Quote:
Dankje Broodje.. :thumbup: |
Hij is echt super zo.. ik zou er ook niks aan veranderen als hij van mij zou zijn. Alleen die vieze hoerensticker eraf.
|
Dankje Tjaap..
Gr Ronnie |
Mooi mooi @ Kotem
|
Ziet er zeer netjes uit.
Auto is in mijn ogen dan ook af, als hij in mijn handen is zal de style er niet veel op veranderen. De roze sticker gaat er inderdaad wel af haha :) :tongue: Tot zaterdag Ronnie :thumbup: |
Geen Probleem, komt inorde, we zien ons zaterdag.
Gr Ronnie |
Auto stond er super bij, Nog bedankt voor de foto's :thumbup: Suc6 met de verkoop.
|
Dankje Gino, ik hoop dat je blij bent met de foto's, en dat ze goed zijn gelukt.
Het was een gezellig dagje. Gr Ronnie |
Aangezien ik dus vandaag op het werk een klein ongelukje heb gehad en nu dus thuis zit, met me been in de lucht, heb ik maar weer wat spul gekocht bij Carclean.nl,
Spray&Gloss voor de ramen van Poorboy's Intrieurverfrisser van Poorboy's in de geur Lime Smartglaze van Smartwax Carpet and Interior Cleaner van Meguiars En een fijne detaillers doek voor het uitpoetsen van de wax en glaze. Zodat ik de volgende wagen wat er gaat komen ook meteen helemaal kan reinigen, als tenminste deze zaterdag van de hand gaat. Gr Ronnie |
Als ie naar Haaksbergen gaat,
zal ik hem vast wel wat vaker zien ;) |
Wie weet wie weet, laat me dan maar eens wat weten hahaha..als je hem hebt gezien.
Gr Ronnie |
En Ronnie? Wat heb je uitgevreten dan?
|
Ronnie is op het werk door een stalen rooster heen gevallen in de modderput, op de wasplaats van de machines. 1 rooster was wat verder uit elkaar geschoven als de andere en daar paste netjes een voetje in.. en nu dus een knie verdraaid. Lekker toch..
|
net wat je lekker vind :D
|
Eerst komt ie onder de auto te liggen, en houdt er amper wat aan over. Nu haalt ie levensgevaarlijke sprongen uit zonder parachute en komt er met een verdraaide knie van af.
Die jongen heeft me een partij beschermengelen! Beterschap hè knakker! |
Hoorde vast weer ergens een Peacock joelen ;)
|
Quote:
En welke bekende mag jij dan zijn? Want niet veel mensen weten wat een Peacock is en al helemaal niet dat die soms wel eens een geluidje produceert. Gr Ronnie :thumbup: Edit: Michel, welkom op het forum.. :thumbup: |
Quote:
Tsja je krijgt wat je verdient he, soms heb je geluk en je weet wat ze zeggen he, geluk is met de domme.. :screwy: :D En levensgevaarlijke sprongen kun je beter vervangen door: "niet opletten waar hij loopt".. hahaha.. :screwy: Gr Ronnie |
Quote:
Een pauw Ronnie, en het staat in je onderschrift. Iets met "geluk is met de domme" ofzoiets. :D |
en als je net als ik niet wist wat het was,nadat ronnie het in z'n sig zette...
google is je vriend:D:D sterkte met je knie;) |
All times are GMT +1. The time now is 14:10. |