Groepsaankoop Weitec schroefset!!
Hallo allemaal,
Rond Maart/April willen Marnix(mmgolfnut1) en ik een Weitec schroefset aan gaan schaffen welke in hardheid verstelbaar is. Deze kost als je er bij Mark(Antera) 1 aanschaft 810 euro. Mochten we in Maart/April met zijn 5en zijn, dan scheelt dat ongeveer 50 tot 75 euro. Laat even horen als je voor het nieuwe Volkswagen seizoen ook een set aan wil schaffen, dan kunnen we met zijn allen tegelijk bestellen. Laat even horen als je interesse hebt. Mvg, Ronald |
Wil nog wel even een aanvulling geven.Ook bij het aanschaffen van een normale schroefset of een vaste verlagingsset wel of niet met hardheid instelbare dempers komt er een soortgelijke korting erover heen.
Hoe meer setjes er tegelijk besteld worden hoe hoger de korting zal oplopen. Kan een van de Mods deze ff sticky maken voor een tijdje?? ;) |
Ok, dat is wel mooi dan.
|
Als de financieën het toelaten ( laten het wel toe maar het is meer wil ik 800 euro uitgeven aan wat staal .. ) wil ik er ook een .
Maar of ik als ik al de knoop doorhak kan wachten tot die tijd is de vraag . Wel ook schroef achter toch ? Die Nutenverstellung is leuk maar niet erg handig |
ik wel interessant als die korting dan per set is
|
nog interessanter als het per schrokbreker is!!!! :D
|
korting is per set niks per demper daar zit geen marge in
|
Hoeveel denk je dat het zou schelen op een set voor een polo 86c aangezien die dingen door het fuseehuis altijd stukken duurder zijn.
Denk niet dat de financiën het toelaten maar als je een prijsopgave kan doen, graag! |
Weitec maakt niks voor de Polo
Bij H und R is het voorpoten inruilen Heb er nog 2 liggen met schroef en 3 graden negatief ;) |
Quote:
Prijsopgave is denk ik alleen mogelijk als ook bekend is hoeveel mensen er ECHT mee doen. |
http://www.weitec.de/2003/nushop/hicon_result.php
Ben ik nu gek of is dat bij Weitec zelf niet veel goedkoper? |
Quote:
Is al niet meer van toepassing... |
Quote:
achter is het ook schroef.. rijd lekker die set. |
Welke set is dat dan van 800 Euro? Hicon?
|
Ja de allerduurste set
Achter Schroefpoten en in hardheid verstelbaar in ingebouwde toestand |
Hmmm bij Weitec zelf kost hij 649 en 10 Euro verzendkosten.
Mis ik iets? |
HAHAHHAHAHA........sorry
mark uitleg graag? |
?
|
Die uitleg kan ik zo geven : in Nederland is alles veel duurder dan in Duitsland qua tuning of andere zooi
|
Kijk maar eens naar elektronica... scheelt enorm.
|
Incl verzending is het nog goedkoper om in DLD te bestellen hoor! Een kameraad van me heeft direct bij Weitec besteld en was die 650 kwijt + een extra verzending bedrag naar NL.
Dus het is goedkoper om gewoon bij de fabriek te bestellen. |
Ok maar kan hij ook hier de garantie regelen als het kapot gaat ?
Vrees van niet .. en hoe je het ook wendt of keert : dingen zijn nu eenmaal erg storingsgevoelig ... |
Nog eens goed op de site van Weitec gekeken : als ik een set voor een Passat wil bestellen staat er geeneens een prijs bij de Ultra TX ...
|
Quote:
Die van H&R ook?? ;) |
Sterker nog : als H en R lek zijn dan is het eerst opsturen en dan hoor je pas hoe en wat
Maar dat was een paar jaar terug Jamex was zelfs zonder zeuren |
ik heb zelf een set gehad van g&m (schroefset) en een van raceland (carrera2) en ik heb daar goede ervaringen mee, dus hoezo storings gevoelig Gert? maar ik vind dat verschil in prijs nog al veel wat er beschreven wordt........ :?:
|
Alles kan kapot .. zeker dempers . Bewegen heel wat af
|
Quote:
jamex zonder zeuren is toen er nog dynosaurussen over de snelweg liepen :D |
Uitleg heel simpel allemaal. De set waar Ronald over praat van €800 is een schroefset met hardheid instelbare dempers en niet de set zonder hardheid instelbare demper waar jullie het over hebben.Dus heel simpel. Gaat eens op zoek naar de set van de Hicon TX????? Dan kom je aan een prijs van €789 voor de golf II en uitlopend tot €889 voor een volkswagen passat. Deze prijzen die ik hanteer zijn dus incl de opstuurkosten die ik er ook nopg bij komt dus zit ik er toch niet zo ver naast als jullie me nu proberen wijs te maken. Als jullie gaan zoeken gaarne naar de juiste set.
Prijzen die ik je nu opgeef zijn trouwens allemaal oude prijzen per 1 januari gaan de prijzen nog iets omhoog. Ook wens ik je veel suc6 als je iets met je dempers krijgt als je ze rechtstreeks bij weitec hebt besteld met de garantie. Een bedrijf wat ze niet voor je heeft gelevert zal dan ook niet zomaar de garantie aanvraag doen waar jij op uit bent aangezien die persoon nooit geld aan je verdient heeft en dus ook geen tijd/geld erin gaat stoppen om jouw garantieaanvraag af te handelen. Dus Mel en Jeroen enz. Lees AUB eerst even goed voor men oordeelt En dan nog even wat de groepsaanbod zorgt er dus wel voor dat ik dus onder deze prijzen ga komen. Want hier zit die korting er nog bij en is dat er nog niet af gehaald. P.S. Voor degene die het dubieus blijven zou ik zeggen bestel ze rechtstreeks. :bow: En maak zelf een handeltje dan verdien je nog eens wat en kan je het beter doen dan ik het blijkbaar kan. Mark |
Respect voor Antera hoor mensen, ik ken m niet persoonlijk maar hij heeft wel verstand van zaken, ik zal eens kijken of ik de centen heb, kan ik mijn AWD vr6 ook verlagen
|
Vergeet dan de montage en het uitlijnen niet ;)
|
Antera: ik val je niet aan ik vraag alleen hoe het kan dat ze bij jou duurder zijn als rechtstreeks bestellen bij de fabriek. En die Hicon TX voor de Golf 2 leveren ze dus voor 649 Euro. En niet 789.
|
Hicon Ultra TX voor de Golf 2 leveren ze voor 699 euro (in hardheid verstelbaar)
Hicon Ultra GT voor de Golf 2 leveren ze voor 549 of 649 euro (ligt aan de verlaging) Verzendkosten zijn maar 10 euro! Maarja hoe het met de garantie zit als je rechtstreek bij Weitec besteld?! |
Quote:
IIG : ik kan ze niet kopen voor 649 zelfs niet bij Weitec Das de prijs die je betaald als je een andere VW rijd dan het gros Verzendkosten al aan gedacht ? Wel aangeteknd natuurlijk want je weet het nooit .. |
Garantie heb je dan van Weitec direct, idd klote als er wat is maar het is wel een stuk goedkoper.
Baldrimmer: die kameraad van me was een 40 Euro totaal kwijt voor verzending. |
Maar dan komt de prijs ook op 739 euro (699 euro + 40 euro aan verzendkosten) duz dan scheelt ut nog maar 50 euro.
|
Ik ben het met Mark eens, en doe denk ik ook ff mee wegens goede ervaringen met mijn vorige Weitec set die ook bij hem vandaan kwam ;)
U heb PB Mark |
ik heb net een nieuwe set... gele koni's
|
Quote:
Ja maar dan moet je het zelf halen. Ze leveren niet via online verkoop aan buitenland. |
Nog ff een laatste reply van mij Om het even duidelijk te maken waar IK over praat en waar JULLIE het over hebben en zie het verschil:
Direkt kopie from weitec: Alle Angebote für VW Golf / Jetta II Hersteller Modell Typ Motor Baujahr Tiefe Hinweise Ultra GT Bestellnummer Preis inkl.Mwst. Ultra TX Bestellnummer Preis inkl.Mwst. VW Golf / Jetta II 19E 1,1-1,8 16V, G60 8/83-11/91 4,116 VW907GT 649,00 € VW Golf / Jetta II 19E 1,1-1,8 16V, G60 8/83-11/91 4,117 VW927GT 649,00 € VW Golf / Jetta II 19E 1,1-1,8 16V, G60 8/83-11/91 4,116 VW907TX 0,00 € VW Golf / Jetta II 19E 1,1-1,8 16V, G60 8/83-11/91 4,117 VW927TX 0,00 € En dan voor de set waar jullie over hebben: Alle Angebote für VW Golf / Jetta II Hersteller Modell Typ Motor Baujahr Tiefe Hinweise Ultra GT Bestellnummer Preis inkl.Mwst. Ultra TX Bestellnummer Preis inkl.Mwst. VW Golf / Jetta II 19E 1,1-1,8 16V, G60 8/83-11/91 4,116 VW965GTN 549,00 € VW Golf / Jetta II 19E 1,1-1,8 16V, G60 8/83-11/91 4,117 VW975GTN 549,00 € VW Golf / Jetta II 19E 1,1-1,8 16V, G60 8/83-11/91 4,116 VW965TXN 699,00 € VW Golf / Jetta II 19E 1,1-1,8 16V, G60 8/83-11/91 4,117 VW975TXN 699,00 € |
All times are GMT +1. The time now is 03:58. |