Golf 2 Register
Er is nu een Golf 2 Register voor alle Golfs 2! Dankzij de open data van de RDW staan nu alle Golfjes 2 erin die nu op de weg zijn. Dit zijn er nog circa 20.000!
Is het register dan nu af? Nee, zeker niet. RDW geeft slechts de actieve kentekens. Wat wil ik nog graag hebben?: - kentekens (en zo mogelijk foto's) van gesloopte Golfjes 2; - de uitvoering (CL, Madison, etc.) van een betreffend kenteken. Dit staat vaak niet juist bij RDW geregistreerd, of helemaal niet. Ook graag doorgeven: - de officiële kleurnaam van een betreffende Golf; - mogelijke in jouw ogen tekortkomingen of andere toevoegingen aan het register. Het register is voor iedereen te downloaden via tiny.cc/golf2register. Hier is altijd de laatste versie beschikbaar als XLSX-bestand. Geef alle toevoegingen door via golf2register@live.nl! |
"Schadelijke website geblokkeerd:
Deze website is gerapporteerd als schadelijk. We raden aan deze website niet te bezoeken." Oeps... |
Quote:
Ow lekker dan :( ik ga even op zoek naar een andere filehoster... Bedankt voor het melden :) |
nu gehost via Google Docs, via menu linksboven kan het bestand gedownload worden (viewer is niet handig)
Werkt het nu wel? Anders ligt het misschien aan de redirect site. |
Quote:
Ik vond ook al raar dat het laden zo lang duurde, dus heb het maar weg geklikt. Werkt nog altijd niet? |
Hier bij mij werkt hij gewoon, krijg google doc's excel sheet.
|
werkt super hier
staat wel veel import mk2's tussen vooral diesel |
Quote:
Nee, gewoon dezelfde melding. Is no.nl een redirect site ? Geef dan liever een directe link aub. |
Of het nou werkt of niet: wat is het nut ervan? Met zo'n 24.000 Golfjes II heb je het nou niet bepaald over een zeldzame auto.
|
Mijn interesse gaat pas gewekt worden als je gaat schrijven over belasting vrije type 2
|
Quote:
https://docs.google.com/file/d/0B8b...U/preview?pli=1 |
Mooi, prachtig maar eigenlijk geen idee wat k dr mee moet :d
|
Voor de mensen met vragen over het nut:
Als je een beetje handig bent met Excel kun je hier heel veel info uithalen. Hoeveel er nog rond rijden van een bepaald type, hoeveel met een bepaald blok etc. Ook het aantal belastingvrije Golfs 2 en importers kunnen hier uit gehaald worden. Om er meer informatie uit te kunnen halen is het van belang dat mensen hun bijdrage leveren :) |
:confused:werkt hier ook nie
|
|
Quote:
Je hebt helaas een kleinigheid over het hoofd gezien: in dit document kun je niet naar tekst zoeken, dus hoe vind ik mijn brik nou ooit terug ? |
Quote:
je moet het bestand downloaden, in google klik je linksboven op file en dan downloaden. Vanaf nu geen Google meer maar via Skydrive: tiny.cc/golf2register |
Aha. Hm, omslachtig... maar ik snap 'm. Nu al. ;)
|
Quote:
;) kan t helaas niet makkelijker maken met Google. |
Ligt het nou aan mij of gaat die lijst alleen maar tot 1984? Dan is die best wel lame.
|
Quote:
Nee. Klik linksboven op File en dan Download. |
Quote:
Idem,prachtige oplossing voor een niet-bestaand probleem. |
Quote:
Er zijn genoeg mensen die er wel wat aan hebben, dus geef door wat je weet, kleine moeite! :thumbup: Link gaat vanaf nu naar SkyDrive, die webviewer werkt bij mij goed! |
Quote:
idd van 83 tot 84 :screwy: |
Quote:
rustig mensen :P Register is nu gehost via Skydrive, werkt beter. Dus probeer nogmaals aub! tiny.cc/golf2register |
Nee hoor, er staan bouwjaren van 1983 t/m 1994 in. De volgorde is alleen niet chronologisch, dus je moet even verder kijken dan je neus lang is. ;-p
|
Oké het is toch best wel cool. Zie dat er op de dag van mijn GTI (wat nog geen GTI op kenteken is) er nog 19 zijn toegelaten in Nederland. Maar 20, en ik had er 2. :D
|
Weet ook niet echt wat we ermee zouden moeten, maar voor de volledigheid:
NJ48KV is van mij, is inderdaad een CL, nevada beige met 5 deuren en geen import. ZF68SZ is van mij geweest, is een GTI 16v, Oakgroen metallic, 3 deurs, motorcode KR en wel import. |
Erg gaaf ! Al mijn golfjes 2 staan in de lijst :D
Alleen staat de gti 16v als golf vermeld. :( Dit is veranderd na de motorombouw. Staat ook zo op het kenteken. |
oke,idd een kleine moeite om door te geven wat ik weet.nr. 18725 is van mij.
[edit,de yl-80-lf dus. 29-5'90] |
Van mijn Golf klopt het trouwens ook, kan aan toegevoegd worden dat deze niet geïmporteerd is en dat er binnenkort 16v GTI op het kenteken komt te staan. :D
|
Quote:
lijkt me beter dat toe te voegen als het gedaan is? van mijne klopt alles[op papier]ligt nou helemaal uit elkaar en komt een 6cilinder in.kleur blijft wel blauw.ik zie trouwens ergens in de lijst een manhattan staan met als kleur heliosblauw,lijkt me niet te kloppen? |
laatste die ik gesloopt heb,tk-77-hl
17-06-88,wit, 40kw mh,geen import,3drs. de td-23-lg was van een maatje van me,staat er nog wel in maar is gesloopt. ook een oude van mij, tr-49-tb,groen,40kw mh,geen import,3drs. alstu. |
bedankt voor alle bijdragen!!
Manhattan was er ook in Heliosblau zie http://www.doppel-wobber.de/forum/M...-Manhattan.html |
Quote:
ja verrek zeg,dat wist ik niet :thumbup: nog wat geleerd ook. |
wel grappig om te weten
die van mij is 189 op de lijst dan is het wel 1 van die oudsten van nl en gezien het originele kenteken wel 1 van de 100 oudsten staat van 83 en 84 heel veel import tussen |
Mijn huidige project staat dr ook tussen, 1878
Huidige kleur is LE3P red mica perleffect. Huidige motor is een 110 pk TDI AFN Mijn daily is nummer 12397 Kleur is helios blauw |
Misschien ook leuk om bij elke auto te zetten of ze van iemand van het forum zijn (geweest)?
|
Ook gesloopt: LT-97-HH
GL 55kw, zilvergrijs l97a. EZ motor en 4T versnellingsbak! |
Quote:
Bedankt hij is toegevoegd! Quote:
Het toevoegen van (voormalige) eigenaren vind ik zelf niet zo interessant, sorry. |
All times are GMT +1. The time now is 11:26. |