19aug. N11 afgesloten (mivw)
De mensen die zondag afreizen naar de meeting van mivw zullen niet via de N11 kunnen.
Dus de mensen vanuit midden en oosten van het land die via de A12 komen zullen een andere route moeten rijden. De weg is afgesloten ivm werkzaamheden. |
Ajjjjjjjjj...
Thanks man! |
Dat word dus, de A12 uitrijden tot je de A4 op kunt richting Amsterdam en dan bij Leiden eraf of de A12 uitrijden tot einde A12 (Den Haag) en dan de A44 pakken richting Leiden.
|
Let er ook op dat er een andere ingang is !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Deze staat overal, op facebook en in de meeting topic. |
Quote:
Als je met n groepje rijd zou ik via Den Haag/N44 gaan, via leiden staan er bij elk stoplicht flitspalen. |
Quote:
Ja, en ? Je kunt toch ook braaf 80 rijden, en stoppen bij elk rood licht ? ;) :D |
Bedoel dus dat als je met n groepje rijd van 10 wagens en hij springt op rood terwijl je nog aant oversteken bent niet die laatste paar geflitst worden (:
|
O ja, natuurlijk: geflitst worden, dat is heel erg. Veel erger dan de aanrijdingen die ontstaan doordat auto's uit de kruisende wegen denken vrij baan te hebben, omdat hun licht op groen ging. Oen!
|
):
|
Dank voor de info
|
Quote:
lijkt mij indd ook het makkelijkste, zo in de ochtend is het daar nog goed te doen weinig strand volk nog dan :thumbup: |
De utrechtsebaan op een mooie stranddag is heel leuk!
Een vwrijder pakt de n14 in Leidschendam. Een paar tunnels voor spass!! Helaas zijn daar ook werkzaamheden. Dus geen tunnelspass. De N206 vanaf de A4 tot Valkenburg rijd ook wel fijn. Wel diverse stoplichten. Maar is goed te doen. |
Quote:
Bedankt voor de tip :thumbup: Anders was ik weer op de automatische piloot via de N11 gereden in alle vroegte! |
Nog even een andere tip, een groot gedeelte van de N44 is 50 en 70km/u met flitspalen.
|
nog een tip . Zonnebrandcreme
|
Quote:
Groen met de G van Gevaarlijk, zei mijn rij-instructeur altijd. |
't Maakt mij niet uit of je levend aan wilt komen of niet hoor, maar betrek er geen derden bij. Rijd dan liever tegen een paal of een viaduct aan.
|
Quote:
Ik geef je helemaal gelijk hoor, ik gaf alleen aan wat mijn rij-instructeur altijd zei. Oftewel altijd opletten ookal heb je groen. |
Quote:
http://youtu.be/I5NAPZp2w-o :D :D :D |
Quote:
sinds wanneer dan rene :eek: :eek: :eek: je mocht er toch altijd 100 of heb ik dit verkeerd ;) ;) |
Quote:
Jij mag er altijd 100 Gait. :D :D |
All times are GMT +1. The time now is 20:45. |