Touran family edition
Na dat de Passat de grens van 245000 km had gehaald vonden we het tijd voor wat anders , dus rustig op zoek gegaan naar wat leuks
Na een Beetle en een Jetta en nog een paar modellen te hebben gezien kwam ik een Touran tegen 1.6 FSI Highline , met xenon Privacy glas , Clima , schuif kantel dak Na een proef ritje eerst toch maar laten staan . Kon het niet helemaal eens worden met de man :D Maar naar wat denk en kijk werk . toch de knoop maar door gehakt zo als al gezegt , verder geen plannen met de auto maar zie wel waar het schip gaat landen :D |
Dat zegt dus al genoeg. :D :D Wat is dat voor een kleur Alberto? Ziet er wel apart uit zo op de foto.
|
Quote:
:D BAMBUSGREY heet deze kleur Rene |
ik zeg dikke wielen en een meter zakken binnen nu en een paar weken haha
hij is mooi |
Mooie auto Alberto...!
|
Ik mis de trekhaak :D
|
Ha, ha , dus toch de knoop maar doorgehakt :D
Veel plezier er mee , is een mooie complete wagen :thumbup: |
Inderdaad een hele mooie !!! En full-options is altijd goed.
|
Quote:
jup moest toch maar wezen . Quote:
ik heb geen fiets Gerk :D |
alberto en de family ook aan de bus! Mem bliid tink! Nog even en der komt een T3 denk!
Veel plezier ermee, ziet er pico bello uit! (I pull chicks in my 1.6) |
Keurige wein, kenst moai incognito troch de wâlden sa!
|
De touran ziet er goed uit, en de opties maken het geheel nog leuker.
Veel plezier er mee. gr ruud |
Quote:
Thanks Ruud :thumbup: |
Sapperdervlap, maar dat is een mooi kleur..
Goeie set Alberto, mooie auto. En flik het niet om er wat aan te doen, hou hem zo die staat. hahahahahah Lukt je lekker toch niet, hah, mooi weinsje boeke.. |
Mooie kleur en uitvoering! Ben ook op zoek naar zo iets :)
|
Quote:
:D hij is wel te koop :D |
hey ,deze laatst gespot bij de wasserette in zwaagwesteinde ,ik stond net het filter van de afzuigkap schoon te spuiten :D
|
topchop?
|
Quote:
:confused: |
Quote:
Dat niet, zie hem toch regelmatig rijden :D |
Quote:
mister A heeft ook niet echt het postuur om achter het stuur weg te kruipen :D |
Quote:
met Mem er in zeker :D Quote:
zo vaak zit ik niet achter het roer van dit ding , alleen als ie schoon moet :D |
Wielen zijn binnen , dank aan Wytze voor het spuiten En Vincent voor de doppen Nu ff uitharden en dan de banden er om .... Nog even wachten :cool: |
20" waar we het over hadden?
|
Quote:
Jup :thumbup: |
Nice...!
|
Zo lijken t maar wielletjes :d
|
Nice!
|
Knappe wielen
|
we wachten al 2 dagen op foto's hoe het staat haha! leuke aankoop, ik ben benieuwd!
|
Quote:
Nog even wachten tot we vakantie hebben Jan Willem :D , hulp troepen hebben zich al aangeboden :thumbup: dus komt goed |
vakantie al begonnen ?? 2 woorden 9 letters :D
|
Quote:
Voor mij nog niet Jacco . Ik wacht even tot iedereen terug is :D |
|
Mooie hoepels hoor, erg dik zo!
|
Dat ziet er dik uit Alberto :thumbup: :thumbup:
|
Ha ha , alles gelukt zie ik . Dik hoor !
Maar wat is Hylco daar nu aan het doen. :confused: Het lijkt wel of hij wordt betrapt ......... :wink: Stiekem de ventieltjes er uit draaien of zo :lmao: |
Woww , dikke wielen . Staat super
|
Quote:
Ja brug en goed gereedschap is het halve werk Klaas Wel een gepruts hoor , maar zit er onder , en kwa rijden valt het me 100% mee Tja ... Hylco vond dat hij nog wel lager kon :D |
Quote:
Hylco heeft al snel door hoe het moet :D |
All times are GMT +1. The time now is 15:23. |