Toppie, en nou minstens één zomer doorrijden met die kar!
Succes op de keuring! |
:goodpost:
|
Remmen deed ie in het begin toch ook al behoorlijk! :eek:
|
Ja maar zoals die nu remt is niet normaal, ik heb nu een ABS pomp-hoofdrembekrachtiger- en elecktronische rembekrachtiging van een Corrado G60 erop zitten, en dan verschil merk je toch echt heel goed.
De wagen wordt ook nog getaxeert zodat ik de wagen allrisk kan verzekeren. En dan weet ik tenminste ook wat de wagen een beetje waard is. Ook handig bij de verkoop, er zit namelijk een hele klapper bij met rekeningen. Maar 4April ben ik wel aanwezig op de meeting in Landgraaf. Gr Ronnie |
Quote:
Verstandige keuze ronnie:) Ik had je trouwens afgelopen week gebeld over dat probleem van de g40;) Zie je 4april :thumbup: |
Quote:
Aha oke dan weet ik dat ook weer. Geen probleem. Gr Ronnie :thumbup: |
Goed bezig :thumbup:
|
Deze week ga ik de sier beugel een kleurtje geven, de beugel was al een keertje geprobeert om goud te spuiten bij een van de vorige eigenaren. Nu zal de beugel rood worden. Valt die wat meer op. En blinkt die wat minder in de zon.
Ook ga ik denk ik de voorste stabilisator monteren op de schokdempers. Dan heb ik: Boven voor wiecherse stabilisator Achter tussen de schokdemper torens een OMP stabilisator Wiecherse halve kooi. Is de wagen nog wat stijver. Gr Ronnie |
en dan vergeet je eigenlijk een beetje de belangrijkste... voor onder........
maarja dat kan altijd nog he.. |
Voor onder heb ik nog wel voor je Ronnie, origineel stabi-stang. Kun je voor 'n tientje hebben.
Ben benieuwd hoe die rode kooi gaat staan, denk super! |
Rood gaat gaaf zijn, al helemaal in combinatie met een gele mankini :lmao:
|
Quote:
:spankit: |
Hahahaha Man-Kini?? Ik weet van niks...
Gr Ronnie |
Ik verheug mij er nu al op, ik denk dat je ons allemaal bij mekaar kunt vegen op het moment dat jij hiermee tevoorschijn komt :D
|
Als die poppetjes er dan ook zo bij komen te staan kan mij dag niet meer stuk.
Gr Ronnie |
dan zit die mankini wel in één keer heel strak! ;)
kun je meteen weer wat auto's gaan laten uitdeuken. :) |
Heb je ook een foto van de binnenkant ronnie.???
|
JA ergens heb ik die wel.
|
Quote:
Van de mankini?? :D Liever niet hoor. :D |
hey ronnie,
hier de foto's van vandaag. lekker gepoetst en bruin geworden hihihihihih. en lekker bbq gehad :thumbup: vies: gewassen en gewaxt: grtz eddy |
All times are GMT +1. The time now is 17:02. |