Net om 19:00 begonnen met het vervangen van de hoofdremcillinder met het ABS gebeuren erom heen.
Nou na het instaleren wat eigenlijk vlekkenloos liep begonnen met ontluchten, dit is dus waarschijnlijk verkeert gegaan. Wij hebben dus de pomp te lang laten draaien waardoor nu dus de electronische rembekrachtiger doorgefikt is. Maar nu is waarschijnlijk de oude nog goed, dus even omzetten die handel. De oude is al los morgen weer de hele zooi los halen, ombouwen en ontluchten. Want nu heb ik wel remdruk als een "beer" maar remmen doet die niet, alleen als ik dus als een gek op die pendaal lig te duwen. Morgen dus alles opnieuw... lang zal die leven de gene die dit heeft bedacht, wat een kl*te systeem dat ABS. Gr Ronnie |
zou je nog iets nodig hebben van de bekrachtiger met abs ik heb er ook nog 1 liggen, dan hoor ik het wel.
Succes ermee Groetjes ron |
je mag met ontluchten NOOIT als een GEK de pedaal in trappen...
dat kost je je hooftremcilinder. rustig pompen is de clou! succes! |
We hebben ook echt niet als een GEK op die pendaal getrapt we hebben het ook rustig aan gedaan. Maar alleen te lang die pomp laten draaien waardoor die van binnen is verbrand.
Maar goed nieuwe dag nieuwe kansen. @Caddy Ron.. Ik zal aan je denken, bedankt alvast. GR Ronnie |
Nu net dus naar eddyvwone willen gaan, houd me dus op eens de motor in en viel uit op de vluchtstrook. Het was net of de wagen geen brandstof meer kreeg. Maar aangezien het nu donker is heb ik nog niet gekeken wat het kan zijn. Misschien alleen de ECU weer ofzo. Zekering ofzo ik weet het ook niet. En heb er ook geen zin meer in. Kl*te remmen nu dit weer bah bah..
Maar goed ik trek er dus de stekker uit en gooi de handoek in de ring. De wagen staat te koop. Zie verkoop topic. Gr Ronnie |
Heel jammer dat je de stekker eruit trekt.
Zeker na zo veel werk en moeite ( en geld)! Wat gaat er nu komen dan? |
Ronnie ! Pannekoek ! iid een domme actie met die krik , maar je hebt weer echt mazzel gehad !!!
Gelukkig is het goed afgelopen , doe je iig niet weer met zo'n Kl#tekrik :tongue: Maar je laatje nu toch niet uit t veld slaan toch ? kom op ,je hebt al zoveel met deze auto meegemaakt , dit los je toch ook wel op ? Of ga je ook aan de variant straks :D Succes iig met welke beslissing je ook neemt ;) |
Ja ik weet het, ik heb veel mee gemaakt met deze wagen, maar ik heb gewoon echt even geen zin meer er in. Morgen ga ik even kijken of ik hem aan het lopen krijg. Maar in de verkoop blijft hij. Ik wil eigenlijk graag iets nieuwers. Maar we zullen zien.
@ Wytze: Ja met die krik gebeurt me niet meer nee. Was indd niet zo slim maar ja kan gebeuren. (Mag alleen niet gebeuren) Gr Ronnie |
badmuts!!!
|
:chair:
|
waus!
ik dacht dat dit de perfeckte gti werd man! het zal wel zn redenen hebben maar als alleen het boven genoemde probleem is verklaar ik je voor gek! :screwy: maja, jou auto :) groet frank |
Ach, uiteindelijk zal ook deze wel weer in handen blijven van de huidige eigenaar.
Een trend die wel vaker te zien is op dit forum de laatste tijd, je projectje te koop zetten tijdens de afrondende fase. Uiteindelijk wordt de auto dan meestal toch maar niet verkocht. Storm in een glas water? ;) |
niet verkeerd bedoelt,maar voor de vraagprijs zal ie idd nog wel even bij ronnie voor de deur staan...
ikzelf zou gewoon even rustig kijken wat er loos is en de boel weer voor elkaar maken. |
vind de vraag prijs zelf nog al aan de lage kant, als je gaat kijken wat het hele zooitje gekost heeft en dan heb ik het nog niet over de uren die er nu in zitten, en nee die tel ik er zeker niet bij. Het blijft zich maar ophopen en ophopen en het ene is gemaakt en het andere is weer eraan. Maar goed morgen kijken of ik er iets aan kan doen. En ja hij blijft gewoon te koop staan. Is vast wel iemand die eens komt kijken.
Gr Ronnie |
jongen! wat is dit nu weer?
misschien was toch die rook vanmiddag een slecht teken. Ik kwam je tegen, we praatten even en toen zag ik rook onder de kap uitkomen...... toch iets niet goed zitten? Pik, houdt de moed erin, anders kom ik je wel helpen! Zou het jammer vinden als ik niet meer mag genieten van de ritjes in je prima GTI! |
Wat zonde ronnie! :shake:
|
erg jammer was/ is een super mk2!
|
heey man erg zonde, maar enigste wat ik kan zeggen is effe doorbijten. had het van de week ook, was d´r helemaal klaar mee....
maar het helpt erg als je effe alles laat bezinken, paar dagen effe niet naar de auto kijken en er dan met een frisse blik naar kijken en het probleem fixen. ik stond ook op het punt ´m te verkopen, maar gelukkig toch nog effe verder gekeken en alles weer gefixt. blijft al met al toch een dikke wagen! |
NIET VERKOPEN RONNIE !!!
Ga je echt spijt van krijgen ! Ik heb mijn oude mk2 ook verkocht omdat hij een probleem had wat ik maar niet opgelost kreeg. Achteraf van de nieuwe eigenaar gehoord dat het wat kleins en lulligs was dat zonder ook maar iets van kosten te maken verholpen kan worden. Achteraf echt flinke spijt ervan dat ik hem weg heb gedaan :shake: |
Ik zou de auto eerlijk gezegd ook niet weg doen. Zelf had ik de mazzel dat ik mijn Golf in onderdelen verkocht, en er halverwege spijt van kreeg. Ik kon toen nog terug, jij dalijk niet meer.
Hou je de Golf en repareer wat er mis mee is. Het zal allemaal wel niet veel voorstellen, dat was uiteindelijk bij mijn Golf ook zo... verkeerde afstelling! :chair: Doorzetten jonge! |
All times are GMT +1. The time now is 20:04. |