij. Maar goed we zullen zien als er nog een is hier die het weg doet voor een appel en een ei :thumbup: |
Vandaag maar weer 's omhoog..
|
^
|
^^
|
pb
pb
hans |
All times are GMT +1. The time now is 23:22. |