lekker geluidje!
|
Quote:
Dan moet u ook niet zo veel remmen. Remmen is voor mietjes :D :rock: :tongue: |
verdomme.... bestel je mooie remschijven voor de voorzijde met blokken... krijg je schijven voor voor en blokken voor de achterzijde :mad: EIKELS !
|
lekker slim is dat...
|
Dat is idd best bij de hand, helemaal als je weet wat voor een helse klus het is om dat ding op de brug te krijgen....
|
Quote:
Gewoon een aanloop nemen ;) |
Werkt niet op een 2 koloms Ron ;)
Moet eerst de auto opkrikken en dan kunnen de armen eronder. Gezien ik een origineel VW krikje niet echt vertrouw krik ik hem eers iets daarmee op en dan schuif ik de hydraulische eronder zodat daarna de armen van de brug eronder kunnen. |
Ben weer blij, nieuwe en juiste blokken worden opgestuurd. Zijn iets duurder maar ze nemen de kosten voor hun rekening. Superservice !
|
Auto is gepoetst en het interieur weer netjes :)
Zoek het verschil in de stoelen :) ps: voor de mensen gaan zeuren... omhoog gedaan voor APK en voor de winterhoepels :rolleyes: |
Ziet er netjes uit, de dikke vette trek/zweet/weet ik veel wat vlek op de bestuurdersstoel, rechterwang, is eruit.
|
Quote:
SJEF......doe eens wat aan die bougiekabels man! :eek: |
Ik weet het Ed, wil en alu profiel hebben waar ze in moeten gaan lopen. VW dacht, kom laten we alle kabels evenlang gaan maken :chair: :drill: :spankit:
|
Quote:
Heb je niet gewoon 4 x bougiekabel voor cilinder 1 gekregen :rolleyes: |
het ziet er netjes uit dennis :thumbup:
puntjes op de i zetten is iets wat je altijd nog kan doen ;) gaat zich om het geheel en dat is toch geslaagd dacht ik zo :D |
ziet er goed uit... een oook een super koppel !
vraagje... wat voor mooie dis-ontsteking zit daarop ?? :D |
Peugeot 106/306.
|
Mijn Seat Marbella 0.9 heeft ook DIS....
|
oke oke :)..
fijn om teweten... zal eens kijken hoe dat allemaal werkt !! .. thnx... en succes! |
Quote:
Ja maar, op de DIS bobine die ik nu heb passen de standaard bougiekabels van een Golf 2 16V ;) |
...die allemaal even lang zijn....SLECHT!
|
Quote:
wat idd wel verstandig is zodat elke kabel dezelfde weerstand heeft en dus elke bougie dezelfde vonksterkte heeft |
Ze worden ingekort binnenkort :) Tevens weer een verse APK erop, ondanks een hoge Co :D
Hij zei zo, er zijn tegenwoordig zoveel zuinige auto's die weinig uitstoot hebben dan mag de jou best wat meer uitstoten ter compensatie ;) |
artikel 5 apk dus :D
|
als iedereen eens zo redeneerde :D
|
...dat zou inderdaad wel schelen ja....welk station Hoogglans?
|
Is via diegene gegaan die mijn kop heeft bewerkt etc.
|
Ga toch even wat aan de carterontluchting doen, heb een mooie ding laten maken van geborsteld RVS. 20cm hoog, bovenop ingaande met een pijpje naar beneden van ca. 10cm, onderin een stop om de olierestanten af te kunnen tappen.
|
Mooi kut allemaal. Kwam er 2 weken geleden achter dat ik roest heb onder het voorruitrubber aan de bovenzijde. Ik een afspraak gemaakt voor spuiten en behandelen en gisteren de wagen weg gebracht. Vanmorgen een telefoontje, raam is kapot gegaan helaas (so be it) maar er zit onderin ook nog wat roest bij de parafaan. Dak en parafaan krijgen dus een nieuw laagje lak en de slotbalk wordt in kleur gespoten. Even iets meer dan ik dacht dus.... maar zometeen wel weer een strak dak.
|
super dennis, hoe minder roest, hoe harder hij gaat straks :D,
zit met hetzelfde probleem, is toch een kwaaltje van een golf. (is gelukkig nog niet zo erg) straks foto's posten he ;) |
Auto is weer terug en ben er content mee. Binnenkort nog maar eens de restyler bezoeken om wat kleine deukjes eruit te laten halen.
Zitten weinig stofdeeltjes in, heb er nog geen gevonden maar ongetwijfeld zal er 1 in zitten. Verder nog gehad over mijn motorkap, heb rechtsvoor op de hoek een kleine schade. Nu denkt hij dat hij die schade eruit kan halen en dan alleen die baan van de kap kan spuiten. Ik heb er een hard hoofd in en hij zei zelf al dat het een gemierenneuk zal worden. Morgen ook een ritje Ridderkerk voor de boeg, even naar Ron (Valo Trading) toe om wat dingen op te lossen. Toerenteller werkend maken, krijg nu een laag signaal binnen en de tellerbak verwacht een hoog, olietemperatuur in de MFA wil niet meewerken en mijn ledje van de koelvloeistof blijft knipperen. |
ik herinner me de dag nog dat je hem kocht.... nee deze blijft helemaal ori. ben helemaal klaar met al dat gekloot aan die auto's
|
Je weet hoe dat gaat, nu bijna 4 jaar in bezit. Dit is wel een nieuw record voor mij ;)
April 2003: Juni 2005: Januari 2007: De BBS die er in 2004 onder zijn gekomen liggen bij de pooiert. |
Toerenteller werkt weer, kan nu ook mijn verbruik weer zien, bij 120 km/h slechts 17L op de 100km :woowoo: Naalden van de teller voorzien van een ander kleurtje, ook dankzij Ron :) |
100:17= 1op 5,8
|
zoals het hoort!!! lekker NIET zuinig.....
|
co moet kloppen en verbranding tijdens last net iets onder lamda 1 (0,9 om exact te zijn )tijdens normaal rijden lamda 1 en 1 op 13 halen qua verbruik .
ik weet wie er goed bezig is .meer verbruik wil niet zeggen dat ie goed is . heb je al gereden met een lamda meter? |
Quote:
jawel man, meer verbruik, meer CO2...warmer klimaat...in je korte broek aan het kerstontbijt :D |
roflol
of met je reetveter op de zuidpool |
Bijvoorbeeld, maar met al die hybride kano's schiet het niet op. Wat zij minder uitstoten moeten wij compenseren :rock:
|
BBS zijn voorlopig nog niet klaar dus ga komend het weekend maar eens beginnen met een ander set velgen denk ik.
Heb van die Clio 16V velgen op de kop getikt voor weinig, op de foto zilver kleurig maar ik heb ze goud kleurig. Op zich zal goud denk ik ook niet verkeerd staan op de GTI denk ik. Hoop alleen dat de sloten van de naafdeksletjes nog goed zijn. |
All times are GMT +1. The time now is 20:13. |