Je kan de aandrijfas boutjes blijven aandraaien en de schroefdraad is nog goed? :screwy: Gaan ze niet vastzitten dan? Heb nog nooit locktite gebruikt voor die boutjes gewoon goed vastdraaien niets aan de hand. Je kan het natuurlijk wel proberen. Je hebt er wel het goede veelkant dop bij? ipv torx wat ik ook veel zie gebeuren maar waarmee je het zooitje ver....t ..
|
Denk eerder dat je toch de boutjes of de schroefdraad waar ze in gaan kapot hebt. Kon ze altijd gewoon vast draaien bij mijn wagens dus
gr mark |
ik heb ook al eens meegemaakt dat ze weer los liepen.. keertje natrekken helpt..
maar ik doe er altijd bij de eerste keer voor de zekerheid beetje locktight eraan dan lopen ze in elk geval niet meer los |
diegene die de auto voor nigel heeft gehad, had daar volgens mij ook al last van! bij hem zaten ze ook los, maar wij dachten dat het door de eigenaar daarvoor was gedaan!
|
Quote:
Toen ik de wagen gekocht had zaten ze bij mij inderdaad ook los :screwy: |
miss paar nieuwe boutjes halen, vastzetten, natrekken (evt met moment sleutel ?!?) en dan tevens drupje locktight... dan heb je er zeker alles aan gedaan lijkt mij ?!
|
Quote:
en die zijn toen waar ik bij was ook al een keer aangetrokken!(voor dat jij hem had dus!) |
Hier nog de foto's die ik van Mark heb gekregen van het uitlijnen wat schijnbaar niet zo heel makkelijk was.
Wat pallet hout nodig om over die metalen strip te komen met het subframe. Maar hij staat erop..het had even geduurt schijnbaar.. Achterkant. Stand origineel, om te kijken of hij goed staat. Stand omhoog om met de sleutel aan de stelmoer te kunnen komen. Maar het was gelukt.. Mark nogmaals bedankt. Gr Ronnie |
Je bent inderdaad berucht bij Kicken!
|
Hahha hoe weet jij dat??
Gr Ronnie |
Quote:
Wanneer kom je nog eens langs? |
Gisteren avond heb ik heel veel geluk gehad !!
Dit gebeurde er.. Ik moest even snel iemand ophalen, en had het smorgens even een setje nieuwe rubbers geplaatst bij de eindemper, nu was dus 1 rubber schijnbaar los gekomen, en ik zag dat dus ik denk: "ow even snel maken", dus snel het VW-Krikje eronder, en wagen omhoog. Ik onder de auto even snel dus aan die uitlaat aan het duwen om die rubber in te hangen. En ja jullie raden het al, rolt me de wagen van de krik af, en wie lag er onder....? Juist ja, ikke. Achteras op me borst, benen, benen klem onder de tank en natuurlijk met geen mogenlijkheid meer eronder uit te komen. Ik kan je zeggen zo'n gti is best zwaar dan op zo'n moment. Het was 22u in de avond, gelukkig hoorde de buurman mij roepen en die heeft me na ongeveer 10min onder de wagen uit gehaald. Wonder boven wonder heb ik helemaal niks, als alleen een beetje blauw. Ja ik weet het dom dom dom. Haas en spoed is zelden goed.!! De volgende keer weet ik het wel. Goede krik eronder incl een bokje en kijken of die ketel in een gang staat of op de handrem. Ja dat is ff schrikken,... Gr Ronnie |
Ronnie Ronnie Ronnie...
Gelukkig is 't goed afgelopen, dit had ook héél fout kunnen gaan jongen! Ik zou toch maar effe voor de zekerheid bij de doctor of in 't ziekenhuis langs gaan... al is dat nieuwe ziekenhuis hier ook niet alles... :screwy: |
Nee ik heb echt niks, en net terug van het trainen, dan had ik wel wat gemerkt als er iets niet goed was..
Ja een ongelukje zit in een klein hoekje. En ja dit had heel fout kunnen aflopen. Gr Ronnie |
Jij bent ook een badmuts he :tongue:
Maar gelukkig is het goed afgelopen... En koop je eens een fatsoendelijke uitlaat, dan heb je dat gezeik met die rubbers ook niet meer... |
m'n collega heeft dit ooit ook gehad,viel de remtrommel precies op z'n pols...
hele pols aan gort,hij heeft er nou nog last van.... mazzel weer,ronnie;) |
Maar droeg je achteras echt op je lichaam? of zat je gewoon strak klem?
Had echt slecht met je af kunnen lopen... Mazzelaar:P |
Nee auto lag echt op me, wielen hongen nog redelijk in de lucht.
Ja was de beste training ooit, Gr Ronnie.. |
Quote:
Gelukkig dat je zo'n smalle spriet bent ;) |
Quote:
Hahaha indd, ik denk dat dat in dit geval een groot voordeel was. :thumbup: Gr Ronnie |
All times are GMT +1. The time now is 21:34. |